12 ve Son .Bölüm AlSer Bitiyormu

13 1 0
                                    

Biliyorum Arkadaşlar Sizi Çok Aksttim Ama Bu Bölümde Herşey Bitecek..

(Almila Emiri Öylece Dinler ve Sonra )

Almila:
- Bben nedicemi bilmiyorum ama bn Sercanı gerçekten çok seviyorum onu bianda silip atamam tamam senide seviyorum ama Sercanla bizim bir geçmişimiz var ve ona bunu yapamam ona bunu asla yapamam... (Der ve kalkar tam gidecekken Emir kolunu tutar ve kendine çevirir sonra birden öpüşmeye başlarlar )
(Almila yaptıklarının yanlış olduğunun kısa süre sonra anlar ve Emiri iter .)
Almila:
- Bbu yaptığımız çok yanlış Seni sevmiyorum ben o gözle Sercanı seviyorum o gözle .( Der ve koşarak gider Sercana sarılır önce bi neye uğradığını şasirsada Sercan oda sarılır)
Sercan:
- Seni çok seviyorum sevgilim (der yanağından öper)
Almila:
- Bbende seni çok seviyorum .

.....

(Emir içinin rahatlamadiğini Sercana söylemesi gerektiğini düşünür ve Sercanla konuşmaya gider)
Emir:
- Sercan bi gelirmisin seninle bişi konuşmam lazım
Sercan:
- Geliom hemen bkle
Emir:
-Tamam bkliom

(Sercanla Emir bahçeye çıkar ve bir çardağa otururlar )
Sercan :
- Ne oldu oğlum söylesene .
Emir:
- Şşey ve Sercan hanı sen Almilaya açılacağını gün ben Almilaya bişi dicektimya ne dicen diye sormuştun ...
Sercan:
- Evet sormuştum eee ne dicen oğlum doruca söylesene .
Emir:
- İşte o gün aslında bn senden rica edecektim bana yardım edermisin Almilaya çıkma teklifi etmem için dicektim ama sen diyince sustum .Açık açık söylüyorum ben Almilaya çok aşığım oğlum ama sevgilini elin almak gibi bir niyetim yok !!!
(Sercan duyduklarina inanmamış bir vaziyette )
Sercan:
- Ssen Almilaya aaşiksin ppeki bbunu oo bbiliomu ?(Kekeleyerek söyler)
Emir:
- Evet onada söyledim ama o zaten Seni seçti ama için rahat etmedi ve gelip sanada söylemek istedim gizlim saklım yok doğruca dedim ama Almilada Seni seçtiğine göre ben aranızdan çekiliyorum sizede mutluluklar dilemekten başka çarem yok !!! (Gözleri dolar ve kalkar gider okuldan o sıra Almilanin onları izlediğini farketmezler Emirin gittiğini gören Almila korkar ya kendine Bişi yaparsa diye )
(Emir planını yapmıştır arabaya biner ağlamaya başlar ilk defa bir kızı bukadar çok seviyordur arbayi çalıştıracağı sırada Almila arabaya biner)
Almila:
- Emir bak kusura bakma ben seni seviyorum ama hiç bir zaman o gözle bakmadim sana aklımın ucundan bile geçmedi. Ben seni arkadaş olarak sevdim hep bu hep Böle kalacak (Der arabadan iner Emir dakikalardir tuttuğu nefesini sıkıntıyla dışarı veri ve direksiyona vurmaya başka)
Emir
- Neden !!! Neden !! Nedennnnnm !!!
(Arabayı çalıştırır ve gaza basar kaçla gitti umrunda değildir sadece gaza basar Almilanin dedikleri beyninde yankilaniyordur bu onun daha çok ağlamasina sebep olur kendine inanamiyordur hiç aklına bile gelmezdi önceden bir kız için ağliyacaği çünkü Almilanin Dedikleri yankilandikca hatirladikça canı Yaniyor daha çok ağlıyor ve daha çok gaza basiyordur gözleri bulaniklaştiği için önündeki tırı göremez ve son dakka farkeder ama nafile ya tira çarpacak tir yada direksiyonu kiracaktir direksiyonu sağa kırar ve çok hızlı olduğu için ordaki uçurumu göremez ve uçurumdan uçar arabası ve oradaki denize düşer. Olayı görenler hemen ambulansı ararlar ve Emiri ağır yaralı olarak hastaneye alırlar. Polisler telefonunun son arananlarindan Almilanin numarasini alıp hastanedeki hemşireye verir . Hemşire Almilayi arar)

❤ SüPeR ÜçLü ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin