~ Be yourself; everyone else is already taken. ~
POV Emily
"Nee" zei ik volhoudend terwijl ik mijn armen gekruist hield. Met mijn rug stond ik naar Kayla gericht en, mijn ogen gefascineerd op een blaadje dat langzaam naar beneden dwarrelde.
"Kom op Emily, het wordt echt leuk! Je hoeft niet meteen met hem in bed te duiken"
Mijn ogen rolde toen ze dat laatste zei. "Juist ja, met hem in bed duiken dat is het enige dat hij wil", zei k gefrustreerd terwijl ik mij langzaam omdraaide en mij op mijn bed liet vallen.
"Je kent hem nog niet eens..."
"Juist, jij kent hem ook helemaal niet" zei ik snel als tegen argument.
Kayla bleef maar volhouden dat ik met Jace op de 'date' moest gaan. Ik had er echt geen zin in, en wou het trouwens zelf ook nog niet eens. "Als ik het mezelf goed herinnerde had ik nog niet eens kunnen zeggen of ik wel zelf wou. Hij was gewoon plots weg.
"Emily, het zal je goed doen! Eens weg gaan. Je kan echt ieder moment terug naar huis gaan als je het niet ziet zitten."
Een zucht rolde over mijn lippen en gooide dan mijn armen in de lucht terwijl ik ging liggen. "Goed jij je zin!" schreeuwde ik net niet en sloot mijn ogen.
"Om hoe laat kwam hij je halen?" hoorde ik Kayla dol gelukkig vragen boven het geluid van mijn piepende kastdeuren.
Ik haalde zachtjes mijn schouders op. "Zeven ofzo?"
Ik zag hoe Kayla haar blik naar de klik richtte. Haar ogen werden groot en haar mond viel open. "Dat is binnen een uurtje al."
***
Na veel compromissen te sluiten met Kayla, kwamen we er samen uit wat ik ging dragen.
Mijn haar hingen golvende over mijn schouders heen. Mijn make up werd gelukkig beperkt tot wat mascara en een klein potloodlijntje. Hakken die ik niet had kon ik dus ook gelukkig niet aan doen en mocht ik op mijn allstars gaan. Tot de ergernis van Kayla.
Ik hoor het haar nog altijd zeggen; "Allstars op een eerste date is niet oke!"
Ook al zag ik dit niet als een eerste date. Ik wou nog niet eens gaan.
"Emily" zei Kayla veel te enthousiast terwijl ze in haar handen klapte. Ik draaide me om en keek haar vragend aan. Toen ze mijn blik zag, sprong ze een sprongetje in de lucht en wees naar buiten. Ik liep langzaam naar het raam en zag een Volvo voor mijn deur staan.
Hij is er.
Nu pas begon het tot me door te dringen dat ik op een date ging met Jace. Jace, de bad ass van de school. Die enkel met ieder meisje naar bed wou.
De jongen die ik zo verachte stond onderaan op mij te wachten.
Ik kan net anders dan toegeven dat ik het best spannend vond.
----
Hoi,
Weer een nieuw hoofdstuk! Hopelijk vinden jullie het een leuk stukje.
Vergeet zeker niet te reageren en te stemmen :*❤Paradise
JE LEEST
Show Me Love
Romance"Laat me met rust Jace" "Emily wacht!" riep ik waarna ik haar bij haar arm vast nam. "Wat?!" zei ze geërgerd terwijl ze zich los rukte uit mijn greep. "Waarom loop je steeds weg? Van wat loop je weg?" Haar ogen werden waterig en ze had moeite om haa...