### Bölüm 2 ###

98 9 0
                                    

Silah sesi daha duyuldu bu ise olayları tiksinerek izleyen kadın polisin tabancasından geliyordu . Ensesinden kurşunu yiyen cesetin kafası adeta yukarıya doğru çekildi ufak bir sersemlemeyle önce dizlerinin önüne daha sonra geriye doğru düştü yattığı yerde oluk oluk koyu renkli kan sızıyordu . Kadın polisin elleri titreyerek silahını yere düşürdü olan sese kalabalık iyice toplanmıştı kendimi toparlayarak bir kaç adım geri çıktım motorun olduğu yerin kaldırımına kadar insan vardı motoru oradan çıkarmam haliyle güç olacaktı evimden çok uzaklaşmamıştım koşarak tüm olanları anneme anlatmam lazımdı vücüdum kalabalıktan eve doğru dönük ama başımı hala olay yerinden çeviremiyordum daha sonra direk koşturmaya başladım yolun ortasından gidiyordum hemen sağ tarafımda ama benden uzakta olan bir kadını gördüm sol omzu çökmüş saçları önüne düşmüş topallayarak yürüyordu . Koşturmamın sesini duyacak olmalı ki kafasını kaldırıp saçlarının arasından bana baktı sağ eliyle sanki beni tutmaya çalışıyormuş gibi uzatarak üzerime doğru gelmeye başladı . Ne yapmam gerekiyordu ? Ne olduğunu anlamak için yardımına gitmek mi yoksa görmemezlikten mi gelmek ? Kadın çok zor durumdaydı kahrolası iyi kalpliliğim .. Abla nasılsın , ne oldu , bir şeyin var mı tarzı sorularla yaklaştım cevap vermiyor inliyordu iyice yaklaştı fakat hala elini indirmemiş beni tutmaya çalışıyor gibi geliyordu ayakta duramıyor sarılmak istiyor diye düşündüm aramızda ki mesafe çok azalmıştı ki ÇEKiL ORADAN diye bir ses duydum kim olduğuna kafamı çevirdim Can abiydi uzun boylu , geniş omuzlu ve iri vücüduyla gerçekten bir askeriyeye yakışan birisiydi . Heyy diye bağırdı tekrar kadın iyice yaklaştı ben ise hafif eğilerek yüzünü görmeye calıstım birden omuzlarımdan tuttu kemiklerimi acıtıyordu yükünü iyice üzerime verdiğinden dolayı yere düştüm kadın üzerimde köpek gibi hırlıyor yüzünü sürekli yakınlaştırmaya çalışıyordu boğaz bölgesinden ittirmeye çalıştım gücüne karşı koyamıyordum iyice yaklaşmıştı ağzını sonuna kadar açmıştı artık alev gibi sıcak hevesi iyice boynumda hissetmiştim birden vücüdu irkildi . Aşağıdan bakılınca boyu 2 metre gibi görünen devasa bir şey vardı üzerimde evet bu Can abiydi . Ayağının altıyla 1 tekme daha atarak kadını kenarıya doğru itti koltuk altımdan sırtıma doğru beni kavrayıp arkasına doğru çekti ve kadına '' Olduğun yerde kal , sana durmanı emrediyorum , bu sana son ikazım '' dedi . Kadın sanki duymuyormuş gibi hafif hızlı adımlarla Can abinin üzerine doğru geldi ben iyice geri çekilmiştim Can abi ise belinden çıkardığı bıçakla pozisyonunu arıyordu . Buna bıçak demeye bin şahit ister kürek gibi bir şey bu o kadar büyük ki keskin kısmının genişliği 2-3 parmağım kadar . Kadın daha da yaklaşmıştı Can abi boynundan tutup bacağına batırdı bıçağı o esnada bacaktan gelen ses bütün yüzümü ekşitmişti geri çıkartırken bıçakla beraber fışkıran kanlar cabası . Ne oluyor ? Bu kadının yere düşmesi lazımken nasıl ayağını sürüyerek yürümeye çalışabilir . Can abi bu sefer bıçağı kadının kamburu çıkacak şekilde ittirerek karnına soktu kadın tepki vermiyor daha çok saygımaya çalışıyordu baya bir geri çekildik . Az önce ayrıldığım olay yerinden bir çok bağrış ve ayak sesi geliyordu dönüp baktığım da bir çok kişinin bu tarafa doğru koşturduğunu gördüm . Kadın bu sefer çok yavaş hareketlerle bize doğru geliyordu arkada ki kalabalık iyice yaklaşmıştı ne yapacağımız hakkında bir fikrimiz yoktu benim yanımdan bir bir koşarak kaçmaya başladı insanlar . O kadar acele ediyorlar ve heyecanlıydılar ki bir çoğu birbirine çarpıyordu . Az önce uğraştığımız kadının dikkatı dağılmış koşan insanları tutmaya çalışıyordu her seferinde başka birisinin üzerine doğru koşuyordu . Onca koşan insanın arasında gereksiz bir şekilde durmaktansa kadını bırakıp kenardan kaçmaya başladım . Can abi , Can abi nerede onu nerede bıraktım ki sanırım başının çaresine bakmıştır benim şuan düşünecek daha önemli şeylerin olduğunu biliyordum . Ablam nerede ? Annemin bu olaylardan haberi var mı ? Evime çok yaklaşmıştım direk sol kaldırıma yaklaşıp eve doğru çıktım 2. katta oturuyoruz direk zili çaldım fakat kimse açmıyordu . Bir çok defa bastım zile hala içeriden ses gelmiyordu arka cebime koyduğum anahtar geldi aklıma . Tek 1 tane olması varlığını bile unutturmuştu bana . Direk kapıyı açtım , annemin başına kötü bir şey gelmesinden korkuyordum yumuşak bir ses tonuyla seslendim . Anne , Anne ...  


Karanlığa İlk AdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin