part 22

7.5K 688 12
                                    

"ομγ, κοιταααααααα!! " τσιριξα και του έδειξα τον δρόμο απέναντι "τι έπαθες ?" με ρώτησε και σταμάτησε να περπατάει "hot dog! " του τσιριξα στο αυτί "πω...Με τρόμαξες..." μου είπε και πήγε προς τα εκεί "θα φέρω!" πρόσθεσε και σταμάτησε να με κοιτάει, μετά από δύο λεπτά ήταν πίσω με δύο hot dog, είχα γουρλωσει τα μάτια μου και το κοίταξα σαν χάνος..."ομγ είναι τέλειο!" του είπα και το μασισα, π Στράτος γέλασε, ήξερα ότι με κοροιδευε αλλά με καλό τρόπο...
"έλα πάμε για καφέ! " μου είπε και πέταξε το μισό του hot dog στα σκουπίδια "καλά πάμε...Να ξανά πάρουμε όμως! " σχεδόν τον παρακαλεσα "εντάξει... " μου είπε και έπιασε το χέρι μ, εσφυξα το χέρι μου στο δικό του και περπατησαμε "θα οαρω Starbucks? " τον ρώτησα και του έδειξα το μαγαζί "ναι...κάθε φορά εδώ έρχομαι... " μου είπε, φαινόταν τόσο chill, σαν να έρχεται κάθε μέρα στον Λονδίνο....
Με ενθουσιάζει που είναι διαφορετικός...
"τέλεια! " του είπα και μπήκαμε στο μαγαζί "πάρε μ ότι πάρεις! " του είπα και έβαλα τον κωλο μ πάνω σε ένα αναπαυστικο καναπέ...
Αργεί....πφ...λα...λα.λαλαλαλα...βρμαι...αντε ελααααα "hi!" ένα ξανθό αγόρι πετάχτηκε μπροστά μου, δν φαινόταν πάνω από δεκαέξι...
"hi?" απάντησα "what's your name? " σοβαρά?θέλει να μ κάνει καμάκι?ήμουν έτοιμη να βάλω τα γέλια, κούνησα το κεφάλι μ και σταμάτησα να τον κοιτάω με βλέμμα αγελάδες παραμορφωμενης που έχει τρακαρει με φάλαινα...
"what do you want?" Ο Στράτος πετάχτηκε από πίσω του με δύο ποτήρια , το παιδί ή όπως αλλιώς τον κοίταξε τρομαγμενα "he's my boyfriend! " του είπα και έδειξα τον Στράτο...
"aaaaaammm.." το αγόρι το έβαλε στα πόδια... Wtf ?τώρα κατάλαβα γτ τα καλοκαίρια πι κοπέλες έρχονται στα νησιά και βρίσκουν αγόρια...
Πραγματικά ούτε καν...
Ο Στράτος καθισε δίπλα μου και απέφευγε να με κοιτάξει "τι έπαθες ?" τον ρώτησα "ποιος ήταν αυτός ?" με ρώτησε και δαγκωσε λυπημένα τα χείλη του "ωωω ρε Στρατο..Δεν ξέρω, αλήθεια.... Απλά ήρθε εδώ και έφυγε όταν του μίλησες! " του είπα και τον αγκαλιασα... Η φατσουλα του ηταμ τόσο γλυκιά... Αχ δν μπορώ τον αγαπάω...
"Σε πιστεύω... Θες το βράδυ να πάμε για φαγητό και μετά σε ένα κλαμπ?" με ρώτησε "μα νόμιζα ότι δν μπαίνεις σε κλαμπ αν είσαι κάτω από 21... " του είπα και στραβομουτσούνιασα...
"χαχα είσαι αστεία... Εγώ δν είμαι οποίος νάναι...! " μου είπε και μου χαμογέλασε "καλά τότε! " του είπα

Η βοηθος σου στο σχολείο ? (Βιβλιο 2)Where stories live. Discover now