Temkinli bir şekilde kalkarak okul bahçesine doğru atladım . Cesetler ise demir kapıya yapışmış benim uzaklaşmamı izliyorlardı . Aksamüstu olmuştu sanırım saat kaçtı acaba . Sahi , evden telefon almıştım ben saate bakmak en mantıklısı . Hatta anne mi aramak ondan daha da mantıklı , bu koşturmaca da aklıma hiç gelmedi . Telefon çalıyordu ama annem neden açmıyordu ki başına bir şey mi geldi , yoksa telefonuna mı erişemiyordu . Okulun bahçesindeki banka oturdum bu tüm yaşananları ve nasıl bir işin içine girdiğimizi düşünüyordum ki birden telefon çaldı . Arayan Fatih ' ti . En yakın arkadaşım , dostum , kardeşim . Her günümüz beraber geçer hatta gecelere kadar sarkardı . Kafalarımız çok uyuşuyor bu çocukla . Başka arkadaşım da yok gerçi pek ortam sevmeyen birisiyim anca selamlaşırdım başkalarıyla . Fatihin ortamı iyidir ama kimseyle kafası uyuşmazdı o yüzden beni arıyor olmalı . Açtım telefonu öyle bir heyecanla konuşuyordu ki ne dediğini anlamak bile .ok zordu . - Napıyon aga neredesin - dedi . Saçma bir tebessümle , okulun bahçesindeyim dedim . - Ne , napıyosun dedi şaşırarak . Oturuyorum okuldayım dedim . Oğlum olaylardan haberin var mı senin , ne işin var okulun bahçesinde dedi . Sustum ben , adeta kilitlenmiş konuşamıyordum . Dayımla beraberim , okulun arka kapısına doğru yürü seni almaya gelicez arabayla , direk atlarsın dedi Tamam bekliyorum orda dedim . Kapatmıcam telefonu haberdar olalım dedi . Bedava dakikası var herhalde normalde olsa oraya gelince çaldırırım anlarsın derdi . Arka kapıya doğru yaklaştım iyice , arkamı dönüp ön kapıya doğru baktım , birkaç ceset hala demir kapıda duruyordu . Topraklı yoldan araba göründü bile , direk duvardan diğer tarafa atlayıp arabanın iyice yanaşmasını bekledim . Sarı taksiyle gelmişlerdi , dayısının iş arabasıydı bu . Doblo tarzı olanlar var ya . Hafif tekerleği kazıtarak durdu dayısı , fatih kapıyı daha araba yanaşmadan açtı bindim direk içine . Napıyodun oglum burada tek başına dedi . Anlatırım aga olaylar cok uzun dedim . Aradım seni kaç kere neden açmadın dedi . Ne araması la 1 kere çağrı geldi bende açtım işte dedim . Oha , en az 5 kere aradım seni dedi . Dayısı arabayı sürerken bi göz attı bana , tanıyor gerçi ama okulda ne yaptığımı merak etti herhalde . On numara adamdır aslında başım sıkışınca sığınacağım sayılı kişilerden . Sert adamdır ama , daha önce çok karşılaştım vakalarıyla mesela birisinde fatihle her şeyden habersiz çarşıda gezerken dayısının trafik ışıklarında arabasından inip öndeki araca doğru yürüdüğünü , önde ki aracında basıp kaçtığını görmüştük . Ne gülmüştük ama . - Nereye gidiyoruz şimdi dayı - dedi fatih . Bilmiyorum şu mahalleden çıkmamız lazım öncelikle , ara bakalım şu adamı tekrar dedi . Ne adamı dedim ben . Dayımın bir arkadaşı , sabah beraberlermiş olay daha patlak vermeden önce dedi . O anda açtı adam hoparlördeydi zaten telefon . - Eh cengo nerdesin lan - dedi dayısı . Annemin evindeyim hatuna ulaşamıyorum gel buraya dedi . Ha birde gelirken . Derken telefon dıt dıt dıt sesiyle kapandı . Ana yola yaklaşmıştık iyice şu dar sokaktan ana yola çıktık mı daha rahat gidebilirdik yolumuza . Tabi keşke düşündüğüm gibi olsaydı .Ana yola döner dönmez karşılaştığım manzara beni ısırılmadan öldürmüştü ...