Zoraki evlilik 36.bölüm

1.5K 70 9
                                    

"Kış soğuk rüzgarını bana doğru üflerken sıkıca sarıldın bana"

Sabahın aydın ışıklarıyla gözlerimi açtım..Kalkıp üzerime sabahlığımı geçirdikten sonra odadan çıktım.Salondan gelen tatlı sesleri duyunca gülümsedim..Kızım ve babası salonda oturmuşlar..Gülümseyip yanlarına gittim..İlk kızımın minnak yanaklarına öpücük konudurup,sonra da yakışıklı kocama bir öpücük armağan ettim..Buğlem'in elini Fatih'in gömleğinde olduğunu görünce gülmeme engel olamadım..

Fatih:acıktı dimi?

Miray:hı hı

Fatih:peki annesi..sen al doyur kızımızı bende kahvaltı hazırlayım

Miray:Fatih eminmisin ya? Mutfak savaş alanına dönmesin sonra..

Fatih:ilk evlendiğimiz zamanları hatırlıyormusun Miray?

Miray:hatırlamasam???

Fatih:yok yok bence hatırla..Yemek yapmayı bilmiyordun...

Miray:of tamam ya..Bilmiyordum.olsun neticede öğrendim dimi...

Fatih:öğrendin mi sence???

Miray:yanii..öyle zannediyorum..

Fatih:peki o zaman bugün senin elinden yemek yiyelim

Miray:hay hay..Göreceksin seni utandıracağım..

Fatih:aman zehirlenmeyelim de ben utanmaya razıyım

Miray:Fatih kaşınıyorsun ama!

Fatih:kaşı o zaman..

Miray:hii terbiyesiz! Ayıp ayıp kızımızın yanında öyle konuşma

Fatih:Miray 2 aylık bir bebek o ya..Nasıl anlasın beni??

Miray:olsun sen yine de konuşma..

Fatih:peki peki..Hadi ben gidiyorum kahvaltı hazırlayacağım

Miray:bende minigimi emzireyim

Fatih gittikten sonra sabahlığımı çıkarıp güzel kızımı yedirmeye başladım..O yemeğini yerken onu izlemek muhteşemdi... "Miniğim.." diye fısıldayıp alnına öpücük kondurdum..Bebeksi kokusu öyle güzeldi ki..Hiç doyamıyordum kokusuna..Doyduğunu anladığımda üzerimi düzeltip salondaki beşiğine koydum..Üzerimi düzeltip minigimin üzerine örtüsünü örttüm..Beşiğinin üstünde sallanan oyuncaklarını hareket ettirdim..Güzel kızım onlara bakıp ellerini oynatırken, gülümsemesini bahşetmişti bana..Eğilip tekrar öpüp mutfağa geçtim...

Miray:vay dediğin kadar varmış.Meharetlisin

Fatih:ne sandın..

Miray:Fatih Zeliha abla nerde..Döndüğümden beri hiç konusu açılmadı

Fatih:Zeliha teyze gitti..Kızının yanına

Miray:temelli mi

Fatih:evet bebeğim

Miray:ya üzüldüm gitmesine...

Fatih:şist üzülmek yok..Hem çok istiyorsan ziyaretine gideriz

Miray:gidelim gidelim.." deyip sıkıca sarıldım Fatih'e.. Aslında ne çok özlemiştim onu... Herşeyini, hele kokusunu... Muhteşem kokusunu içime çektim.. "kış soğuk rüzgarını bana doğru üflerken sıkıca sarıldın bana" diye fısıldayıp yüzümü iyice gömdüm boynuna..Belimdeki elleri daha da sıklaşmış daha fazla sarılmıştı bana...Bir elini belimden çekip yüzüme dokunduğunda başımı boynundan kaldırdım..Gözlerim gözlerinde kaybolurken dudakları dudaklarıma kaymıştı...Dudaklarıma kapanan dudakları sanki aradaki 1 yılın acısını çıkarır gibi öpüyordu...Elimi yüzüne kenetleyip daha çok yakınlaşmamıza neden oldum..Sırtım duvarla birleşince öpüşmemiz daha da derinleşmişti..Nefessiz kaldığımı anladığımda geri çekilip gülümsedim..

Miray:sanırım devam edersek işin sonu kötüye gidiyor

Fatih ufak bir kahkaha attığında ona eşlik ettim..

Fatih:haklısın, geceye saklayalım

Miray:eşşek.." deyip kafasına hahifce vurdum.. Elimden tutarak kahvaltı masasına oturttu..Kahvaltı etmeye başladık..

Fatih:unutmadan öğlen güzel bir süprizim var

Miray:ne süprizi??

Fatih:söylersem süprizi bozulur..

Miray:ama ben çatlarım meraktan

Fatih:aşkım..Öğlen göreceksin zaten.. Süpriz söylenmez..

Zoraki evlilik(devam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin