Açıklık

53 6 0
                                    

Logan "Nasıl!? Adam daha demin şurada bir karadelik yaratıyordu! Hiç biriniz bakmadınız mı lan? Daha dramatik bir sürü sahne ve güzel şeyler olacaktı." dedi. Colossus "Ben bir karadelik yaptığını bile görmedim. Nereye gitti bu herif? " dedi. Black Widow "Baştan başlayalım! Her şey nasıl başladı?" dedi. Ant-Man "Roger başkan oldu..." dedi. Logan "Harbi, nerede o ...?" dedi. Bir insan "Ben hiçbir yerde görmedim." dedi. Quicksilver, bir anda "Her şeyi geçin! Wanda nerede!?" dedi. Yaralı olan, Jeremy'nin annesi "Oğlum ve kocam!?" dedi. Herkes aynı anda "Remy?" dedi. Logan "Bunların bir bağlantısı olmalı!" dedi.
Charles teker teker insanların zihinlerini kontrol etti ve sonunda kararını karar verip "Magneto!" dedi. Herkes profesöre deliymişcesine baktı ve Profesör X "Anlamamıyor musunuz!? Magneto, başkanı öldürdü ve onun yerine kahraman gibi gözüküp, Roger'ın başkan seçilebileceği kurgulanmış videoları koydu. Halbuki Roger, Raven! Bunca zamandır onların parmaklarında oynatılıyorduk... Bu beş güçlü mutantı kaçırmalarının da tek bir sebebi olmalı ama emin değilim. Çok fazla etken var. Şunu diyebilirim ki yaptıkları şeyi ilk olarak Rogue'ya yaptılar ve Rogue o haline döndü. Şimdi aynısını onlara yapacaklar ve kötülük dolu planlarını işleyebilecekler! Planları ne olabilir?.." dedi. Logan "Plan, mılan bilmem ama şunu biliyorum, birlikte onların köklerini kurutacağız!" dedi. Herkes onu alkışladı ve sözlerine "Şimdi herkes Helicarriera!" diyerek devam etti.
Tony öksürdü ve "Nantezor* Çağı'nda çok yara aldı. Şu an tamirde." dedi. Logan "Herkes otobüslere!" dedi. Bir siyahi adam "Terminalde savaştık ve otobüsleri mutantları öldürmek için yuvarladık!" dedi. Logan "İyi ... yediniz! O zaman... Herkes ejderhaya!" dedi. Charles ona döndü ve "Ejderha mı?" dedi. Logan aynı gazla "Ejderhamız yok mu? İşte şurada! Bakın yanında Jean var! Bikini ona çok yakışmış. Çıkarmana gerek yok..." dedi ve bayıldı. Profesör X, onun kalçasına saplanan zehirli oka baktı ve çatıda duran, Hawkeye döndü. Clint "Özür dilerim! O zırhtan çıkınca fırsatı kollayayım, dedim. Aslında..." dedi ve sırasıyla bütün mutantlar düşmeye başladı.
Colossus, demir kalçasından oku çıkardı ve "Bu uzun bir zaman kaybı, olacak..." dedi. Clint "Yaklaşık bir gün!" dedi ve Colossus elindeki oku ona fırlattı. Ok onun omzuna girince Clint de bayıldı ve tek insanlarla, kahramanlar ve Charles ile Colossus kaldı.
Charles "Halk! S.H.I.E.L.D. araçları, özel araçları olmayanları alacak ve hep beraber kötülüğün başladığı yere gideceğiz! Washington'a gidiyoruz. Silahalanmayı ve dostluk kurmayı unutmayın. Tony, araçlar bizimle gelebilir değil mi? Tony... Tony!" dedi. Kafasını çevirdi ve onun sırtındaki on tane oku gördü. Clint, kendini aşmıştı.
Nantezor: Benim uydurduğum ve kitabını yapacağım bir çağ. Skrull ile Ultron karışımı.

Mutants and Dead || AttackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin