Zoraki evlilik "Final"

1.7K 79 9
                                    

Her şeyin bir sonu vardır mutlaka...Ama bizimkinden başka..Biz sonsuzuz...

Kimi mutlu biter kimi mutsuz..

Kimi mutlu eder kimi mutsuz..

Kimi hep güler, kimi hep üzülür...

Kimi çok sever, kimi kıymet bilmez...

"Evet günlük...Bugün minicik kızımın doğum günü..ilk yaş günü...Zaman nasıl da çabuk geçti..Daha ona hamileyken 9 ay sonra kucağıma aldım, şimdiyse 1.yas gününü kutluyor olacağım..Kızım büyüyor bense yaşlanıyorum...Daha gencim ama olsun duygusallık payı olsun diye böyle yazdım...İlk an-e deyişini ilk ba-b deyişini, ilk adımını dünkü gibi hatırlıyorum...İlk yürüşünü gördüğümüzde yaşadığımız heyecanı...hepsini dün gibi hatırlıyorum...Aşağıda minik kızımın doğum günü partisi için hazırlıklar yapılıyorken bende mutluluğumu seninle paylaştım...Ailelerimiz tekrar barıştılar...Tekrar eskisi gibi kocaman bir aile olmuştuk...Annemler Fatih'in ailesi hepsi biraraya toplanmış sohbet ediyorlar...Òyle mutlu bur aileyiz ki... İyi ki "Zoraki evlilik" yapmışız diyorum hep...Kim bilirdi ki bir birimizden nefret ederken deli gibi aşık olacağımızı? Ben bile inanamıyorum böyle olduğuna...Sevgili Günlük şuan gitmem gerek kızımın yanında olmalıyım..tekrar görüşmek üzere"

Günlüğümü kapatıp çekmeceye koydum..Tam kapıyı açacakken Fatih benden önce davranmıştı..

Fatih:bebeğim merak ettim seni..iyimisin?

Miray:iyiyim sevgilim..hadi aşağıya inelim..

Fatih'in elinden tutup aşağıya indim.Buğlem Gülay'ın kucağında beni görünce hemen kollarını bana doğru uzattı..."An-ee" gülümseyip kızımı kucağıma aldım..Saçlarına öpücük bırakıp sımsıkı sarıldım..Annemin duyulandığını farkedince yanına gittim... "Annem"

Mukadder:seni böyle görünce duygulandım biran güzel kızım

Miray:annem..annelerin sultanı..üzülme sen kıyamam ben sana..

Buğlem:üşülme..

Mukadder:oy anneanne kurban olsun sana..biricik kuzum..tamam üşülmüyorum

Buğlem ellerini bir birine vurup sevinçle gülerken ona eşlik edip güldüm..Sevim teyze yanımıza gelip sevincimize ortak olmak istediğini belirttiğinde "babne" diyen kızım hepimizi güldürmüştü

Sevim:senin babne diyen dillerini yerim ben...ham..ham..ham..ham..

Buğlem hickiriklar çekerek gülerken kollarını babannesine doğru uzattı..Sevim teyze Buğlemi kucağına alırken fırsattan istifade Fatih'in yanına gittim..Biricik aşkım Akını ikna edip mangal yakmaya çalışıyordu ama nafile..Akın işte..Gülümseyip kollarımı Fatih'in beline doladım.Bana doğru dönüp dudaklarıma usulca öpücük bıraktı...

Akın:şey ben gitsem iyi olacak galiba.hadi ben kaçar..

Akın gittikten sonra nihayet başbaşa kalmıştık...

Fatih:bitanem..özledim seni

Miray:Fatih yanından ayrılalı 1 saat oldu.neyimi özledin allah aşkına?

Fatih:ben seni hep özlüyorum zaten...yanımda olsan da olmasan da özlüyorum

Miray:sen onu bırakta yaşlanıyoruz Fatih efendi...

Fatih:ne güzel işte..Birlikte yaşlanacağız..mükemmel bişey bu

Miray:valla ben öyle zannetmiyorum

Fatih:na nasıl yani?

Miray:ben sıkılırım senden ya..Yaşlanana kadar yürümez bu evlilik

Fatih:sen ciddimisin??

Miray:evet..sonuna kadar senle evli kalmam herhalde

Fatih: ne!

Miray:şaka yaptım şapşik..Hemen de inanıyorsun ya..

Fatih:şaka yaptın demek? Şaka öyle mi

Miray:evet...

Fatih:görürsün şimdi sen..

Miray:bak sakın..!

Onu engelledigim halde beni dinlememişti..Kendimi çimenlerin arasında bulmuştum...Elleri gidiklama komutuna geçerken gülmekten heran bayilacagımı sanmıştım... "Fa-Fatih ya-ya-yapma" diyebilmistim zar zor..Gülmekten boğazım yırtılacaktı...

Fatih:beni sevdiğini söyle gidiklamayi bırakayım

Miray:söylemeyecegim

Fatih:iyi sen bilirsin

Miray:kahretsin Ahaha yapma Ahaha. Tamam söyleyeceğim... "Seni seviyorum" oldu mu?

Fatih:oldu oldu çok güzel oldu...

Ellerimden tutup çimenlerden kalkmama yardım ettiğinde onu boşlukta olduğu için rahatlıkla havuza ittim.. Vee Miray 1-0 Fatih
Zafer gülümseleri atarken o sinirle bana bakıyordu.Ona dil çıkarıp doğum günü yerine geri döndüm..Pasta mumları takılmıştı bile..Minik kızım bugün 1 yaşına girecekti. ÖYLE heyecanlıyım ki.
ONUN büyüdüğünü görmek büyük bir mutluluk...Fatih üzerindekileri değişip yanımıza geldiğinde doğum günü kutlamaları başlamıştı.. Minigim öylesine mumları uflemeye çalışırken ona yardım ettim.Herkesin alkış yaptığını gören kızım eşlik ederek ellerini bir birine vurup gülüyordu
İki dedesinin arasında olan kızımızın resmini çektim...Gülay beni Fatihi ve Buğlemi bir araya getirip resmimizi çekti...İşte Sonsuzluğumuzun bir kanıta da bu güzel günden anı olan muhteşem resimdi...

Zoraki evlilik(devam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin