Capitolul 1

2.3K 113 23
                                    

-Nu mai fugi !striga o voce groasa după mine

-Ești un nenorocit !tip ,fugind în continuare pana izbesc de un trup ,apoi corpul meu face contact cu pământul și simt cum cad în gol, simt cum cad în întuneric .

Mă trezesc brusc ,realizând ca sunt încă în camera mea ,învelită în așternuturile pufoase .

Am acest coșmar în fiecare noapte, dar de la un timp de vreme e din ce ince mai înfricoșător .

Răsuflu ușurată ,știind ca a fost doar un vis ,dar respirația mi se oprește când observ ca este ora 05:00 .

Mă ridic rapid din pat,fac un dus rapid ,apoi mă îmbrac un niște blugi albi cu un maieu decoltat de culoare negru ,cu un craniu argintiu pe el . Îmi prind parul saten ,ca o ciocolata cu lapte într-o coada,iar la ochii mei albaștri ,adaug un tuș negru .

Cobor scările masive de lemn ,care duc direct spre pod ,locul unde mă simt cel mai bine. Mereu m-a atras acel loc,pentru ca acolo am toate amintirile frumoase cu părinții mei ,care au decedat acum 2 luni.

O lacimia mi se prelinge pe fata când îmi amintesc de ei,au fost cei mai buni părinți pe care o fata și putea dori .

Oftez și încep sa răsfoiesc jurnalul mama mele ,unde își scria toate gândurile, secretele. Acest jurnal este legătura mea eterna cu ea ,e un portal spre lumea de dincolo pentru mine.

Eu stau singura într-o casa foarte mare ,am foarte multe fonduri financiare de la părinții mei ,dar nici bani ,nici luxul nu pot lua locul și singurătății mele.Pentru o fata de 20 de ani,sunt destul de retrasa .

-Vivien !aud o voce masculina ,șoptind . Sunt aici ,ajuta-ma!spune vocea

-Cine ești ? Mai bine zis,unde ești ?întreb ,ridicandu-se de pe canapeaua ponosita .

-Sunt în oglinda !spune voce care e din ce în ce mai puternica.

Mă uit în dreptul oglinzii și observ cum doi ochi albastrii mă studiază ,cu o privire blândă . Apoi ochii dispar ,ca prin minune .

Îmi scutur capul ,crezând ca a fost doar o născocite a imaginației mele și cobor în bucătărie. Acolo o găsesc pe Martha ,bucătăreasă mea,făcând niște clătite .

-Bună dimineața! spun eu fără vlaga

-Bună dimineața !ciripește ea

După ce mănânc micul de jun și îmi iau ghiozdanul ,plec la facultate.

Eu sunt o fata foarte tare în gura ,sunt în stare sa pun la punct orice cățea care încearcă sa îmi pună bete în roate,dar nu am prea mulți prieteni.

Am doar doi prieteni, Holden și Ryder ,sunt doi gemeni cu ochii verzi și parul saten .

-Bună!le spun fraților mei

-Neata surioara !spune Holden și mă ia în brațe .

Ei doi îmi sunt ca frații mai mare pe care mereu mi-am dorit sa îi am,deși sunt prea protectivi .
Nimeni nu are curajul sa se atingă de mine pentru ca băieții sunt în stare sa ucidă pe cineva ,dar din simplul fapt ca m-a atins .

Îmi i-au cărțile din dulap și mă drept spre sala de curs.

-Bună ziua ,elevi ! Astăzi ni se va alătură un nou coleg ! Salutați-l pe Lucas !spune diriginta noastră zâmbind .

Un băiat cu parul blond , ciufului, cu un persing în buza inferioara și niște ochi albastrii foarte cunoscuți ,chiar prea cunoscuți .

Privirea lui mă fixează pentru câteva momente ,apoi mă studiază din cap pana în picioare,apoi rânjește .

Aud mârâitul sonor al unei fete din ultima banca ,dar nu îi dau importanta ,tot ce e acum important e blondul care are niște ochi atât de cunoscuți ,dar nu îmi dau seama de unde ...

Înghit în sec,apoi oftez când blondul se așează lângă mine.

Toată ora m-a studiat ,nefiind atent la ora.

După terminarea frumoasei ore ,am și ieșit din banca ,mergând val -vârtej spre dulap .

Cineva mă apuca te mana și simt fiori electrici în tot corpul. Mă întorc instinctiv cu fata spre cel care îmi tine mana captiva și. ..

New book :))) place ideea ? M-a venit când am găsit poza de coperta :)))
Ok,ok,gata !

Păreri ?

-Star2905

OglindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum