Nu mai apuc sa spun altceva pentru ca în încăpere își face apariția o femeie blonda,cu ochii albastrii,cu vârsta în jur de 50 de ani ,mama.
-M-mama!întreb, iar când mă observa vine la mine și mă ia în brațe .
-Doamne,ce cauți aici ?mă întreabă ,nedandu-mi drumul din brațele sale.
Nu spun nimic,doar o strâng mai tare în brațe .
-Am venit sa îmi împlinesc destinul !spun ,iar mama îmi da drumul din brațe .
-Cum ai ajuns aici?mă întreabă nedumerita,iar eu îl arat pe blond,care nu a spus nimic pana acum .
-Tu cine ești?întreabă mama,iar Luke zâmbește .
-Luke,Luke Hemmings!spune și da mana cu mama .
-Ești...spune ea,dar e întreruptă de blond
-Gardianul ei !spune ,zâmbind în continuare .
Mama îl analizează câteva secunde apoi se incrunta .
-E imposibil sa fi gardianul ei,ești un demon!spune ea.
-Și eu m-am așteptat ca un înger sa îi fie gardian dar consiliul a considerat ca eu sa fi mult mai potrivit .
-Mama,am venit după medalion! spun,iar el începe sa caute în geanta pe care o avea la brâu și mi-a dat un lănțișor negru,superb .
-Uite-l! Ai grija cum îl folosești !spune mama și îmi mai întinde o carte cu o coperta neagra . Cu aceasta carte poți învață să controlezi talismanul .
Apoi Luke îmi spune ca trebuie sa ne retragem . Îmi i-au la revedere de la mama și ieșim din castel.
-Acum trebuie sa mai pierdem puțin timp pe aici !spune el și începe efectiv sa mă tragă după el.
-De ce?întreb nedumerita
-Pentru ca nu putem merge înapoi în dimensiunea ta doar la ore fixe . Acum e 13:03 ,trebuie sa mai stăm pe aici cam o ora .
-Și ce vom face?
-Îți voi prezenta câteva fete care te pot ajuta sa controlezi și sa conduci palatul !
-Ămm..ok!spun eu ,iar el îmi zâmbește cald și mă ia de mana .
Peste câteva minute ajungem în fata unei case . Luke intra fără sa bata la ușă și acolo erau câteva fete ,foarte frumoase ,care se uitau atente la Luke ,apoi la mine ,apoi la mâinile nostre ,iar una dintre fete se incrunta puternic .
-Ea cine e ?întreabă o fata ,uitandu-se urat la mine
-Vivien !spune simplu ,iar toate fetele tresar vizibil și încep sa se uite cu frica la mine .
-Vivien,te așteptăm!
Hey,scuze pentru întârziere ,dar nu am avut timp .... Sorry ;**
Kiss :***
§tar 2905
CITEȘTI
Oglinda
Paranormal,,Mai bine mor cu onoare,decât sa trăiesc ca o sclava " -Vivien Smith #1- Paranormal Coperta realizata de: mimieran