Çaresizlik

57 7 0
                                    

Tony "Yaşlı adam! Son bir kilometre. J.A.R.V.I.S. i devreden çıkarıyorum! Sen kullanacaksın. Tamam mı?" dedi ve Logan hiçbir şey demeden zırh ona kaldı.
Bir anda aşağı doğru düşmeye başladı ve her saniyede Tony'e farklı bir küfür etti. Tony "Her şey zihninde! O zırh en iyi zırhım, zihninle bağlantı kurabiliyor!" dedi.
Logan "Pekala!" dedi ve içinden Seni ... zırh! Çabuk beni ... ölümden kurtar. Şu ... ayak bilmemnelerini çalıştır! dedi.
"..." olan her yer küfürdür.
Ayak jetleri çalıştı ve Logan ölmekten kurtuldu. Aslında zaten ölmeyecekti... O ölümsüzdü ve Adamantium zırh kara düşmekle parçalanmazdı.
Zorlukla düzeldi ve "Şimdi ne yapacağım lan!?" dedi. Tony, onun yanına gitti ve "İlk olarak dilini toplayacaksın, Yaşlı Adam! Sonrada zırhı yönlendirip, sana gönderdiğim konumda ki yere gideceksin. Bilgisayarda senin kontrolünde! Konumu bana Strange verdi. Unutma her şey zihninde ve... Sakın işeme! Tuvalet deposunu daha yapmadım." dedi. Logan içinden Çok geç! dedi ve önündeki bilgisayara baktı. Önce kenardaki bildirime dokundu ve ekranda bir harita belirdi. Haritayı küçülttü ve ekranın köşesine koydu. Sonra You Tube'a girdi ve hareketli bir şarkı açtı.
Şarkıları pek bilmem ama sevdiğim bir tane söyleyeyim. Ross Lynch: Double Take.
Sonra kolayca kendini ileri doğru uçurdu ve bir süre sonra ritmin verdiği heyecanla hızlandı.
Bir süre sonra Tony'yle bir yarışa girdiler ve istedikleri yere geldiklerinde aşağı indiler.
İkiside zırhlarından indi ve Tony "Vay be, Yaşlı! Çok iyiydin. Çabuk alıştın. Senin zamanında sadece radyo var diye biliyordum!" dedi. Logan "Bende senin beyninde koca bir boşluk var diye biliyordum ama böyle zırhları yapabiliyorsan, azcık dolu olabilir." dedi.
Tony hışımla kapının yanına gitti ve şifreyle karşılaştı. Aynı hızlı adımlarla geri döndü ve "Şifre!" dedi. Wolverine kapının yanına gitti ve "Çok toysun, Stark!" dedi. Hızla pençelerini çıkardı ve kapıya sapladı. Üstüne bir elektrik dalgası hücum etti ve Logan yere yapıştı.
Tony kendi zırhına girdi ve "Çok yaşlısın, Howlet!" dedi. (Wolverine hemen kenara kaçar.) Üç el ateş etti ve etraf dumanlarla kaplandı. Tony, pervaneleri açtı ve dumanlar dağıldı.
Kapı sapasağlam yerinde duruyordu. Değişen tek şey kapının yanında ki boş alanlarda çıkan lazer silahlarıydı! Tony havalanarak kaçtı ve Wolverine tek başına kaldı.
İlk gelen ışını geri sektirdi ve ışın havaya doğru gitti. Diğerinden gelen ışını da sektirdi ve hatta seken ışın ilk lazer silahını yok etti. Logan diğerinede aynısını yaptı ve aklına Tony geldi. Yukarıda ki Tony'e baktı ve Tony hoparlörlere "Beni affet! O lazerlerin benim olduğunu hatırladım ve... Dur! Logan? Sen ne zaman pençelerini geri aldın? Japonya da onların gittiğini sanıyordum!" dedi.
Logan "Konuyu değiştirme! Hem... Uzun hikaye! Geri aldım, işte!" dedi. Tony aşağı indi ve zırhından çıkıp "Peki, nasıl gireceğiz?" dedi.
Kapı açıldı ve Colossus "Ben yardım edebilir miyim?" dedi.
* * *
Logan "İçeride neredeyse bin tane oda var ama sadece beş kişisiniz. Neden?" dedi. Charles "Logan... Remy! O... Yanlış tarafı seçti diyelim. Diğer mutantlarla birlikte, insan avcıları olmaya gitti!" dedi ve bir damla gözyaşını tutamadı. Logan "Onun öyle bir şey, yapacağı belliydi... Onu durdurmalıyız!" dedi. Shadow Cat "Yanında yüzlerce mutant varken mi?" dedi. Colossus "İnsanların tarafınıda tutamayız, bizi öldürmek istiyorlar! Ama bilmedikleri mutantlar onları teker teker öldürecekdir..." dedi. Charles "Sanmam... Secret Avengers, onların tarafında. Clint ve Flash, onların insanları sonuna kadar koruyacaklarını söyledi. Peki, senin tarafın kimleri tutacak, Tony?" dedi. Logan aniden "Sus, Charles! Savaş falan olmayacak ve Tony'nin tarafıyla birlikte bu savaşı durduracağız!" dedi. Tony "Ama şimdiden söyleyeyim, biz fazla kişi değiliz. Fantastik Dörtlü... James... Poseidon... Atlantis... Dur! Fazlaymışız be!" dedi.
Shadow Cat "İki tarafında duracağını hiç sanmam! Mutantlar öfkeli, insanlar ise kinle dolular! Biz ise aradayız, sonuna kadar çaresiziz!" dedi.
Logan düşündü ve "Biz çaresiz değiliz... Biz... Biz... Bilmiyorum, ne olabiliriz?" dedi.
Tony düşündü ve "Demir Adam ve altı haramiler?" dedi. Colossus "Demir adam benim değil mi?" dedi ve Tony'nin başına vurdu. Emma "Onlar Attack'se bizde Deefenders olabiliriz." dedi. Bu fikirlere yavaş yavaş alışan Charles "X-Team!" dedi. Herkes onayladı ve Tony hevesle "O zaman ben X-Team için tanıdıklarımı arıyorum!" dedi. Logan "Benim de birkaç tanıdığım var... Onlar yardım edebilir." dedi. Emma Frost, gülümsedi ve "Benim da arkam var!" dedi.
Şişkin gözlerle içeri giren Pietro "Benim de bir kardeşim vardı..." dedi. Logan "Wanda'ya ne oldu ki?" dedi ve sorusunu Charles cevapladı. Xavier usulca "Hatırlamıyor musun? House of M zamanında ceza olsun diye onu babasına verdik ve o günden bu güne hiç görülmedi. Magneto'nun ona kötü şeyler yapmasından korkuyoruz." dedi. Pietro "O ... bizim babamız, değil!" dedi. Logan ona "O benimde babam değil. Dur... Sen Age of Ultron zamanında, Clint'in kalkanı olarak ölmedin mi?" dedi. Pietro aniden onun önünde belirdi ve "Beni Angel kurtardı ve iyileştirdi!" diyip, koşarak yok oldu. Tony, kollarını önünde birleştirdi ve "Onu takıma almak istemiyorum!" dedi.
Evet! Üç taraf...
X-Team
Attack
Avengers
Bu üç taraftan sizce kim kazanacak? Bu savaşın sonucu ne olacak ve Tony, Pietro'yu takıma kabul edecek mi!? Wanda'ya ne oldu!? Logan neden Magneto'yla ilgili şaka yaptı!? Bu kadar soruyu neden yazdım? Hepsi ve daha fazlasını önümüzdeki iki bölümde göreceksiniz!


Mutants and Dead || AttackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin