(Vanuit Ilse)
Een dag later zat ik in de op weg naar de studio. Toen ik uitstapte kwamen er een paar mensen naar me toe. "Gaat het wel goed met u?" Vroeg een vrouw. Ik knikte en zei:"ja hoor, hoezo?" De mensen keken me bezorgd aan en zeiden niks. Ik liep door en bij de ingang van de studio stond een man. Hij liep op me af en zei:"vind u het normaal wat u doet?" Ik begreep niks van zijn vraag en zei:"wat bedoelt u?" "Dat weet u zelf heel goed!" Zei de man en hij liep weg. Ik had geen idee waarover dit ging, maar ik kreeg er een naar voorgevoel van. Toen ik binnen kwam keek JB me bezorgd aan. "Wat is er?" Vroeg ik. JB zei:"ik hoop dat die roddels niet waar zijn." Ik keek hem verbaasd aan en zei:"welke roddels?" "Heb je het nog niet gelezen?" Zei JB verbaasd. Ik schudde mijn hoofd en JB zei:"kijk maar op facebook." Ik pakte mijn telefoon en opende facebook. "Ilse DeLange geeft pro ana tips aan jongeren." Las ik. "Wat?!" Zei ik geschrokken. JB zei:"ja, dit is toch niet waar?" Ik schudde mijn hoofd en zei:"natuurlijk niet! O mijn god! Dit is een ramp!" Nu snapte ik waarom ik al die vragen kreeg vanmorgen. Mensen waren boos op me. Dit kon toch niet waar zijn? "Rustig Ilse." Zei JB, maar ik was verre van rustig. Ik was compleet van slag. Op dat moment kreeg ik een berichtje van Bart. Dat hij het ook had gelezen. Er gingen allerlei gedachten door mijn hoofd. Ik probeerde het opzij te zetten en ik ging aan het werk. Toen ik die middag thuis kwam zei Bart:"hoe komen ze hierbij?" Ik haalde mijn schouders op en zei:"ik heb geen idee." Maar toen kreeg ik opeens wel een idee. Ik opende snel twitter en zag dat ik een tweet had.
"Ik zei toch dat je moest oppassen Ilse..."
Las ik. Afzender, het meisje met de zwarte haren. O god.COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
You
FanfictionWat doe je als je zoveel talent hebt dat iedereen van alles van je verwacht? De beste zangeres zijn, de mooiste vrouw zijn, het beste rolmodel zijn en ook nog gewoon blijven? Kan dat wel?