Capitolul 3

1K 90 44
                                    

-Tu nu ești o adolescenta obijnuita ,tu ești defapt un fel de înger ,amestecat cu demon .

-Adică, sunt un demon și un înger? întreb surprinsa

-Nu doar atât, mai ești și o vrăjitoare foarte puternica . Tu poți comunica cu oamenii din lume de dincolo ,cum ai comunicat și cu mine de dimineață!

Îmi aduc aminte de faza cu oglinda,care pana nu de mult credeam ca e rostul imaginației mele ,dar acum realizez ca e real. Acum îmi dau seama de unde mi se păreau ochii lui atât de cunoscuți.

-Dar cum s-a întâmplat asta?întreb speriata . Și tu cine ești ?

-Eu sunt un demon din lumea de dincolo ,care te va ghida spre lumea de dincolo !

-Adică un demon mă va ghida spre moarte ?întreb, iar el se uita surprins la mine

-Nu spre moarte,spre lumea de dincolo ! Noi suntem călători ,putem călători intre cele trei lumi ,aceasta,cea a îngerilor și cea a demonilor !

-Ok,dar cum s-a întâmplat asta ? mai întreb odată

-Intre îngeri și demoni este o lupta continua ,după cum cred ca știai . Mama ta era regina demonilor ,iar tatăl tău regele îngerilor . Ei s-au îndrăgostit unul de altul și te-au făcut pe tine. Când consiliul a auzit aceste lucruri ,i-au omorât pe părinții tai .

-Din cine este acest consiliu alcatuit ?

-Consiliul este alcătuit de 10 bătrâni ,care cică sunt cele mai inteligente ființe din toate dimensiunile ,deși mă îndoiesc de asta! spune el

-Deci sunt un înger,aka demon,aka vrăjitoare ?întreb

-Da,dar nu ești una obijnuita ,ești regina demonilor și regina îngerilor. Iar magia o ai de la mama ta ,care a vrut sa poți comunica cu toate lumile !

-Dar ești sigur ca eu sunt regina?

-Da,iar eu sunt gardianul sufletului tău!spune el,zâmbind

-Gardian? Adică un fel de babysitter?

-Nu....dupa cum am mai spus eu te voi ghida spre lumea de dincolo !

-Și cum pot merge în aceste lumi ?

-Prin oglinda !spune simplu Luke

- Prin oglinda ? Acea oglinda unde te-am zărit prima data ?

-Da! Ca sa poti merge în lumea demonilor trebuie sa reciti o incantatie numita ßøæřə ,iar pentru a călători în lumea îngerilor trebuie sa reciti incantaia
numita Łüʼnæ .

-Și ca sa mă întorc în lumea aceasta ?

-Îți trebuie cele doua talismane pe care le vei lua din fiecare lume .

-Și când le vom lua ?

-Azi !spune el hotărât și se ridica de pe canapea ,aducând oglinda în fata mea ...

Capitol nou...acum ca situația s-a clarificat ,va începe cu adevărat toată povestea . As aprecia dacă v-ati spune părerea !

Kiss :***

P.s numele celor doua incantație sunt inventate,nu au o semnificație anume !

OglindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum