"ναι...Να μην πάμε!" είπα και μου ξέφυγε ένα επιφωνημα, ο Στράτος σταμάτησε να με φιλαει και σηκώθηκε, πέταξε το σακάκι του στον καναπέ και μου έδωσε το χέρι του, χαμογέλασα και το έπιασα "πάμε πάνω!" μου είπε και μου έκλεισε το ματι...
Ανεβηκαμε πάνω, άνοιξε την πόρτα και με τράβηξε μέσα "χαίρομαι που θα είσαι ο πρώτος μου " του ψιθυρισα, μου χαμογέλασε και με εβάλε να καθισω στο κρεβάτι "αν σε πονεσω θέλω να μου το πεις... " μου είπε και με φιλησε... Μου έβγαλε αργά το φόρεμα και με έριξε πίσω, με καβαλισε και άρχισε να με φιλαει στο λαιμό, έπιασα με τα δύο μου χέρια την μέση του και τράβηξα την μπλούζα του για να βγει..."σαγαπαω " του ψιθυρισα, "κι εγώ μωρό μου και γώ..." εσπρωξε τα σκεπασματα και μπηκαμε από μέσα, το σώμα του κόλλησε στο δικό μου και μας σκεπασα, ήταν τόσο ζεστός...
Ξεκουμπωσε το παντελόνι του και το έβγαλε,
Τα χέρια του πέρασαν πίσω μου, μου ξεκουμπωσε το σουτιέν και εγώ το έβγαλα, με φιλουσε αργά και όλο και πιο κάτω...
"είσαι έτοιμη?" με ρώτησε, χαμογέλασα "πάντα θα είμαι! " του είπα προκλητικά, μου ανταπεδωσε το χαμόγελο και μπήκε μέσα μου...Τελοοοοοςςςςςς, ευχαριστώ πολύ για τα vote και για την κατανόηση που αργουσα να ανεβάσω λόγο του διαβασματος που είχα,δεν θέλω να σταματήσω τα βιβλία και γιαυτό το ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ μου βιβλίο είναι ανεβασμένο, θα είναι μικρό... Περίπου είκοσι παρτ...
Ευχαριστώ πάλι για όλα..******
Το βιβλίο μου είναι εμπνευσμένο από
την ταινία diary ng panget
* * * * * *