Çağırır gibisin yiğit abim, geleceğim ardından ve ardınızdan, dua et güzel abim o kutlu yiğitler arasına katılmam için dua et abim, o diyara gelmek istiyorum, orada olmak istiyorum, biran önce vazifemi tamamlamak ve o kutlu yerde,siz kutlu yiğitlerle diğer gelecek kardeşlerimizi beklemek istiyorum, biliyorum duygularımı anlatamıyorum ve tarifi yok abi, sahi olur muyum bende sizler gibi,olabilir miyim?
O hep arzuladığım serbetten tada bilirmiyim?
O rütbeye erişebilir miyim?
Hiç bilmiyorum ama hep dua ediyorum be abi, Yaradan' a yalvarıyorum hep, Yaradan' ım beni benden iyi bilendir. Hakkım da en doğrusunu Yaradan bilir. Ama çok istiyorum abi, vallahi kıskanıyorum gidenleri, çok imreniyorum abi gidişinize. Birde sizi ölü sananlar yokmu? Gülsem mi, ağlasam mı bilemiyorum. Vursam mı hiç bilmiyorum abi, biliyorum değmez yapacak daha büyük işlerimiz var, uğraşıyoruz abi hepimiz gönülden uğraşıyoruz, vazifemizi yapıyoruz,yapmaya çalışıyoruz.
Sahi bizde sizin gibi kazananlardan olur muyuz abi?
Gözlerim doluyor düşündükçe,ya gelmezse şehadet, ya gelmezse abi, ya sizlerle aynı sofraya oturamazsam. Çok yoruldum abi çok, insanların körlüğü, kahbe düzen ve onun çarkı,her yanımız düşman abi,yoruldum ama savaşmaktan değil, acun dar geliyor, sıkıldım abi.
Bu çark hiç durmayacak gibi geliyor ama bir çomak sokup tökezletsem kafi.Geleceğim abi insaallah geleceğim.
Selam olsun sizlere,selam söyle abi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mürekkep damlayan kılınç
PoetryTarafsız değil! TÜRK' ün kaleminden TÜRK' e hitap eden.