6.Bölüm KaTiL !!!

16 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar hikayemi okumanıza sevindim Multimedyada Katil
İyi Okumalar

Sabah yine alarm sesiyle uyandım.
Selinle , Sercanı da uyandırdıktan sonra kahvaltı yapıp okula gittik.
Okula giderken birinin bizi takip ettiğini gördüm ama dikkate almadım okula vardığımızda hala oradaydı.
Okul bahçesine girdiğimizde biraz daha rahatladım ve hep birlikte sınıfa çıktık.
Emircan da Sercanın yanına geçti ve konuşmaya başladık sohbet ettik filan.
Sonra dersin boş olduğunu bu gün okulda tadilat yapılıcağını ve telafi edileceğini dediler ve dağıldık.

.....

Selin ve Sercanın işi olduğu için eve geç gelceklerdi.
Bende Emirle okuldan çıktık.
Emir:
- Biraz Dolaşalımmı ? Dedi ben :
- Olur.dedim
Okulun yakınlarındaki bir parkta oturduk.
Sohbet ettik filan Emir bana bişi söyliceği sırada biri ona bir şeyle vurdu ve bayılttı . Tam o kişiye bakicaktimki gözlerim karardı gerisini hatırlamıyorum.

.....

Gözlerimi açtığımda bir depodaydım kapkaranlıktı.
Bir yerden kahkaha sesi geldi ama kimseyi göremiyordum ses gittikçe yaklaşıyordu .
Sesin tanıdık bir ses olduğunu anlayınca sustum hiç ses çıkarmadım.
Kendimi birden yerde buldum pislik herif beni düşürmüştü
Okadar canım yandiki yinede ses çıkarmadım ben ses çıkarmadıkça bana tekme attı nereme gelirse biri tam kafama denk geldi ve derin bir uykuya daldım yine .
Uyandığımda bu sefer bir odadaydım ve yine çok karanlıktı çok korkuyorum diye sızlandım.
Kapı açılma sesi duyduğumda sustum yine konuşmadığım her saniye bana vuruyordu sonra bacaklarımda bir ağırlık hissettim belliki biri oturmuştu.
Yavaş yavaş kalktı ve bir tane daha tekme geçirdi .
Artık hıçkırarak ağlamaya başladım bu sefer pis pis kahkaha atıyordu.
O kahkaha arttıkça ben daha çok ağliyordum.
Kapı açılıp kapandı ve o ses gitti ben ağlamaya devam ederken uyuya kalmışım.
Gözlerimi açtığımda ayak sesleri duyup geri yumdum ama oda karanlık değildi ayak sesi uzaklaşınca gözlerimi açtım ve kocaman bir kafesin içinde buldum kendimi.

......

O şerefsizi görünce korktum ve gözlerimi yeniden yumdum oda :
- Hala uyanmadimi bu diye söylendi.
O gidince bacağımdaki zinciri fark ettim ve buradan bidaha kurtulamayacağımı düşünüp sessizce ağladım.
O pislik aniden gelince uyandiğımı gördü.
Kafesi açıp içeri girdi ve saçımdan tutup beni kaldırdı saçimi elinden kurtarinca yumruklamaya başladı sonrada tekmeleride unutmayarak kafesden çıktı. Yanında gelen kişiyi görünce şok oldum.

Sizce Almilayı kaçıran kimdi ve Almila kimi görünce şok oldu ?

TÜM HAKLARI SAKLIDIR!!!

❤ SüPeR ÜçLü ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin