Zoraki evlilik 31.bölüm "Seni asla affetmeyeceğim"

1.5K 83 6
                                    

Yatağın diğer tarafında uyuyan Fatih'e bakıp iç geçirdim..Nasıl yapmıştım ben bunu..Nasıl hislerime yenik düşmüştüm?..Onunla..onunla yatmıştım..Elleri Karnımın üzerindeki yerini tekrar almıştı..Uyurken masumdu...Kızımın ağlamasıyla kalkıp üzerime bişeyler geçirdim..Bebeğimi beşikten kucağıma alıp odadan çıktım...Salona geçip emzirmek için yakamı açtım...Gözlerimi kapatıp başımı kanepeye koydum...Karnını doyurup miniğimi beşiğine koyup duşa girdim..Ilık bir su iyi gelecekti...
Duştan çıkıp odaya saç fönümü almak için ilerledim..Noluyordu böyle? Şakaydı dimi? "Kızım" diye bir çığlık atıp kendime gelmeye çalıştım..Kızım..kızım yoktu..yerinde değildi..Fatih götürmüştü kızımı...Dizlerimin üzerine çöküp mahvolan sinirlerimi zinde tutmaya çalışıyordum..Gözlerimden akan her bir damla için hesap soracaktım Fatih'e!... Bi dakika dışarıdan??? Dışarıdan Fatih'in sesi geliyordu...Hışımla arka bahçeye sesin geldiği tarafa gittim..Fatih kucağında kızımla bahçede oturmuştu..Sinirle kızımı ondan alıp bağırdım!

Miray:benden habersiz niye dışarı çıkarıyorsun!

Fatih:senden izin mi almam gerek?

Miray:nasıl korktum ben Biliyormusun? Kızımı yerinde görmeyince nasıl delirdim haberin varmı!

Fatih:bağırma..o benimde kızım

Miray:onu benden aldın zannettim" sesim fazla aciz bir tonda çıkmıştı.Sanki dokunsan ağlayacakmışım gibi

Fatih:ben..ben herşeyi hallettik sanmıştım..

Miray:neyi hallettik ya!!!Neyi!!! Tamam aramızda geçen o şey hataydi! Ve bu hata olarak kalacak..Seni asla affetmeyeceğim!

Fatih:sen bilirsin..Affetmezsen affetme..Sana kendimi inandırmaktan bıktım..Bikere olsun inansan ölürmüydün?

Miray:git bidaha gelme!

Fatih:Miray, seni seviyorum

Bundan böyle bölümler kısa gelecek.UZUN BIR bölüm yazıyorum ama kimse fikrini bildirmiyor bölüme..Neyse iyi okumalar.Seviliyorsunuz

Zoraki evlilik(devam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin