Capitolul 9

663 78 10
                                    

Luke P.O.V

Mă duc pe tărâmul demonilor și mă îndrept spre casa lui Collin .

Dau buzna în casa lui,fără sa mai bat la ușă ,și îl găsesc pe canapea , cu el fiind și Jess .

-Collin trebuie sa vorbesc urgent cu tine !spun foarte nervos

-Ho,calmeaza-te ! Ce sa întâmplat ?mă întreabă el ,părând foarte surprins de comportamentul meu.

-Jess ne poți lasă singuri ?întreb ,iar ea se retrage din camera ei.

-Ce s-a întâmplat ?

-Ava i-a făcut ceva lui Vivien ? întreb ,iar el se uita surprins la mine

-Ti-a spus?întreabă el foarte surprins .

De ce e așa de surprins ?

-Da!spun simplu

-Ce i-au facut lui Viv?întreabă Collin devenind nervos .

-De ce crezi ca i-am făcut ceva ?întreb ,iar el pufnește .

-Vivien e prea buna ca sa iti distrugă relația ,chiar dacă e vorba de Ava . Ar fi fost în stare sa iti spună doar dacă ai enervat-o ! mă lămurește el

-Dar tu de când o cunoști așa de bine pe Vivien ?!? Parcă v-ati cunoaște de o viață !spun ,iar el pufnește  .

-Pentru ca eu am încercat sa o cunosc ,nu am stat cu altele , lasand-o balta cum ai făcut tu ! scuipa el cuvintele spre mine .

-Deci ,ce i-ai făcut ?repeta încă odată întrebarea ,ochii lui prinzând o nuanță ușor roșie .

-Nu i-am făcut. ..nimic!mint eu, știind ca am dat-o rău cu stangu-n dreptu.

-A da ,pai hai sa o întreb pe ea ! spune Collin și scoate telefonul ,telefonand un număr .

Acum am dat de naiba !

-Alo !aud o voce de fata,dar care nu e a lui Viv.

-Bună !Sunt un prieten de-al lui Viv ,as putea sa vorbesc cu ea ? intreabă Collin .

-Mmmmmmm. ..ok!spune ea ,parcă părând dezamăgită .

-Alo!aud alta voce care este a lui Viv.

-Da,buna ! Sunt Collin ! Ce faci?

-Mmmbine...sunt cu vară-mea , Layla ! Tu ce faci ?întreabă ea,dar voce ei era stinsa .

-Sunt cu Luke...spune și pot sa jur ca a înghițit în sec....și vreau sa știu dacă ti-a făcut ceva !spune el ,sirprinzandu mă cu sinceritatea sa .

De când e el așa de sincer ? De când îi pasa lui Collin ce cum se simte Viv ? Oare lui Collin îi place de Vivien ?

Capitol...foarte scurt,dar e capitol :)))

Acesta este calmul dinaintea furtunii :)

Kiss :**

§TAR2905
 

OglindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum