Washington

48 6 0
                                    

Bir gün sonra
Herkes araçlarından indi ve Beyaz Saray'ın, tellerini hızlıca aşıp, yeşilliklerinde içeri koşmaya başladılar.
Beyaz Saray'ın etrafını kötü mutantlar koruyordu. Hepsi silahlıydı ve düzenli olarak yaklaşanları vuruyorlardı. Tabi onların sayısı, üç tarafın birleşiminden oluşan ordunun onda biri veya daha azıydı.
Logan, Yüzbaşı Frank'e "Askerlerinden nişancı olanların varsa, saldırın. Yakın mesafe vs. vs. ise. Bizi bekleyin. Harika! Demek ordunun yarısı sniper! Hemen yerlerini alsınlar ve vurabildikleri kadar çok kötü vursunlar." dedi. Frank, başını salladı ve insanların arasından kendi ordusunun beklediği yere gitti.
Colossus da insanların lider seçtikleri Peygamber takma adındaki adama "İnsanlar sakın saldırmasınlar. Herhangi bir akında veya karşı tarafta görülen bir kırıklıktı saldıracaksınız!" dedi ve Peygamber de gitti.
Charles, mutantlara zihin gücüyle;
Eğer aranızda madde dönüşümü yapabilen varsa önden gitsin. Uçabilenler hiç beklemesin. Diğerleri ise burada kalsın ve yol açılınca arkadaşlarınızın uğruna canlarınızı feda edin!
Dedi.
Luke yüksek sesle "Ölümüne dalın!" dedi ve kahramanlar hiç kimseyi beklemeden saldırdılar.
Tony ise kendi tarafına "Bizim onlardan azımız mı, var! Gidin ve dört kollu bebek devleri yenin." dedi ve bayıldı. Ama onun tarafı mesajı almıştı. Onalarda ilerlediler.
* * *
Human Torch, Juggernaut'ın üstüne üç alev topu attı ve Juggernaut elleriyle kendini korudu. Spider Man hiç beklemedi ve kötünün yüzüne ağ attı. Ağı bitirmedi ve Juggernaut'ın etrafında hızla dönmeye başladı. Juggernaut, ağdan yırtarak kurtuldu ve Peter'a saldırdı. Tam yumruk atacakken Johnny onun kolunu yaktı ve aynı anda hızlıca onun yüzüne yumruk attılar.
Yumruk tokuşturdular ve birbirlerine gülümsediler.
* * *
İki kötü kalmıştı ve onlarda Sarayı'ın içine kaçıp, kapıları kilitlemişlerdi.
Logan, Banshee'ye bir kağıt verdi ve Banshee yazanları okumaya başladı.
Kaçmanızda bir fayda yok! Etrafınız sarılmış durumda. Hemen dışarı çıkın da ağzınıza ...
Hiç kimse çıkmadı ama çatıda Roger belirdi ve öfkeyle "Etrafımızı sarmak, he!? Belki etrafınıza bir daha bakıp, bir daha düşünürsün!" dedi.
Kahramanlar etraflarına baktılar ve gerçekten ortada kaldıklarını gördüler. Hydra, araçları her yerdeydi! Ultron robotları ve çeşitli uzaylılarla en önde dört tehlikeli süper kötü vardı. Scarlett Skull, Abimination, Ultron ve Thanos...
Bu bölümde burada sona erdi. Finale çok az kaldı. On beşte biter dedim de, yirmi bile olabilir. Uzun uzun anlatırsam. Ayrıca ikinci kitabı olamayacak çünkü bu tek bir kitap. Mutantların zor zamanları ve nasıl çıktıkları.

Mutants and Dead || AttackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin