Capitolul 2

1.1K 95 8
                                    

Mă întorc și îl observ pe blond,care mă privea intens, cu buzele întredeschise . Mana lui trimite șocuri electrice în tot corpul meu și simt cum mă topesc de-a binelea .

-I-ati mana de pe ea!mârâie Holden care nu știu de unde a apărut.

El își ia mana de pe mine ,dar mă privește la fel de intens ,parcă încercând sa descifreze un cod de pe fata mea.

-Și nu te mai holba la ea !mârâie și Ryder care nu știu de unde a mai răsărit .

El nu spune nimic,doar pleca ,iar pe mine mă lasă într-o ceata totala.

Le arunc o ultima privire băieților și apoi merg spre cantina .

Mă așez la masa mea obijnuita, iar lângă mine se așează băieții, însoțiți de iubitele lor, Samantha și Malody, doua fete foarte frumoase, care îi fac fericiți pe băieți cea ce îmi place. Eu și fetele ne înțelegem din ce în ce mai bine ,pot spune ca mi-au devenit cele mai bune prietene,dar nu îi depășesc pe Ryder și Holden .

Mă uit în jur și observ acei ochii care mă inebuneste din ce în ce mai tare, urmarindu-mă

- Vivien ? Mă auzi ?întreabă Holden ,iar fețele chicotesc

- Ce e ? întreb cu o sprânceană ridicata

- Ce e cu tine ești cam aeriana ! S-a întâmplat ceva ?

-Mda...murmur el

- Ce naiba ai ?mă întreabă Holden ,iar fețele chicotesc

-Băieți azi nu mai mergem la restul cursurilor ,avem chestii de fete de discutat!spune serioasa Mal

-Da,ne ducem la mall!O completează Sam ,iar băieți se uita suspicios la ele,apoi dau din cap în semn ca e ok.

Ieșim din facultate ,și chiar când sa pasesc pe porțile ieșirii din parcare o mana mă smuceste,astfel am ajuns în brațele sale.

Mă dau înapoi și îi pot observa seriozitatea de pe chip ,acel chip care m-a studiat toată ziua .

- Ce e? întreb rece

-Trebuie sa îti spun ceva foarte important...spune el,iar eu deja încep sa mă cutremur .

-Ce?întreb, observând privirile fetelor din dreapta mea

-Fetelor ,trebuie sa vorbesc cu Vivien ! Puteți amână ieșirea voastră pentru o ora ?le întreabă pe fete

-Desigur !chicotesc ele. Pa Viv,ne vedem într-o ora !spun fetele la unison și pleacă

-Ce e ? întreb din nou

-O sa iti spun,dar nu aici ! Hai la tine acasă !spune el serios .

-Ok!spun ,iar el mă trage după el pana când ajungem în fata unei mașini sport negre . El îmi deschide ușa ,iar ei mă strecor înăuntru . Intra și el în mașină apoi conduce pana în fata casei mele.

-De unde naiba ști unde locuiesc ? întreb, iar el începe sa rada,are un ras foarte colorat și dulce .

-O sa afli curand...spune el ,apoi rânjește

Intram în casa ,iar eu vreau sa îl conduc spre living,dar el mă trage pe scari ,ducându-ma fix în pod . De unde știe de pod ?

-Parcă ai mai fi fost pe aici !spun simplu ,iar el își da ochi peste cap.

-Acum o sa iti spun tot adevărul. .. spune el simplu ,iar eu mă cutremur instinctiv .

-Adevărul?întreb cu glas stins

-Da,Vivien tu nu ești o adolescenta obijnuita ,tu ești. ...

Hey ....povestea începe sa prindă contur .... știu ca nu prea ați înțeles foarte bine povestea ,dar încet , încet lucrurile se vor clarifica .

Pwp :* *

-Śťáŕ2905

OglindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum