Stark

120 9 1
                                    

Logan, pençelerini çıkarıp, duvara atladı. Deadpool "Dostum, neden duvara tırmanıyorsun?" dedi. Wolverine "Sekreterin veya en fazla ihtimalle oradaki bir temizlik görevlisinin beni ihbar etmesinden..." dedi. Wade "Korkuyor musun?" dedi. Logan "Hayır! Onlar korksun." dedi. Deadpool, deli gibi güldü ve "Korkmana gerek yok, ben buradayım!" dedi.
Sonra o da bıçaklarını çıkarıp, duvara atladı. Kılıçları zorlukla saplayıp, çıkarırken "Keşke tuvalet pompalarım olsa! Çizgi filmlerde kolayca çıkabiliyorlar." dedi. Birkaç saniye sonra "Acaba biz bir filmin veya macera dolu bir kitabın içinde olabilir miyiz?" dedi. Logan, öfkeyle "Hayır olamayız!" dedi.
Deadpool "Vay!" dedi ve durdu. Logan, ne oldu diye ona baktı ve bir camdan içeriyi izleyen Deadpool'a "Ne gördün?" dedi. Deadpool "Bir yatak! Bir kadın! Bir erkek! Anlamışsındır. Olamaz! Kadının kocası geldi. Silahı var! Amanın! Şimdi aldatan adamın karısı geldi. O da silahlı! Dur... Aldatılanlar öpüşmeye başladı!" dedi.
Logan, gözlerini devirdi ve bir çıkıntıya vurdu. Çıkıntıdan düşen büyükçe parça Wade'in başına geldi. Wade, akıllanıp, tırmanmaya devam etti. Birkaç saniye sonra "Burada neden odalar var? Tony maddi sıkıntı mı, çekiyor? Enstitü'yü otel mi, yaptı?" dedi. Logan, onun başına tükürüp, "Onlar buranın çalışanları olabilir. Ayrıca her katta durma, daha elli kat var!" dedi.
Ama Wade yol boyunca bütün katlara baktı. Bir ara Slade "Laboratuvar... Laboratuvar... Dur! Yine bir aldatma durumu... Beni gördüler!" dedi ve iki el mermi sesiyle cam kırılma sesi duyuldu. Wolverine "Ne yaptın, sen!?" dedi. Wade "İki cenaze!" dedi.
* * *
Tony, yeni zırhını yarıda bırakıp, kendine bir bardak dolusu bira aldı. Camın karşısına geçip, keyifli yudumlar almaya başladı. İnsanın büyük bir örgütü, dünyaca tanınan bir Enstitüsü ve yakışıklı bir yüzü olunca insan çok mutlu oluyordu.
Tık tık!
Tıklama sesini duyunca etrafa baktı ve camın altındaki iki mutantı görünce tek kaşını kaldırdı. Slade iki eliyle el sallamaya çalışınca düştü ve son anda Logan'ı tuttu. Pantolonu düşmeye başlayan Logan, pantolanu tek eliyle tutmaya çalıştı. Deadpool, yukarı çıkmak için daha da çekti ve Logan'ın poposuna kadar çıktı. Tabi o sırada pantolan bir karganın kafasına düştü. Deadpool, boxer'ı kavrayınca Logan, küfür edip "Düşeceksen düş, be!" dedi. Slade "Ben eğleniyorum!" diyip, kahkaha attı.
Logan, o kendisini tutarken açılan camdan girdi ve hemen bir pantolon istedi. Tony ise ona küçük çocukların giyeceği tipten bir şort pantolon verdi.
* * *
Logan, şu üç ay boyunca ilk kez keyifli bir şekilde içki içti ve "Hemen anlatmaya başla, Stark. Rogue ile olan olay. Sonuna kadar inanmıyorum ama ne olduğunu merak ediyorum." dedi. Stark "Bana güveneceğini biliyordum. Şimdi sen bilirsin. İnsanlar beni sever. Hatta bana bayılırlar. Onların sevmediği bir şeyi seversem bana nasıl bakarlar, sence? Kötü! Bende onların tarafta olduğumu belirtmek istedim ve öldüreceğim robotlar yaptım." dedi. Duvar yana kaydı ve onlarca mutant robotu gözüktü. Logan "Bu yaptığın stratejik olarak harika ama... Gerçekten bize karşı olmaktan memnun musun?" dedi. Stark, gülümsedi ve "Bu strateji burada bitmiyor. İnsanlara mutantları öldürenin içlerine giren bir virüs olduğunu inandıracağım." dedi. Slade, tuvalete gitmek için izin aldı ve gitti.
Logan "Çok akıllısın." diyip, Secret Avengers'ın yaptıklarını anlatıp, mutantlara bakmaları gerektiğini söyledi.
Tony, yüzünü buruşturup "Onları pek sevmem ve onlar için bir şey yapmak istemem." dedi. Logan "Zaten onlar için değil, mutantlar için ve borcunu ödemen için diyelim" dedi. Tony "Pekala. Bak bazen ne düşünüyorum." dedi ve Logan "Ne?" demeden yanlarındaki duvar patladı. Toz duman içinde Tony Suitcase Mark V zırhını giydi ve Wolverine pençelerini çıkardı.
İkisininde beklediği kişi veya kişiler gelmemişti. Yüz bölümü açık bir zırh ve oradan görülen Deadpool! Deadpool, Tony'nin klasik zırhını giymiş, oraya buraya ateş ediyordu.
Tony, J.A.R.V.I.S.'e "Durdur, şunu!" dedi. J.A.R.V.I.S. ise "Efendim, zırhın benim ulaşabileceğim hat bölümüne işemiş! Zırh bizden bağımsız." dedi.
Tony öfkeyle öne atıldı ve omzunda ki roketleri attı. Wade ise aynı roketlerle karşılık verdi. Roketler havada küçük patlamalar halinde yok oldu. Tony, dumanın içinden Wade'in arkasına geçip, onun dizinin arkasına tekme attı. O eğilir eğilmez hiç beklemedi ve zırhının çalındığının verdiği öfkeyle onu kafasından tutup, yere attı. Sonra da enerji kaynağını patlattı ve milyonlarca dolar değerinde ki enerji kaynağını patlattığı için Wade'i tekmeledi.
* * *
Logan, Wade'i zırhından çıkardı ve koltuğa oturttu. Maskesini çıkarıp, yüzüne soğuk su döktü. Wade, yavaşça gözlerini açtı ve sakin bir Wolverine ve olmayan bir Tony gördüğü için sevindi.
Logan sakin sakin "Deadpool... Sen ne bok ettin, abicim?" dedi. Wade "Yaramazlık?" dedi. Logan "Sence bu kadar kargaşanın içinde bunu yapman doğru muydu?" dedi. Wade, tekrar "Yaramazlık?" dedi. Logan "Tamam... Ben sence sana ne yapmalıyım?" dedi. Wade bu sefer "Okşasan?" dedi. Logan aniden hızlı bir yumruk attı ve "Bu, sinirimi bozduğun için!" dedi. Yeniden vurdu ve "Bu, yakalanma raddesine getirdiğin için!" dedi. Bir seferde tokatladı ve "Bu da pantolonum için!" dedi. Burnu kanayan ve gözü morarmış Wade "Yaramazlık?" dedi ve bayıldı.
Saklandığı yerden çıkan Tony, onu uyandırdı ve hiç beklemeden kafa attı. Sonra Logan'a "İstiyorsan bunu burada kilitleyip, mutantları bulmaya gidebiliriz?" dedi. Logan ayağa kalktı ve "Harika bir fikir!" dedi.
* * *
Slade kendini kapısı bile olamayan bir odada buldu. Sadece bir tuvalet ve Playstation vardı! Tony en azından bunu yapmıştı.

Mutants and Dead || AttackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin