Dnes je deň D. Áno presne tak. Dnes sa konečne pomstím tej zmiji Lare. Och tá pomsta bude tak sladká.
,,Caroline, švihni si trošku! Nestihneme hodinu." Zakričal na mňa Jerremi z kuchyne.
,,Áno hneď som dole, len si zbalím pár vecí." Schytila som tašku a nahádzala si do nej parochňu z Evelyninej izby, červený kabát z Melissinho šatníka, z Jerremiho šuplíka som mu vzala tmavé kožené rukavice a z otcovej dielne som zobrala niake náradie.
,,No už ideš?" Spýtal sa Jerremi nedočkavo.
,,Áno, už som tu." Pribehla som zadychčane.
,,No konečne!"
V aute
,,Kedy dnes končíš? Stretneme sa v kaviarni a pojdeme domov." Navrhol Jerremi.
,,Nie nečakaj ma mám už iné plány." Odvrkla som.
,,Aha a môžeš prezradiť aké?"
,,Nestaraj sa!"
Celý zvyšok cesty bolo v aute hrobové ticho. Verte mi, teraz by ste aj ihlu počuli padnúť.
Zastivili sme tesne pred školou vystúpili sme a ani sme sa nerozlúčili.
,,Konečne si tu! Musím ti niečo povedať." Začala Lara.,,Aj tebe dobré ráno."
,,Áno, áno na formality nemáme čas! Počuj vieš Tobias mal narodky tesne pred prázdninami no oslavoval to s rodičmi a potom už nebol čas... tá oslava bude dnes takže príď!"
,,Och áno jasne, že prídem." Aspoň budem môcť lepšie spraviť tú pomstu. No predstavte si článok v novinách.
19- ročný Tobias Wild (syn slávneho hudobníka Stephana Wilda) mal dnes vážnu autonehodu. Jazdil pod vplyvom alkoholu čo spôsobilo dobravnú nehodu. Jeho auto na križovatke nedalo prednosť a narazilo do kamiónu. Na následky zranení podľahol v našej miestnej nemocnici.
Hmm.... toto nie je na zahodenie. Reálne si to viem predstaviť.
,,.... a tak... ehm.. Caroline? Počuješ ma?" Prerušila ma z mojich temných myšlienok Lara.
,,Ehm... prepáč, čo si hovorila?"
,,Och to je jedno, len prosím príď!"
,,Spoľahni sa."
,,Na miesto!" Zavelil nám náš nemčinár profesor Burgs.
,,Dnes sme mali na pláne krátku písomečku. Bude mať takých desať bodov, takže sa pripravte."
,,Tých desať bodov je aj vrátane mena a triedy?" Prihlásil sa Robert náš triedny šašo. Všetci sme ako inak sa začali smiať.
,,To nebolo smiešne! Pán Jordan zastavte sa po vyučovaní prosím v mojej kancelárií. A vy prestante sa smiať inak z desať bodovej spravím sto!" Hneď sme prestali. Chytili sme do ruky perá a ako malé deti sme čakali na darčeky (ibaže v našom prípade to bola písomka). Akonáhle som dostala papier pustila som sa do čítania.
Name:
Klasse:Was sagt man im Deutschen und Slowakischen anders?
/5
Wie frühstücken Sie?
/5
OMG! To nemyslí vážne. Nič z toho som nevedela. Jediné bolo meno a trieda. Prečo sa aj to nemôže bodovať? (:D)
***
Muhahaha. A je tu čas odplaty. Ú jak som ja šťastná. Podľa rozvrhu má Tobias ešte jednu hodinu takže... mám veľa času, ale aj tak si švihnem, predsalen som bola pozvaná na oslavu. Za školou som si na seba hodila Melissin kabát, na hlavu som si nasadila Evelyninu parochňu a dala som si rukavice. V kabelke som stále mala otcovo náradie. Podišla som k Tobiasovmu autu a otvorila som kapotu. Niake káble čo tam boli (aspoň ja som ich tam videla) som poprestríhavala. Potom som si otvorila dvere a tam som niake ďalšie kábliky začala prestrihovať. Samozrejme som si doma najskôr naštudovala, ktoré z toho je od brzdy. Našla som niaky červený kábel, ktorý podľa internetu mal byť ten správny, ale nechajme sa prekvapiť.
O pol hodinu som už bola u Lari doma schovaná za gaučom, čakali sme na Tobiho, ktorý má čo chvíľa prísť. Ak teda príde.
,,Cŕŕŕn" zazvonil telefón.
,,Áno?" Opýtala sa Lara
,,Áno hneď...... mhm... dobre ďakujem... maj sa"
,,Detská prosím zapnite telku na správy." Telka sa zapla a tam: autonehoda neďaleko strednej školy tu v centre.
Ááá je to tu! Konečne!
19-ročný Tobias Wild (syn slávneho hudobníka Stephana Wilda) mal dnes vážnu autonehodu. Krátko po druhej hodine miestneho času sa jeho telo našlo zakliesnené v jeho aute. Predpokladá sa, že bol pod vplyvom alkoholu. Viac sa dozvieme po jeho pitve.
,,Nieeee!" Zakričala Lara, ktorá sa psychicky zrútila.
,,Vypadnite!" Začala po nás vrieskať a hádzať vankúše.
Okamžite sme odišli. Ja celá nadšená, že môj plán vyšiel. Lara je psychicky na tom zle a Tobi je mŕtvy. Dve muchy jednou ranou. Úú áno!
MISIA SPLNENÁ!Čaute všetci!❤ Tak ďalšia kapitola je na svete. Dúfam, že sa vám páčila je trošku kratšia ako ostatné za čo sa chcem ospravedlniť, ale keďže ide o posledné kapitoly tak to nechcem naťahovať.
Prosím, aby ste dali vote a niaky ten komentík (lebo to vie vždy tak pekne spríjemniť deň).❤❤❤❤
diuska01
YOU ARE READING
NEVIDITEĽNÁ (1.časť) ✔
Romance16-ročná Rebecca Starlingová je obyčajné dievča z bohatej rodiny. S rodičmi má skvelý vzťah, najmä s mamou. Jej mama je veľmi úspešná právnička, a otec vysoko uznávaný sudca. Po smrti jej milovanej babičky sa jej mama prestane starať o celú domácnos...