(Vanuit Ilse)
"Ik kan officieel niet meer over straat." Zuchtte ik toen ik de studio binnen kwam. JB keek me vol medelijden aan en zei:"is het zo erg?" Ik knikte en zei:"ja. Mensen zeggen me van alles terwijl het echt onzin is. Ze zijn allemaal boos op me!" JB zei:"rustig Ils, dit is over een tijdje niet meer zo interessant meer." Ik zei:"dat hoop ik maar..." Ik wilde het liefst in tranen uitbarsten maar ik kon me inhouden. De afgelopen dagen waren een hel geweest. Iedereen haatte me. Mensen dachten echt dat ik jonge meisjes tips gaf om zichzelf kapot te maken. Ik vond het echt verschrikkelijk. Zoiets zou ik nooit doen. Maar niemand geloofde het als ik het zei. Het leek alsof dit voor altijd belangrijk bleef. N twee uur ging ik naar huis. Toen ik de voordeur opendeed slaakte ik een zucht van opluchting. "Hee liefje." Zei Bart en hij gaf me een kus. "Hey." Zei ik. Bart zei:"er zijn mensen aan de deur geweest." "Media? Ik wil het niet eens meer weten." Zei ik verdrietig. "Lieverd..." Zei Bart terwijl hij mijn arm pakte. Ik zei:"nee, wat ik ook zeg, ze geloven me toch niet. Hoe kunnen mensen denken dat ik zoiets doe?!" Bart keek me aan en zei:"geen idee Ilse. Wat zei JB?" Ik zei:"dat het allemaal wel goed kwam maar dat komt het niet." Ik keek in de spiegel en kreeg tranen in mijn ogen. Ik probeerde de tranen nog te bedwingen maar Bart had het al gezien. Hij trok me naar zich toe en sloeg zijn armen om me heen. "Kom eens." Zei hij. Ik barstte in tranen uit en snikte:"wat moet ik nu?!" Bart zei:"rustig liefje, we vinden wel een oplossing. We gaan eerst vanavond gewoon ontspannen oke? Gewoon gezellig samen." Hij gaf me een kus op mijn hoofd en ik keek hem met betraande ogen aan. Bart glimlachte en gaf me een kus op mijn lippen.
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
You
FanfictionWat doe je als je zoveel talent hebt dat iedereen van alles van je verwacht? De beste zangeres zijn, de mooiste vrouw zijn, het beste rolmodel zijn en ook nog gewoon blijven? Kan dat wel?