Öyle çok sinirlenmiştim ki ne yapacağımı bilemiyordum.Rahşan'a olan öfkem önce kendime sonra herkese zarar verecekti bu yüzden clupten hızlıca çıktım.
'Nereye Pamir!'
Arkamdan seslenen Uras benden bir cevap bekliyordu, ben ise ona cevap verme niyetinde değildim,arkama bile dönmeden uzaklaşmaya başladım Iğıl gerekli açıklamayı zaten Uras'a yapacaktı.
'Yalnız kalmak istiyor..'
'Eve nasıl dönecek?'
'Seni arayacaktır sakinleşince.'
'Peki o zaman seni yurda bırakayım mı?..'
'Olur.'
Olaylar karşısında Iğıl'da Pamir kadar sinirlenmişti ama sinirini dışarı vurmaktansa içine atmayı tercih ediyordu,Uras'a birbirlerine sarılarak yurdun yolunu tuttular.
--
Elime aldığım topuklu botlarımla yürümeye başladım.Yerdeki betonun soğukluğu çıplak ayaklarımdan uzanırcasına içimi ürpertiyordu..Yavaş yavaş çiselemeye başlayan yağmur ise yapraklara çarparak ağacından koparılmasına yardımcı oluyordu.Her vuran yağmur damlası yaprakların incinerek kopmasına ve yerde çoğalmasını sağlıyordu.Sonbaharın gelişini anlatan bu yağmur damlaları benim yeni hayatımı da özendiriyordu.Yeni tanıştığım insanlar her bir yağmur tanesi gibiydi.Sürekli beni inciterek hayatımdan koparıyordu..Oysa Necip Fazıl'ın dediği gibi 'Yaprak sıkılmıştı ağaçtan,bahaneydi sonbahar.'bu sözler benim yeni hayatımın sloganıydı.Sonbahar;bir başka deyişle hazan yani hüzün mevsimi.Kısalan günler,sararan yapraklar,yağan yağmurlar ve esen serin rüzgarlar hangimizi incitmezdi ki?
(0538692...Arıyor..!)
Titreyen telefonumu elime aldığımda bilinmeyen bir numara arıyordu.Şu anda tanımadığım biriyle muhatap olacak değildim ancak ısrarla arıyordu...
'Alo!'
Bu ses Arat'a aitti...
'Ne istiyorsun? Bu geceki şovunuz bitmedi mi?Ayrıca numara mı nereden buldun?'
Arat'ı soru yağmuruna tutmuştum..
'Susarsan her şeyi anlatacağım..'
'Şuna bak bir de susmamı istiyordu benden.(Hopörleri kapatarak söyledim)'
'Seni dinliyorum..'
'Az önce bir şeyler mi söyledin duyamadım..'
Ne kulak varmış bu çocukta..(Gülümsüyor)
'Yok bir şey söylemedim anlatacak mısın?'
'Öncelikle benim hiçbir şeyden haberim yoktu her şeyi Rahşan ayarlamış..'
'Suçsuz olduğunu söylemek için mi aradın?'
'Sende kuzgun tüyü var gerçekten..'
Bu kuşla beni neden sürekli bağdaştırıyordu ki?
'Ne demek bu?'
'Bunu bence sen araştırmalısın,her neyse bana bu gece çıkışta Rahşan için söylediğin söz ''yosma'na sahip çık'' demiştin oysa Rahşan benim...'
'Sesin gelmiyor Arat..Allah kahretsin şarjım bitmiş !!! '
Şarjın bitmesi için bizim konuşmamızı mı bekliyordun lanet olası telefon.
Olanları düşünmemeye çalışırken evin yolunu tuttum..
Uras'ın bana verdiği yedek anahtarla evin kapısını açtım yanan ışıklar Uras'ın uyumadığını gösteriyordu,ses çıkarmadan odaya doğru ilerledim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK ŞAPKA
General FictionAsiler.. Yetimler.. Anne yok..Baba yok.. Yarımlar… Tamamlanmayı bekliyorlar.. Huzuru bekliyorlar.. Bir şehri sevmek için aşkı arıyorlar… Ağlɑmɑk için gözden yɑş mı ɑkmɑlı? Göz damIaIarının yanakIarına çizdiği ısIak patikaIarı seyret, seyret ki yaIn...