(Vanuit Bart)
De volgende ochtend werd ik om 9 uur wakker en ik keek naar Ilse, die nog diep sliep. Ik besloot om haar nog even te laten liggen en stapte uit bed. Toen Ilse om 11 uur nog niet beneden was liep ik even naar onze kamer of te kijken of alles wel goed met haar ging. Toen ik op onze kamer kwam lag Ilse nog steeds vredig te slapen. Ze was ook zo moe de afgelopen tijd... Ik ging voorzichtig naast haar zitten en streelde door haar haar. "Lieverd, wakker worden." Zei ik. Ilse opende voorzichtig haar ogen en zei:"hoe laat is het?" Ik zei:"11 uur." Ilse was meteen klaarwakker en zei:"wat? Dat meen je niet!" Ik glimlachte en zei:"jawel, maar dat geeft niet. Je had het nodig." Ilse zei:"wat gaan we vandaag doen?" Ik zei:"we zijn vandaag vrij, dus wat dacht je van rustig aan doen?" Ilse glimlachte en zei:"goed idee. Ik kom er zo aan." Ik glimlachte en zei:"is goed, tot zo liefje." Ik gaf haar een kus en Ilse zei:"tot zo."
(Vanuit Ilse)
Toen Bart weg was pakte ik mijn telefoon. Ik opende mijn twitter en las de reacties op het optreden gister bij RTL Late Night. Er waren er genoeg. Heel veel positieve reacties, maar ook wat negatieve. Ik zuchtte en scrolde door. Ik wilde het eigenlijk niet eens meer lezen. O, ook nog een paar mensen die dachten dat ik zwanger was, ook leuk. Ik scrolde weer naar boven. 'Je bent net zo fake als je haarkleur Ilse.' Las ik. Wauw, goed bedacht. Die opmerking deed me vrij weinig, maar toen ik verder naar beneden scrolde las ik:'pas op voor anorexia Ilse.' Precies dezelfde reactie als laatst! En ook van dezelfde persoon. Wat gek... Wat had dit te betekenen? Vast niks. Ik drukte mijn telefoon uit en stapte uit bed. Ik maakte me klaar en liep naar beneden, waar ik Bart zag. "Wat is er liefje?" Zei hij toen hij mijn zorgelijke gezicht zag. "Niks!" Zei ik vrolijk en ik toverde een glimlach op mijn gezicht. Bart glimlachte en gaf me een kus. Ik moest die reactie maar gewoon vergeten, net zoals de vorige keer. Het zou wel niks te betekenen hebben.
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
You
FanfictionWat doe je als je zoveel talent hebt dat iedereen van alles van je verwacht? De beste zangeres zijn, de mooiste vrouw zijn, het beste rolmodel zijn en ook nog gewoon blijven? Kan dat wel?