Capitolul 7

755 77 10
                                    

Acum suntem deja în lumea îngerilor și pot spune ca totul aici este divin . Totul este foarte curat și foarte frumos . Peste tot vezi doar persoane îmbrăcate în alb care par foarte prietenoase . Pentru Luke a fost destul de greu sa pătrundă aici ,trebuind sa se dechizeze în înger ,deși a fost foarte greu sa își schimbe stilul a reușit după mult chiu și vai.

Acum tocami am plecat de la castelul tatălui meu ,el dandu-mi amuleta și invatandu-ma câteva vrăji de folosire a ei .

-Și acum mergem acasă ?îl întreb pe Luke ,iar el îmi arata ceasul.

-Trebuie sa mai zăbovim jumătate de ora pe aici !spune el . Am o prietena pe aici ,mă gândeam sa mergem sa o vizitam !

-Ok ,mie îmi convine !spun ,iar el zâmbește .

Mergem ceva timp pe o străduță frumos decorata pana ajungem în fata unei case foarte frumoase .

Luke bate la ușă ,iar în fata lui apare o fetiță cu vrasta de 5-7 ani ,cu parul blond și ochii albaștri .

-Bună Anne !spune Luke ,iar fetiță îi sare în brațe ,este superba.

-Luke ,ce dor mi-a fost de tine !spune pe un ton foarte drăgălaș

-Doamne ești cea mai drăguță fetiță pe care am vazut-o !spun ,iar ea își îndreaptă privirea spre mine și zâmbește .

-Tu ești Vivien ?intreaba ea ,iar eu aprob . Doamne de când vreau sa te cunosc !

-Pe mine ?întreb nedumerita

-Da,doar ești o regina ,nu?

-Da este!intervine Luke

Fetiță ne-a invitat înăuntru unde era un băiat de 20 -24 de ani cu parul saten și ochii albastrii .

-Luke ,frate ! Mă bucur ca ai venit !spune și da mana cu Luke . Și tu trebuie sa fi Vivien ! Eu sunt Dean! Încântat de cunoștință !spune și da mana cu mine .

-De asemenea ! Dar am o întrebare care mă frământă ! De unde știe toată lumea cine sunt ?întreb deja realizând ca sunt mai cunoscuta pe aici decât Lady Gaga .

Ei rad apoi Dean spune :

-Ești destul de cunoscuta pentru ca ești regina ! Toată lumea își cunoaște conducătorii !

-Mi-a plăcea sa-i cunosc și eu pe toti ,dar e cam greu ...

-Ești la început ! La început mereu e mai greu...spune Anne

-Mda...sper !spun și Dean mă servește cu un ceai.

Capitol nou - nouț ,abia scos din cuptor :)))

Kiss :**

Śťáŕ :)

OglindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum