part 12

7.5K 797 23
                                    

Αχ...δεν μπορώ να ανασανω...
Τράβηξα την μπλούζα μου λίγο πιο κάτω από τον λαιμό και έκανα αέρα με το άλλο χέρι...
Κοιτούσα τον Στράτο και αργουσε, μα τι λέει εκεί πέρα...τσ...όπα!χαμογελάει...γιατι χαμογελάει?
Την ξέρει?σπυφρωσα τα χείλη μου και πήγα εκεί... "εμ...αργεις?" τον ρώτησα και έκανα ότι δεν είδα την υπάλληλο "όχι έρχομαι..." μου είπε και με έδιωξε με το χέρι του, γύρισα από την άλλη και πήγα πίσω στην θέση μου... Με έδιωξε?
Μετά από πέντε λεπτά ήρθε "σε μισή ώρα... " μου είπε και καθισε δίπλα μου σαν να μην τρέχει τπτ...
Σταυρωσα τα χέρια μου και τον κοιτούσα απειλητικα...
Σηκώθηκα και έκανα μερικά βήματα, ααα...τσιχλες! Τα αεροδρόμια είναι τέλεια!!! Έχουν τόσα μαγαζιά...
"ένα κουτάκι τσιχλες...!"
Πήρα τις μπαμπαλου και πήγα πίσω στις καρεκλιτσες...
"Πήρα τσιχλες...θες μια?" τον ρώτησα και του τις έβαλα μέσα στην μούρη "ε...ναι...ξέρω γω..." του έδωσα μια και άρχισε να την μασουλαει, είχα φάει πέντε σε πεντε λεπτά και εκείνος ακόμα έτρωγε την πρώτη..
"κοίτα θα κάνω μια μεγάλη φούσκα τώρα..." του είπα και τον σκουντηξα, έκανα μια μικρούλα... Μικρή αλλά χαριτωμένη, έκανε και εκείνος μια λίγο μεγαλύτερη, την κοίταξα και χαμογέλασα, κόλλησε την δική του φούσκα με την δική μου, ήρθε κοντά και πιο κοντά και οι φούσκες μας έσκασαν,ενωσε τα χείλη του με τα δικά μου.. Ομγ με φιλαει!!! Γουρλωσα τα μάτια μου και τον κοιτούσα περίεργα, όλα γύρω θολωσαν... Έκλεισα τα μάτια μου και έπιασα το πρόσωπο του, τα χείλη του είναι πάντα τοοοοσο ζεστα..
σταμάτησε να με φιλαει και έμπλεξε τα δάχτυλα του...
"ξαδέρφη μου είναι..." μου είπε και γέλασε από την άλλη, το έπαιξα ηλιθια για να μην του δείξω ότι ζήλεψα "ποια?"
"η κοπέλα πριν!" μου είπε και την έδειξε "α...ναι...Εντάξει..." είπα και κοίταξα από την άλλη...
Έπεσε πάνω μου και με εσφυξε στην αγκαλιά του..

Η βοηθος σου στο σχολείο ? (Βιβλιο 2)Where stories live. Discover now