3.Bölüm Korkunç Şaka!

19 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar hikâyenin akışına göre yeni karakterlerde eklenecek ilerleyen zamanlarda aksiyonlu bölümlerde olucak inş beğenirsiniz ve okursunuz votelerinizi ve beğenilerinizi bekliyorum.
( Aklınıza takılan yerleri sorabilirsiniz )

Kapıyı açtığımızda...
Sercan gözükmüyordu buhar vardı ve ışık yanmıyordu Selinde bende :
- Sercann nerdesin Sercannn !!! Diye bağırdık çok korkmuştuk.
Sercana bişimi oldu diye endişeleniyordum doğrusu.
Sonra uzakdan bir yerden Sercanın korku dolu çığlığı birdaha geldi.
Selinle birbirimize kenetlenmiş durumdaydık tam banyodan çıkıcaktıkki kapının kitlenme sesi geldi:
- Kahretsin yaa
Selinde bende çok korkuyoduk arkamda bi nefes hissetmiş gibi oldum ve arkamı döndüm ve bide ne göriyim kıpkırmızı iki göz yada göz sandığım iki kırmızı şey korkudan çığlık atarak geri geri giderken ayağım bir şeye takıldı ve düşdüm kafamı bişeye vurdum ve gerisini hatırlamıyorum.

Selinin Açısından

O karanlıkta Almilayı zar zor seçiyordum ve Almila çığlık atarak kayboldu yere oturmak ve sakinleşmek için elimle etrafı konturol ettim ve lavobaya tutunarak oturdum oturdugumda kaygan bir sıvı hissettim elimi otarafa götürdüğümde çığlık attım kimseyi göremiyordum Almiladan da ses yoktu. Yerde yatan bişi vardı ama ney yada kim bilmiyordum.
Çığlık attım bağırdım ama sesimi duyacak kimse yoktu annemler iş için yurtdışındaydı müştemilatta kimse yoktu çok korkuyordum Sercan yok Yerde yatan ve galiba biyeri kanıyo Almila yok.
Kan diye tahmin ettiğim sıvı ayağıma kadar ulaştığında bu sefer tüm gücümle:
- Kannnnnn !!! Diye bağırdım sonra kolidorda bir ses duydum.

Sercanın Açısından

Selin ve Almilayı korkutmak için süper bir pilan yapmıştım.
Ama galiba bu sefer çok ileri gittiğimi düşünüp tam odamdan gülerek çıkıyordumki Selinin sesini duydum kan kan diye bağrıyordu halbuki ben oyunuma kan yada kan torbası katmamıştım bu sefer gerilerek banyoya koştum önce ışığını açtım ve selin busefer :
- Almilaa Almilaa !!! Diye bağırdını duyunca hemen kilidi açtım ve yerde yatan Almilayı gördüm Selinin eli ve ayağı kan olmuştu ve ağlıyordu Almilayı kucaklayıp kaldırdım hemen Acil Servisi arıyıp ambulans istedim Selin hala şoktaydı onunda elini yüzünü yıkadım ve o süre zarfında ambulans gelmişti hemen Almilayı sedyeye aldılar.
Çork korkmuştum ona bişi olursa asla kendimi affetmezdim.
Selinde biraz olsun kendine gelmişti.
Seline sarıldım ve ağlamaya başladım ona bişi olursa ölürüm ben Selin benim yüzümden oldu gerzeğim ben malım işte malll.

Selinin Açısından

Banyonun ışığı yandığın gözlerim kamaşmıştı o yüzden ilk dakkada farketmedim. Gözlerim netleştiğinde Almila cansız bir şekilde yerde yatiyordu ven başı kanıyordu.
Almilaaa diye bağırdığımda kapının kilidi açıldı Sercan Almilayı o halde görünce kucaklayıp götürdü geldiğinde benim kendime gelmem için elimi yüzümü yıkadı ve çıktık Almila sedyede ambulansa taşınıyordu.
Hemen ambulansa bindik ve yola çıktık Sercan ağzında bişiyler geveliyordu ve gözünden damlacıklar akmaya başladı. Bana sarılıp :
- Ona biş olursa ölürüm ben Selin benim yüzünden oldu Gerzeğine ben malın işte malll. Diye bağırdı bende ona sarılarak bişi olmiycak Sercan merak etme desemde buna kendim bile inanmıyordum.
Sercan Almila güçlü kızdır bişi olmaz o bizi kolay kolay bırakmaz.dedim ve bende ağlamaya başladım .

.......

Hastaneye geldiğimizde onu direk ameliyata aldılar çok korkmuştuk ona bişi olsa napardım üçüncü parçası kaybetmek düşüncesi bile kötü .
O sırada Hande ablaya haber vermemiz gerektiği aklıma geldi ve telefonumu alıp onu aradım üçüncü çalışta açtı.
-Alo Hande abla Almila hastanede düştü kafası kann çok kan vardı sonra ameliyata aldılar.dediğimde Telefon yüzüme kapandı bizim eve en yakın bir tane hastane vardı Hande ablada tahmin etmiştir kesin.
15-20 dk sonra Hande abla geldi ve bize olan biteni sordu Sercan olayın hepsini anlatacak oldu ama izin vermedim ve bazı ayrıntıları atlayarak anlattım.

.....

01:15 te ameliyat bitti ve Almila yı yoğun bakıma aldılar Doktor hemen yanımıza geldi ve açıklama yaptı
- Sadece kafasını vurmuş ve baygınlık geçirmiş geçici olarak bir hafıza kaybı olabilir. Bunu çok dert etmeyin ama böyle yaralanmalardan uzak durması lazım bidahiki de bu kadar şanslı olmaya biliriz ki erken getirildiği içinde çok şanslısınız biraz daha geç kalınsa daha kötü sonuçlar olabilirdi.
Hastanın annesi kim
Hande abla:
- Benim noldu ?
- Odama kadar gidebilirmiyiz acaba sizle konuşmam gereken şeyler var.
-Tabi dedi Hande abla ve gittiler.

....

Bi 10-15 dk sonra Hande abla yüzü kireç gibi olmuş bir şekilde geldi ve oturdu biz Sercanla meraklı gözlerle bakarak:
- Noldu Hande abla dedim
Hande Abla :
- Almila Almilaa çok kötü bunları derken sesi titredi ve kekeliyerek konuştu.
- Noldu Hande abla nolduuu ?? Diye sorumu yenildiğimde
- Almila .........????

Sizce Handeye Doktor Nededi
Almila ya Nolmuş Olabilir ?

Votelerinizi ve beğenilerinizi bekliyorum

TÜM HAKLARI SAKLIDIR !!!

❤ SüPeR ÜçLü ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin