Merhaba arkadaşlar yeni okul döneminin hayırlı olsun bu arada yeni bölümleri yazmaya devam edeceğim bayram dolayısıyla bir ufak tatile gittim o yüzden kusura bakmayın. Multimedyada Evlatlık Abisi yani Katil
Yanına gelen kişiyi görünce şok olmuştum bu manyak herif benim evlatlık abimdi çok şaşırmıştım annem gil yıllar önce evlatlık bir erkek çocuk edinmişlerdi ve ben onu öz abim gibi severdim ama sonradan bana asılmaya ve tecavüzde bulunmaya kalkışınca annemlerde onu evden kovmuşlardı.
O bana evden atıldıktan sonra yaşadıklarını anlatmaya başladı o sırada kafama ağır bir darbe yedim ve gerisi bulanık.
......
Güneş ışığının gözüme vurmasıyla uyandım.
Hala herşey bulanıktır yavaş yavaş netleşiyordu ben üşüdüğümü hissedince doruldum ve betonda yattığımı farkedince hemen kavesteki yatağa geçtim ve battaneye sarıldım o ara annemlerin ne halde olduğunu ne kadar üzgün olduğunu düşünüp durdum.
Ayak sesleri duyunca gözlerimi yumdum ve uyumaya çalıştım battaniyeninde sıcaklığıyla mayışıp uyuya kaldım......
Uyandığımda başka kişilerinde olduğunu görünce çok korktum bana kesin zarar vereceklerdi buna emindim ama hangi yolla bilmiyordum.
O sıra kafesin kapısı açıldı ve geri kapandı belliki bir kişi girmişti hemen gözlerimi yumdum.
Giren kişinin evlatlık abim olduğunu görünce dahada bir korktum.
Başladı konuşmaya:
- Beni annen ve baban alınca ne kadar sevindim biliyomusun tabi nerden bilcen senin annen baban öz yaşıyolar. Ben beni seveceklerini biliyordum kendi oğullarıymış gibi bağırlarına bastılar. Sen olmasaydın belkide hala onlarlaydım seni ilk gördüğüm zaman tutuldum sana benim ol istedim sadece benim. Ama sen benim kardeşimdin sana bişi yapamazdım ama nefsime daha fazla söz geçiremedim ve sen uyurken sana dokunup tatmin olmak istesemde olmuyordu artık kendimi durduramadım ve sana sahip olmaya karar verdim ama annemler gördü ve evden kovuldum hepsi senin yüzünden hepsiiii . diyerek gitti.
O kafesten çıkınca biraz olsun rahatlamıştım ki sonra kafes bidaha açıldı gelen yine o pislikti ve boynumu öpmeye başladı bunu hissedince hemen kaçtım kafesin içinde köşe kapmaca oynarmış gibi kaçtım. Sonra dışardan sesler gelemeye başladı silah sesleri polis sirenleri kurtulmuştum o pislik tam kaçioduki yakalandı ve camdan o sıra biri içeri atladı o atlayan kişiyi görünce çok sevindim.Kısa oldu biliyorum ama okular başlıyor ve elimden geldiğince uzun tutcam artık sizi seviyorum.
Sizce Almila kimi görünce çok sevindi ?
TÜM HAKLARI SAKLIDIR !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤ SüPeR ÜçLü ❤
Teen Fictionİlk okulu ve orta okulu birlikte geçiren üç çok iyi arkadaşın hikâyesi İkizler Sercan Bildik ve Selin Bildik ve Almila Yıldız