Multimedia:Minik bebişimizin odası..
Sabah kahvaltıdan sonra hep birlikte dışarı çıkmıştık..Ve saat nerdeyse akşam 6 oluyordu ama hala dışarıdaydık..
Miray:Fatih meraktan çatladım ya...Hem şimdilerde Buglem'de uyanır onu yedirmem gerek..Artık eve gitsek diyorum...
Fatih:aşkım bekle birazcık nerdeyse şimdilerde ararlar
Miray:ya kim arar? Kimden telefon bekliyorsun? Söylesene öldüm meraktan
Fatih:olmaz süpriz dedim
Oflayarak önüme döndüm..Kucağımda mışıl mışıl uyuyan kızımı kontrol ettikten sonra üzerini hafifçe örttüm...
Fatih:hadi ama trip mi atacaksın??
Miray:Hayır ama çok güzel yumruk atarım! Ister misin?
Fatih:ovvv vahşi karım benim...
Miray:aptal..
Fatih:kocaya aptal denmez
Miray:koca aptalsa, denir canım!
Tam bişey söyleyecekken nihayet telefonu çalmıştı..Masadan kalkıp biraz uzak mesafede telefondaki kişiyle konuşup yanımıza döndü..Buglem'i kucağına alıp elimden tutarak masadan kaldırdı..Anlamsızca yüzüne bakarken bişey söylemiyor susmayı tercih ediyordu..Hesabı ödedikten sonra restorandan çıktık...Eve geldiğimizde hala neler olduğunu anlamaya çalışıyordum...Kızımızı salondaki beşiğine yatırıp tekrar yanıma geldi..Elimi tuttuğunda yukarı kata çıkıyorduk..Evde boş bir odanın önünde durduk..Elleriyle gözlerimi kapatırken anlık bir şok geçirmiştim...Gözlerim kapalı bir şekilde odaya girdiğimizde biran önce ellerini çekmesini istiyordum...
Fatih:açıyorum,,, açtım..
Gördüğüm manzarayla şok olmuştum...Bu, bu muhteşemdi...Minik kızımızın odası...Öyle güzel ve tatlı görünüyordu ki...Gözlerim mutluluktan dolarken dilim tutulmuş bişey söyleyemiyordum...Ellerimi yüzüme koyup fısıldadım..
Miray:muhteşem...çok teşekkür ederim...çok beğendim
Fatih:artık minik bebeğimizin de bir odası var
Miray:evet...
Fatih:nasıl güzel seçmişmiyim eşyaları?
Miray:evet..Tıpkı prenses odası gibi olmuş..
Fatih:benim kızıma da o yakışır...
Miray:Seni seviyorum...
Fatih:seni seviyorum...
Miray:iyi ki varsın aşkım...Ama kızımız da odasını görmeli dimi?
Gülümseyip odadan çıktım..Salona gelip beşiğinde melekler gibi oynayan minigimi kucağıma alıp yukarı kata çıktım...Başına küçük bir öpücük kondurup kokusunu içime çektim...
Miray:bak kızım..baba senin için oda hazırlamış..Beğendin mi aşkım? Beğendin mi prensesim?
Fatih:güzel kızım benim...
Miray:şuan fazla tatlıyız ve şu anı ölümsüzleştirmem gerek
Fatih alamamış gibi bakarken elimdeki telefonu işaret ettim..Ne yapmak istediğimi anladığında güldüm..Telefonumun kamera kısmına tıklayıp ön kamerayı açtım..Güzel prensesim ikimizin arasında gülümserken resmimizi çektim...Yeni odasındaki beşiğine yatırıp bir tane de öyle resmini çektim..Çıkan ışıkla gözlerini kırpıştıran minigim öyle tatlıydı ki....Biran aklıma gelen şeyle gerildim..
Miray:Fatih bişey söyleyeceğim..
Fatih:söyle bebeğim..
Miray:kızımız daha minicik..Onu odada yalnız bırakmak doğru mu sence? Ya ağladığında duymazsam???
Fatih:endişelenme aşkım...Kızımızın odası hemen bizim odanın yanında..Hem ben bunu dert edeceğini anlamıştım zaten o yüzden bunu aldım..
Miray:bu ne?
Fatih:bebek Telsizi..Böylece kızımızın her hareketini sesini burdan kontrol ede biliriz
Miray:çok iyi düşünmüşsün...İçim rahatladı..
Fatih:hmm diyorum ki acaba biz de gidip film mi izlesek???
Miray:prenses ne olacak?
Fatih:prenses fazla tembel galiba..baksana hemen uyudu
Miray:evet bu saatlerde uyanır yemeğini yedikten sonra tekrar uyur minigim
Fatih:hadi çıkalım da uyusun
Miray:tamam bekle bir dakika
Dolaptan Bebeğimin örtülerinden birini alıp üzerine hafifçe örttüm..Telsizi kurup işlek hale getirdikten sonra aşağıya indik...Fatih film seçerken bende mutfağa gidip mısır patlattım..Mısır patlatmayı biliyordum sonuçta...Büyük kaseye Mısırları boşaldıp salona geçtim..Fatih geldiğimi görünce filmi başlattı..Bu saatte can sıkıntısından film izliyorduk..Filmde kızla erkek öpışürken gözlerim Fatih'e kaymıştı...Gerilmis gibiydi...Bana dönüp baktığında gözleri direk dudaklarımı bulmuştu..Bir birimize daha fazla yaklaşıp dudaklarımızın birleşmesine izin vermiştik..Öpüşmemiz daha da derinleşirken gömleğimin birkaç düğmesi açılmıştı bile...Boynuna konulan Öpücükler daha da ileri gidiyorken kapı çalmıştı... "kapı çalmıştı!" "Kapı çalmıştı!" Fatih memnun olmayan bir ifadeyle kalkıp kapıyı açmak için gittiğinde üzerimi düzelttim.. Fatih'in yanına gittiğimde gelen kişiyle mutluluğum ve şaşkınlığım bir birine karışmıştı...
Miray:GÜLAY...
Gülay:abla çok özledim seni..
Miray:bende çok özledim..bende
Gülay:Fatih nasılsın? Bu arada barışmışsınız çok sevindim
Fatih:Sağol baldız
Gülay:baldız ha sevdim bunu..
Üçümüzde güldük...
Gülay:gelirken İpek'i gördüm..size selam söylememi istedi
İpek'in ismini duyduğumda tekrar kaşlarım çatılmıştı...Kız harbi kaşınıyordu..Bide GÜLAY dan selam göndermiş manyak! Tabi Gülay onun yüzünden boşanma derecesine geldiğimizi bilmiyordu...Açıkçası bunu Gülaya söylemeyi düşünmüyordum..Kardeşimin de canının sıkılmasını istemezdim...Gülayin dokunmasıyla kendime geldim..
Gülay:hadi bana yigenimi göster ya görmek istiyorum fındığımı..Doğduğundan beri sadece resmini gördüm...Hadi abla göster nerde
Miray:odasında gel gidelim
Birlikte odaya çıktığımızda Gülay heyecanla besikte uyuyan minigime yaklaştı..Fısıltıyla prensesimi severken bana doğru döndü..
Gülay:abla bu.bu çok şeker ya..insan dokunmaya Kıyamaz
Miray:eh evlende seninkini de görelim
Gülay:aman abla.." Eğilip Buglem'in eline sayısızca Öpücükler bırakan kardeşime gülümsedim..Fatih yanımıza gelip ellerini belime sabitledi..Elleri beelimi sıkıca kavrarken ikimizde Gülayı izliyorduk...Tekrar aşağıya inip birlikte sohbet etmeye başladık...Fatih kulağıma yaklaşıp bişeyler fısıldadı..Duyduğum şeyle gülmeme engel olamamıştım..
Fatih:fazla tatlısın...Beni deli ediyorsun..
Gülayın başka yöne baktığını görünce Fatih'e dönüp fısıldadım
Miray:sende öylesin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki evlilik(devam)
JugendliteraturMutlu olmak için sadece gülümse (•~•) Aşk sadece 3 harfli kelimedir. Önemli olan sevgidir... (Miray Ar'ın hiç değişmeyen fitratı)