5.Bölüm Büyük Oyun!!

19 1 0
                                    

Yeni çocuk Emir Can Multimedyada .
Merhaba arkadaşlar bu bölümde Almilanın Oyunu sona ercek . İyi okimalar Beğenilerinizi ve Votelerinizi bekliyorum.

Sabah alarm sesiyle hepimiz uyandık ben bayona gidip elimi yüzümü yıkadım.
Dünki parti ve alışveriş bizi epey yormuştu herkes gidince evi toparlayıp yattık.
Şimdiyse o sıkıcı okul günüydü banyodan çıktıktan sonra Selin ve Sercanı uyandırdım.
Onlarda kalkınca birlikte kahvaltıyı hazırlayıp bi güzel kahvaltı yaptıktan sonra formayı giyip dışarı çıktık ve okulun yolunu tuttuk.

....

Okula vardığımızda kız öğrenciler:
- Yeni gelen çocuğu gördünüzmü offf çok tatlı ya acaba sevgilisi filan varmıdır?
Diye aralarında konuşuyorlardı anlasıldiki yeni bir öğrenci daha vardı ve o erkekti.
Sınıfa girdiğimizde Sercanın yerinde biri oturuyordu.
Kıvırcık saçlı yeşil gözlü biriydi Selin ve ben yerimize geçtik. Ben :
- Hey bakarmısın o oturduğun yer dolu canım. dedim
- Ben birini göremiyorum hayaletlermi var. Dedi
- Ora arkadaşım Sercanın Sırası ya güzel ve kalk yada o kıvırcık saçlarını yerinden edeyim nedersin? Dedim ve çocuk kalkıp orta sıranın en arkasına geçti.
Sercan:
- Oha naptın kızım sen sert kız tripleri filan beğendim. Diyip sinsice güldü.

.....

Öğle arasına daha iki ders vardı ve pilanım tıkır tıkır işliyordu.
Başım dönüyor dedim ve Seline göz kırpıp bayılma numarası yaptım .

Selin :
- Hocammm Almila bayıldı diye bağırdı.
Sercan:
- Hayır benim yüzümden işte ya o zaman oluştuysa o kış offf offf .
Selin:
- Sercan bi sus şuan senle uğraşamam hocam Almilanin kafasında kis vardı onu kendi doktoruna götürmeliyiz.
Sercan:
- Hocam hemen ambulansı arıyorum.dedi
Hoca:
- Tamam hemen idareye haber veriyorum.
Sercan:
- Tamam hocam .

.....

Hastaneye goturduk ve Almilanın sahte doktoru onu hemen ameliyata aldı.
Almilanın planı tıkır tıkır işliyordu.
Sercan onun öleceğini sanıp sızlanip duruyordu. Ameliyat yanı sahte ameliyat uzun sürsün diye herşey konturol edilmişti.
1 saat sonra sahte doktor ameliyattan çıktı ve:
- Başınız sağ olsun Almilayı kaybettik. Dedi
Bende yalandan:
- Hayır ya hayır olamaz Almila ölmez bizi bırakmaz o .
- Ben onu görücemm çekil yolumdan diye numaralar yaptim. O sıra çaktırmadan Sercana da bakiyordum yüzünü kucağına görmüş ağlıyordu Almila sessizce ona doğru ilerledi ve Sercann diye bağırdı.
Sercan kafasını kaldırdığında Almilayı görünce ona sarıldı sonra bidaha sakın bizi bırakma dedi.

Almila:
- Hakettin ama sende bundan sonra korkunç şaka yok yoksa senle hiç konuşmam. Dedim
Büyük Oyunumu bitirdim.
Okula gittikki o yeni çocuk dedikleri kişi benim sert kızı oynayıp ayar çektiğim kişiydi.
Sınıfa girdiğimde herkes geçmiş olsun filan dedi yerimize geçtiğimizde hoca o bebenin adının Emir Can olduğunu söyledi.

Emir Can :
- Almila özür dilerim ben oranın dolu olduğunu bilmiyordum ve kimseyi tanimadığımdan biraz huysuzdum. K.b dedi ve gidip yerine oturdu.

- Emir Can istersen Sercanın yanına otura bilirsin ama asla bizim Süper Üçlü gurubumuzda giremessinde arkadaş olabiliriz ama yanımızda fazla takılma olurmu dedim.

Emir Can :
- Teşekkür ederim ama bunu arkadaşların kabul edermi ?
- Kendin sor .
Sercan :
- Bize uyar sorun yok oturmak istersen gel otur zaten bu kızlarla takila takila bende onlara benzedim biraz erkek erkeğe takilalim. Dedi
Emir Canda Sercanın yanına geçti.

.......

Son derste bitince bahçeye indik ve Emir le vedalaştık.
Bugün Sercan da Selinde bizde kalacaktı hatta annesi gil gelene kadar kalacaklardı.
Eve gidip önce biraz dinlendik.
Sonra okulda işlediklerimizi tekrarladı ve birazda test çözdük.
Annemde gelince akşam yemeğini hazırlayıp hep birlikte sohbet ederek yemek yedik. Yemek bitince annemle masayı toplayıp. Selin gilin yanına geçtik.
Sohbet ediyorduk ve film izliyorduk. O sıra kapı çaldı gidip kapıya baktığımda babamın geldiğini gördüm ve:
- Baba diye boynuna sarıldım. Babamın işi gereği şehir dışına çıkardı ve 1 ay 2 ay gelmezdi her sene bi yere gönderirlerdi.
Babama bana sarıldı ve içeri geçtik annemlere sarıldıktan sonra Selin ve Sercana da meraba diyip yukarı dinlenmeye çıktı bizde biraz daha durup uyuduktan bugunki oyunumdan sonra çok yorulmuştuk ve hemen uyuuduk.

Sizce Süper Üçlü Süper Dörtlümü olucak ?

Beğenilerinizi ve Votelerinizi bekliyorum .

TÜM HAKLARI SAKLIDIR!!!

❤ SüPeR ÜçLü ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin