part 7

8K 741 4
                                    

"εμ..θα πάω τώρα να ξαπλώσω..." της είπα και της έδειξα το δωμάτιο μια με το ένα χέρι μια με το άλλο...
"εντάξει... Και πότε λέτε?" με ρώτησε και σταμάτησε να τακτκποιει τς πράγματα "Εμ..αύριο!" είπα και κοίταξα κάτω "α..δλδ τα έχεις κανόνισε και με ρωτάς?"
Σήκωσα το κεφάλι μου και έκλεισα λίγο το ένα ναι μου "ναι..?δλδ όχι... Απλά βρήκαμε για αύριο εισιτήρια και μετά έχει πάλι μετά από ένα μήνα.." Προσπάθησα να της δικαιολογηθω...
"μάλιστα..." μου είπε και σταυρωσε τα χέρια της "δλδ τι ?όλα καλά?" την ρώτησα "ναι αλλά θα σου δώσω και εγώ μερικά χρήματα... Μην τα πληρώσεις όλα εσύ..."
Γουρλωσα τα μάτια μου και την αγκαλιασα σφιχτά "ευχαριστώ για όλα Μάρθα...! "
"σου αξίζει κοριτσάκι μου! " μου είπε και μου χα'ι'δεψε τα μαλλιά...
Χαμογέλασα και ήμουν σαν ηλιθια όλη μέρα, είναι καλοκαίρι και νυχτωνει αργά και εγώ ήθελα να νυχτωσει νωρίς, θέλω να πάω στον Στράτο... -_-
Πήγα στο δωμάτιο και έβγαλα την βαλίτσα από την ντουλάπα...
Την ακουμπισα στο κρεβάτι και έκατσα μπροστά από την ντουλάπα για να αποφασίσω τι θα πάρω... Τσ..Τουρλωσα τον καλό μου, σταυρωσα τα χέρια μου και έτρωγα τα νύχια μου... Μμμμ πέντε μέρες, άρα πέντε ρούχα, για βράδυ δν ξέρω τι να πάρω, είναι ξενερωτοι εκεί άμα δεν είμαι 21 δν μπορώ να μπω οπότε chill... Θα πάρω μερικά τζιν, μπλούζες, ζακέτες, all star μαύρα...
Μήπως να τον ρωτήσω ?
Ανεβωκατεβασα το κεφάλι μου 'θα τον ρωτήσω το βράδυ.. ' έκλεισα την ντουλάπα και πέταξα...εεε εννοώ ακουμπισα απαλά κάτω την βαλίτσα και ξαπλωσα πανω στο κρεβάτι σαν χταπόδι...







Η βοηθος σου στο σχολείο ? (Βιβλιο 2)Where stories live. Discover now