Luke îmi întinde o carte mare în fata ,foarte stufoasa,de culoare neagra .
-Prima data vom merge pe tărâmul demonilor ,trebuie sa reciti o vraja de invocate !explica el,iar eu îl privesc ,dandu-i de înțeles că nu am priceput absolut nimic.
El deschide carte cam pe la jumătate și îmi indica cu degetul niște embleme foarte ciudate,dar care îmi sunt cam familiare .
-Decât tu poți dezlusi acest limbaj, având în vedere ca mama ta a fost regina ,ea avea o mulțime de cărți codificate ,pentru ca doar tu sa poți dezlega scrierea.
Mă uit cu mai multa atenție la text și parcă încep sa îl înțeleg . După ce fac cât de cât o traducere ,o și recit.
-Foc,foc peste tot,foc pretutindeni !spun pe un ton gros ,iar dintr-o data în oglinda se face roșie ,și o lume cam aproximativ la fel cu a noastră apare în oglinda .
-Ce crezi tu despre aceasta lume este total fals . Aici trăiesc adolescenți ,ca noi ,care sunt nevoiți sa trăiască aici din cauza păcatelor făcute de familie sale cu multe generații în urma.
-Și cum ar trebui sa intram acolo? nu mai apuc sa spun altceva ca Luke îmi prinde mana și o atinge de oglinda ,și ca prin minune ,în jurul meu au apărut mai multe persoane .
-Hei Luke,ce mai faci ?spune un băiat cu parul negru și cu fire rosiatice .
-Bine ,Collins !spune și dau mana
-Și ea cine e ?întreabă o fata cu parul blond și ochii albastrii .
-Vivien!spune ,iar fata rămâne cu gura întredeschisă .
-Tu ești Vivien?întreabă el și pot observa cum îi sclipesc ochii
-Da,dar de unde ști?o întreb nedumerita ,știind ca e prima data când ajung aici .
-Cum naiba sa nu știu? Ești regina! spune,gesticulând cu mâinile în aer .
-Și tu ești. ..?o întreb
-E sora mea,Jessica !spune Luke simplu,continundu-si discuția cu băiatul acela .
-Iar el e Collins,prietenul meu cel mai bun !spune Luke,arătând spre el.
-Puteam sa bag mana în foc ca nu e prietenul tău !spun pe un ton sarcastic
- Oricum va trebui sa baci mana în foc,deci...spune Jessica, dar e întreruptă de glasul meu .
-Ce?întreb pe un ton serios
-Nimic!striga Luke și îi face un semn Jessicai.
După câteva minute de stat m-am ridicat și am pufnit exasperata .
-Dacă vroiam sa stau la taclare vorbeam cu bunica mea,așa ca eu plec .spun și ies pe ușa .
-Stai puțin ,da, ai dreptate ! Hai sa mergem !spune el,respirând greoi .
Continuam sa mergem pe o strada îngustă prin pădure pana ajungem în fata unui castel foarte mare ,de culoare neagr cu roșu .
-Acesta este castelul unde locuiește mama ta!spune el scurt și îmi arunca o privire
-Dar mama mea e moarta !spun printre dinți
-Este moarta pe pământ ,dar aici nu !spune Luke
Fără alte discuții dau sa intru în castel ,dar Luke mă prinde de mana ,bruscandu-ma ,ajungând în brațele sale .
-Nu poți întra, pur și simplu ,trebuie mai întâi să bați la ușă !îmi sopteste el suav la ureche .
Bat în ușă de fier,iar o femeie îmi deschide ușa .
-Pot vorbi cu regina ?întreb
-Nu,normal ca nu! Ea nu are timp de toate puștoaicele de pe aici !scuipa cuvintele în fata mea.
-Pardon,îndrăznești sa mă faci puștoaică ! Tu ai idee cine sunt ?spun nestiind de unde atâta curaj pe mine
-Nu !spune mai încet, apoi se oprește ,nu mai respira câteva secunde apoi inima începe sa îi bata foarte tare .
-E-esti ,Vivien?întreabă speriata
-Da,eu sunt , Vivien Smith ,unica fica a Samanthei.
Nu apuc sa mai spun altceva pentru ca....
Capitol nou ^-^ Mă bucur ca am putut pune next-ul azi pentru ca am un program foarte încărcat ,neavand timp de Watt !
Kiss :***
CITEȘTI
Oglinda
Paranormal,,Mai bine mor cu onoare,decât sa trăiesc ca o sclava " -Vivien Smith #1- Paranormal Coperta realizata de: mimieran