Zırh

73 6 2
                                    

Wolverine "Anlayamazsın!" dedi ve duvarı tekmeledi. Tony "Tamam! Biraz düşün, ben az sonra geleceğim. Pepper'a haber vermeliyim. Ben gelene kadar aklını başına topla, yaşlı adam!" dedi ve gitti.
Wolverinen, adamantium zırhı bir kez daha baktı ve en sonunda "Sorun sende değil, bende!" dedi. Sonra da kendine küfür edip "Bir zırhla konuşuyorum!" dedi.
* * *
Uçurumdan aşağı birkaç parça taş döküldü ve Wolverine, elleriyle yukarı çıkmaya çalıştı. Lanet olası, robot yüzünden pençeleri gitmişti!
Büyük Adamantiumdan yapılma robot onun üstüne geldi ve Logan'ı kollarından tuttu. Robotun kafa bölümü açıldı... Logan'ın yıllar önce hayatını kurtardığı ve öldü bildiği Bay Takashimo'yu (yanlış olabilir tam hatırlamıyorum) gördü.
Bu anılar aklına geldikçe sinirleniyor ve kendini suçluyordu. Neden mi? O salak mutantı asla kurtarmamalıydı. Hıh... Ama onun işi buydu! İnsanları kurtarmak. Artık ne kadar yanlış olsada, eskiden bu böyleydi.
Şimdiki zırhın içinde zengin bir japon veya güçlerini kökünden sökecek, çiviler yoktu. Evet, o robot güçlerini çalmıştı.
Tony içeri girdi ve "Sence bir kız neden özel jet istemez!? Yüz yüze görüşebileceğin, tatlı bir cafeyi kim, ne yapsın?" dedi. Sonra Logan'a baktı ve "Hala giymedin mi?" dedi. Logan, Tony'i de bir kere süzdü ve "Giymeyeceğimi söyledim!" dedi. Tony gülümsedi ve "O pençeler senin kafanda olmalıydı. O zaman tam bir keçiye benzerdin. Çok inatçısın!" dedi. Logan, orta pençesini çıkardı ve Tony yüzünü buruşturdu.
Bir anda silah sesleri geldi ve kalın bir erkek sesi "Burada olduğunu biliyoruz, Logan!" dedi. Bu Roger'dı! Logan tam pençelerini çıkarmış, savaşacaktı ki Tony "Gerçekten dövüşüp, benim ünümü düşürmek mi, istiyorsun!? İnsanlar benden nefret eder. Sevilen bir S.H.I.E.L.D. direktörü olmak ne kadar zor biliyor musun? Tek gözlü bir kiklop değilde, bir tanrı gibi gözükmek çok zor!" dedi.
Kendi Suitcase zırhını giydi ve Logan'ın zırhını açtı. Logan zorda olsa, içi rahat deri olan zırha girdi ve ayaklarındaki ateşleme panelleri açıldı. Aynı anda havaya yükseldiler ve kuleden uzaklaştılar.
Logan kahkaha attı ve "Bak, Stark! Harika kullanıyorum!" dedi. Tony onun yanına yaklaştı ve "İstersen J.A.R.V.I.S. kontrolleri bırakabilir!" diyip, pis pis sırıttı. Logan homurdandı ve "Boş ver. Bırakmasın..." dedi.
Bir süre sonra Tony "Ya, Logan; J.A.R.V.I.S. in yeni yaptığı ses sisteminden çıkan Roger sesi güzel miydi?" dedi. Logan öfkeyle bağırdı ve zırhtan çıkmaya çalıştı. Tony "Yerden sekiz yüz metre yukardayız! Gerçekten çıkmak istiyor musun?" dedi. Logan ona ışın atmak istedi ama beceremedi, kontroller J.A.R.V.I.S. in elindeydi...
Uzun değildi ve aksiyon sıfırdı ama Tony ile Logan arasındaki bağı az çok anlamışsınızdır. Remy'nin başından geçenlere devam edelim.

Mutants and Dead || AttackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin