-Dar Luke,ce cauți cu ea ?întreabă una dintre ele.
-Sunt gardianul ei !spune blondul ,iar fetele încep sa se uite ciudat la noi .
-Așa, eu sunt Avery, ea e Dakota si ea e Melody !spune Avery,care îmi pare cea mai simpatica .
-Eu sunt Vivien !spun,iar ea îmi zâmbește .
-Așa, hai ca avem multe de făcut, Luke poți pleca !spune Dakota ,apoi Luke se uita la ceas și spune.
-Aveți jumătate de ora la dispoziție !apoi pleacă
*după 25 de minute*
Am terminat antrenamentul și pot spune ca sunt extenuata. Pe lângă magie a trebuit sa învăț și niște mișcări de lupta .
Fetele sunt toate foarte drăguțe ,chiar dacă la început au fost puțin reci,apoi au început sa ne distrat super bine,bineînțeles făcând vrăji .
Acum sunt cu Luke într-o pădure și încercăm să deschide afurisitul ăla de portal spre lumea mea.
-ßœæřę 0ë vēçıë æı æpųß !spun,iar în fata mea se deschise un portal spre casa mea . Intru în el,cu Luke pe urmele mele ,ajungând fix de unde am plecat,în podul meu.
-Și în sfrasit am ajuns !spun ,indreptandu-ma spre canapeaua din living .
-Da!admite Luke și se trântește alături de mine pe canapea .
-Și ...Luke,spune-mi ceva despre tine !
-Uite cum facem ,tu întrebi 5 lucruri și eu cinci lucruri !spune el zâmbind jucăuș .
-Ok,începe tu !spun
-Ok,ai locuit mereu aici?intreaba el
-Da,de când m-am născut!admit zâmbind.
-Tu unde ai locuit ?intreb la rândul meu.
-Cu Jess!spune el ,iar eu zâmbesc
-Așa, care e culoarea ta preferata ?
-Mov ! Dar a ta ?
-Albastru!spune el zâmbind
-Animalul preferat ?
-Câinele ! Al tău?
-Tot câinele !spune el
-Care e mâncarea ta preferata ?
-Pizza! Dar a ta?întreab eu
-Tot pizza !spune el zâmbind jucăuș.
-Și ultima întrebare este....spun eu
-Ai iubit ?Întreabă el,iar eu mă uit bizar la el
-Neah...dar tu ai o...iubita ?îl întreb ,iar el se uita cu atâta intensitate în ochii mei de parcă ar putea descifra secretele lumii în ei.
-Nu!răspunde simplu ,iar eu încerc sa par indiferenta,deși inima mea o ia la goana .
Dar de ce mi se întâmplă asta? Oare îl plac ?
Știu ca acest capitol e super scurt ,dar nu am timp ... Măcar am reușit sa postez azi ! Yey!
Voi încerca să mai pun un capitol mâine, dar nu sunt sigura ca voi reuși !
Kiss :***
CITEȘTI
Oglinda
Paranormal,,Mai bine mor cu onoare,decât sa trăiesc ca o sclava " -Vivien Smith #1- Paranormal Coperta realizata de: mimieran