Epilog

803 73 29
                                    


Mă uit la reflecția mea în oglinda , rochia alba ,stil prințesa, sta perfect pe corpul meu . Parul saten îmi e prins cu o diadema incrustat cu diamante ,iar pantofii sunt foarte simpli .

Astăzi este ziua în care îmi voi uni destinul cu al lui Luke ,când vom deveni un tot unitar ,când ne vom căsători .

Lângă mine este Nina ,fetița noastră de trei ani ,ce se uita cu ochii ei albastrii fix la mine . Îi este leita lui Luke . Doar buzele le are de la mine ,în rest este Luke într-o forma feminina și de trei anișori .

O iau în brațe ,lăsând buchetul din trandafiri negrii la o parte .

-Ești flumoasa mami !spune ,având un accent specific copiilor mici

-Și tu draga mea !spun ,sarutand-o pe frunte

Era intradevar foarte frumoasa . Are parul împletit într-o coada și o rochie de culoare roz, asemănătoare cu a mea .

Jessica sta lângă mine și mă ajuta cu pregătirile , iar Dakota ,Avery și Melody îmi dau târcoale ,aranjand totul în jur .

-Ești atât de frumoasă !spune Dakota și mă ia în brațe ,fiind urmată de restul fetelor .

-Mulțumesc mult fetelor! Mereu m-ati ajutat cu orice !spun ,lacrimi de fericire iesind din ochii mei

-De ce plângi mami ?mă întreabă Nina ,privindu-ma atent

-Plâng de fericire scumpo !spun ,stergandu-mi lacrimile .

Ceremonia a descurc foarte bine , nici eu ,nici Luke nefiind atenți la ce spune preotul .

-Lucas Robert Hemmings ,ești de acord ca o iei de soție pe Vivien Hailey Smith ?întreabă preotul

-Da!spune el

-Vivien Hailey Smith ,îl iei de soț pe Lucas Robert Hemmings?întreabă preotul

-Da !răspund eu ,emoțiile spunandu-si cuvântul

-Atunci va declar soț și soție !

Gata ! Aceasta carte s-a terminat ! Am lacrimi în ochi :)
Ați vrea volumul doi ? Dacă da va anunț ca dacă vreți ,o sa îl postez în vacanta de iarna !
Va aștept părerile ....despre volumul 2 și despre acest volum .

Kiss :*

OglindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum