~ I wonder what the person I'm going to marry is doing right now.~
POV Emily
Onhandig wandelde ik met mijn zere voeten naar een bankje dat zich in de hoek van de tuin bevond.
Hakken... Hoe konden ze ooit z'n marteltuig uitvinden?
Kayla had me een paar van haar hakken geleend, ze zouden me prachtig staan waardoor mijn 'mooi' figuur nóg mooier oogden. Ik grinnikte even bij die gedachte.
Voorzichtig deed ik de simpel zwarte hakken van mijn pijnlijke voeten.
Auw!
De hakken waren z'n zes à acht cm hoog? Toen ze me aanbod had ik hevig geprotesteerd, maar 'nee' zeggen kon ik niet echt. Kayla zei dat het een makkie was om op deze hakken te lopen, niet dus!
Kayla was gewend om met hakken rond te lopen, dus voor haar was het inderdaad geen probleem, maar voor mij...
Mijn voeten waren rood geworden van de opzwellingen. Een kleine zucht rolde er over mijn lippen. Ik had het bijna twee uur volgehouden om op deze hakken te lopen. Ergens vond ik dat ik een mediale verdiende.
Van op het bankje waar ik zat, kon je heel de tuin zien, ik schatte dat er nu al ongeveer z'n 200 man was? Ja Jess en haar 'bescheidde kleine feestjes' altijd.
Masserend kijk ik naar de dansende mensen. Ergens was ik best jaloers op hun, ze konden zich helemaal laten gaan, zich amuseren, ze trokken zich niets aan wat andere mensen van hun vonden of van hun dans moves. Ik kreeg al een rood hoofd wanneer er iemand naar me keek.
Kayla keek me vanaf de dansvloer aan en zwaaide hevig naar mij, als teken dat ik terug moest komen. Met een kleine glimlach schudde ik mijn hoofd en deed teken naar mijn pijnlijke voeten, waarna ik even kort mijn schouders ophaalden.
Even keek ze me bezorgd aan, maar daarna verscheen er een glimlach op haar gezicht. Waarna ze zich meteen weer omdraaiden en verdween in de massa.
POV Jace
Het feest was nu ongeveer twee uur bezig wanneer Julian en ik aan komen. Snel sloot ik nog de auto en wandelde dan samen met Julian naar de tuin. Aan de geparkeerde auto's die voor haar huis stonden kon je zien dat er niet een 'paar' man kwam zoals ze zelf beweerde. Een goeie 200 schatte ik zo.
"Jace, Julian" zei een bekende stem boven de muziek uit.
Jess kwam naar ons toe lopen en drukte een kus op een wang.
"Katertje weg" zei met een knipoog.
"Ik ben er helemaal klaar voor" zei ik terwijl ik naar Julian keek.
"Zijn er lekkere meiden hier?"
Ik grinnikte even kort bij zijn vraag, maar hey, waarom denk je dat we hier zijn?
Jess rolde even met haar ogen en keek dan wat rond. "Ja, er zitten mooie meisjes". Ze draaide zich om om terug te vertrekken, maar bedacht zich. "wat jullie ook doen, ik wil niet dat jullie nog vieze dingen doen in mijn huis goed" zei ze met een grijns en verdween toen.
Ik keek mijn vriend glimlachend aan. "Ja viezerik" zei ik lachend en porde even in zijn zei.
---
Met een pint in mijn hand keek ik goedkeurend toe hoe Julian een meisje aan het binnen doen was. Zelf had ik nog niet iemand gevonden die me aan stond. Soms kwamen er meiden naar me toe die ik al eens gehad had, maar daar toonden ik weinig interesse in. Tenzij ze goed in bed waren natuurlijk.
Ik grinnikte even wanneer ik Julian met een meisje naar achter zag gaan. Hij had dus wel degelijk gescoord.
Nu ik nog. Ik had me voorgenomen om vandaag niet te veel te drinken en me vooral te consenteren op de dames. Ook omdat ik met de auto was.
Mijn oog viel plots op een mooie jonge dame. Ik schatte haar leeftijd rond de zeventien à achttien jaar. Mijn leeftijd dus. Ze zat wat afgelegen van de hele masse, wat dus ideaal was voor mij.
Ze had een mooi kopje, dat nog een natuurlijke schoonheid uitstraalden. Mooi lang golvend bruin haar, haar oogkleur kon ik niet zien vanwaar ik stond, maar daar zou vlug verandering in komen.
Ik kon al vlug raden waarom ze daar zat. Pijnlijke voeten. Of wel was ze hier al een hele tijd, of wel kon ze niet op hakken lopen. Ik ging voor het tweede. Ze zat er ook wel wat onwennig bij en hoopte dat haar vriendin haar ieder moment kon vergezellen. Maar blijkbaar tevergeefs.
Voor de zekerheid keek ik nog even rond of ze hier toch niet toevallig me haar vriendje was. Ik was misschien wel een player, maar een dame met een vriend, daar kwam ik niet aan.
Nergens was een jonge te bespeuren die aanstalten zou maken om naar haar te gaan en haar blik was enkel gericht op een meisje. Natuurlijk kon het ook zij dat ze voor de meisjes viel, maar at dan nog, dan was de uitdaging nog groter.
Ik stapte op haar af. Ze had nu enkel oog voor haar pijnlijke voeten die ze lichtjes masseerden.
"Hey, ik ben Jace" zei ik vriendelijk toen ik me naast haar neerzette.
Hoi,
Weer een nieuw stukje wat vinden jullie er van? :)
Vergeet zeker niet te reageren en te stemmen.
❤Paradise
JE LEEST
Show Me Love
Romance"Laat me met rust Jace" "Emily wacht!" riep ik waarna ik haar bij haar arm vast nam. "Wat?!" zei ze geërgerd terwijl ze zich los rukte uit mijn greep. "Waarom loop je steeds weg? Van wat loop je weg?" Haar ogen werden waterig en ze had moeite om haa...