part 4

9.2K 808 3
                                    

"αντε ρε, είμαι σίγουρη ότι θα σαρεσει... " τον σκουντηξα, το φανάρι άναψε και ξεκίνησε "μάλλον θα βρέξει... " είπε όλο παράπονο "ούτε καν, εινα καλοκαίρι, το καλοκαίρι δεν βρέχει! " του φώναξα "τα σύννεφα αλλά λένε "
"μου την μπαίνεις τώρα?"
"εμένα ρωτάς ?" μου απάντησε, εντάξει χάνω 2-0.... Δεν έχω τι να πω, γελάω μέσα μου πάρα πολύ, ξέρεις τι να πει και πότε να είναι αστείος... Όπα! Αυτό είναι καλό ή κακό?αυτό σημαίνει ότι έχει πήρα δλδ ότι τα είχε με πολλές.... Ομγ, δεν τα είχα ποτέ με κανέναν,μπορεί να λέω και μαλακιες τόσο καιρό...
Αχ δεν μπορώ, το κεφάλι κουζίνα σκέφτεται ότι να ναι...
Μόλις μου είπε ότι έχουμε πέντε μέρες και εγώ είμαι στον κόσμο μου και σκέφτομαι βλακειες..!
"θες να πάμε.... Εμ...Βασικά θες να πάμε εξωτερικό ?"
Ήθελα να κάνω μπάνια, να ξαπλώσω σε μια παραλία και να είμαι χαλαρά όλη μέρα αλλά εξωτερικό ?εξωτερικό δεν είχα πάει ποτέ και με δελεαζε η πρόταση του..."ναι...εξωτερικό, δεν έχω πάει ποτέ...!" σχεδόν τον παρακαλεσα "χαχα...Εντάξει ηρέμησε, θα πάμε!" μου είπε και μου χαμογέλασε, παρκαρε το αυτοκίνητο και με κοίταξε "λοιπόν, το βράδυ θα σου στείλω μνμ να έρθεις στο δωμάτιο μου για να μιλήσουμε για τις διακοπές! "
"εντάξει αλλά αν μπορώ θα έρθω.." του είπα, το χαμόγελο του σβήστηκε "γιατί?"
"πλάκα κάνω.." είπα και έσκασα στα γέλια, η φάτσα του ήταν όλα τα λεφτά... "αντε... Με τρομαζεις, βγες... " μου είπε και μου άνοιξε την πόρτα, βγήκε και εκείνος και κλείδωσε, εκείνος ανέβηκε στο δωμάτιο του και εγώ πήγα στην κουζίνα για να του φτιάξω φαγητό, εντάξει το ότι είμαστε μαζί δεν σημαίνει ότι θα ξεχάσω την δουλειά μου.. Του έβαλα μερικά μακαρόνια και περίμενα να γίνουν, κάθισα στο σκαμπό και σπυφρωσα τα χείλη μου..."γειά.."
Γύρισα και είδα τον Γιώργο..
"έπ!" ήταν το μόνο που είπα, δεν ήθελα να αρχίσω συζήτηση μαζί του...
Καθισε απέναντι μου και έπιασε τα χέρια , τα μάτια μου πεταχτηκαν έξω.. "γιατί ξεκοψες μαζί μου?σε ρωτάω κάθε μέρα αλλά με αποφεύγεις..." μου είπε, κοιτούσα δεξιά και αριστερά, δεν ήθελα να μας δει ο Στράτος και να υποθέσει αλλά... Θα πέθαινα!
"σου είπα, έχω σχέση... Και δεν σε αποφεύγω, οπότε σε βλέπω λέω γειά...!" του είπα, σηκώθηκα και κοίταξα τα μακαρόνια "δεν πιστεύω ότι έχεις αγόρι..."
"α..Ευχαριστώ! " του είπα και του έδειξα ότι με προσβαλλε...

Η βοηθος σου στο σχολείο ? (Βιβλιο 2)Where stories live. Discover now