Stále tomu nemôžem uveriť. Už asi päť dní som nevyšla z izby. Ocko sa vrátil a snaží sa o mňa postarať, ale ja mu v tom bránim. Lacey odišla tesne predtým ako som sa psychycky zrútila. ,,Becca, si hore?" Opýtal sa ma ocko. Na jeho hlase som poznala, že má o mňa starosti. ,,Mhm." Toto bola moja odpoveď. ,,Rebecca, čo sa vlastne stalo? Stále si mi nič nepovedala." ,,A musím? Nechcem sa o tom teraz baviť." ,,Dobre, tak keď sa budeš na to cítiť, vieš, kde ma nájdeš." Zatvoril dvere a už som počula len jeho ťažké kroky, vlečúce sa po schodoch. Snažila som sa zaspať, ale nešlo to. Oči som už mala tak opuchnuté, že vidieť cez ne sa už poriadne nedalo. Spomenula som si na večer, kedy som ju videla naposledy. Strašne sme sa pohádali a ja som jej do očí vykričala mnoho vecí.....Áno, ona zomrela kvôli mne! Ja som zodpovedná za jej smrť. Priala som si, aby zomrela ona a nie starká. Všetko je len moja vina. ,,Nie! Len ja za to môžem, ale ja som to nechcela! Nemyslela som to tak." Kričala som. Ocko hneď pribehol za mnou do izby. ,,Čo sa deje? Si v poriadku?" Povedala so strachom v očiach a v hlase. Neverím, že som to naozaj povedala nahlas. ,,Áno, je-je mi fajn." ,,Dobre tak spi." ,,Oci? Môžem ísť dole?" ,,Áno jasné, čo je to za otázku?"
O ROK NESKÔR
Mama mi stále chýba. Nikdy na ňu nezabudnem. Moja psychologička mi pomohla sa dostať z depresií, ktoré som mala po maminej smrti. Otec si za ten čas našiel novú ženu Izabell. Je to riadna mrcha. Má jednu dcéru- Megan a jedneho syna- Brooklyna. Brook je super chalan veľmi si spolu rozumieme. Je odo mňa o rok mladší (sladkých 16), ale za to Megan. Megan je jedna zo skupiny populárnich báb, ktoré veľmi rady šikanujú a vysmievajú sa ostatným. Poslednú dobu ako hlavný terč Meganinej skupiny som ja. Ako inak. Doma ma nevie vystáť, stále sa hádame a jej to lezie na nervy. Izabell by jej dovolila, aby ma zabila, no našťastie tu je ešte ocko. Ten si ma snaží vždy obrániť. Pred ním má Izabell rešpekt. Veď viete sudca (vysoko uznávaný), bohatý (niečo pre ňu a jej sprostú dcéru), nechce sa rozviesť. Otec by ten súd vyhral a ona by nemala nárok na jeho bohatstvo. Prečo ony dve nemôžu byť ako Brook? Veď on je tak milý chalan. Akože je dosť populárny aj on, ale ta "sláva" v škole mu nestúpla do hlavy ako Megan. Našťastie, lebo aj jeho by som sa pokúsila rozštvrtiť.
,,Becca! Švihaj nestihneš školu."
,,Počkaj tati hneď!" Kričim na neho z izby. Úplne som zabudla na to, že idem do školy. Vstala som len preto, lebo tá krava Megan ma prišla zobudiť. Rýchlo som si obliekla čierne šaty a vlasy dala do obyčajného copu. Načo sa zbytočne fintiť?
V aute sa viedla naša typická debata. O tom čo nás dnes čaká v škole.
,,Nič také. Máme voľno." Povedala Megan namiesto mňa.
,,A čo ty, Brooklyn?" Spýtal sa otec.
,,Neviem." A nasadil si znova slúchadká.***
Po škole som sa vybrala s Lacey na nákupy. Potrebovala som niake nové plavky a ona takisto. Vyzeralo to na skvelý deň, bez sprostých ľudí, ale to bol len klam. V obchode, do ktorého sme sa chystali ma čakalo nemilé prekvapenie. Lara s Tobiasom. Lara sa tam premávala v nádherných plavkách a Tobias sa na ňu usmieval a triasol hlavou.
,,Aha Starlingová ide." Zakričala Lara hneď po tom ako si ma všimla. Tvárila som sa, že ju nevidím, ale ona sa postavila rovno predomňa a začala kývať rukami.
,,Patrilo by sa odzdraviť nemyslíš?"
,,Ó, prepač nevšimla som si ťa. Čo chceš?" Snažila som sa to povedať milo, ale to ja neviem. Aspoň vtedy, keď sa s ňou rozprávam.
,,Jáj zabudla som ty si slepá." Začala sa mi posmievať. Áno nosím okuliare už asi dva mesiace. No a čo?
,,A čo ty tu? Chceš si nebodaj kúpiť plavky?" Zasmiala sa.
,,Čo ťa do toho!" Odvrkla som jej ostro. Mala som sto chutí ísť do iného obchodu, ale toto bol jediný s plavkami.
,,No mňa do toho nič, len pre tvoje dobro..... nekupuj si polovičné, mám taký pociť, že ti bude niečo prevísať."
,,Drž hubu!" Vykríkla som a slzy sa mi vliali do očí.
,,Inak čo? Zavalíš ma tým svojím tlstým telom? Dobrú radu mám pre teba. S takou postavou by si nemala nosiť obtiahnuté šaty." A dala ten jej povyšenecký výraz. Vedela ho vynikajúco, na jednotku.
,,Prestaň stále do nej rýpať dobre?" Zasiahla Lacey.
,,Vieš čo, ty buď ticho žirafa. Na teba neni nikto zvedavý." Ona vie, kde zasiahnuť človeka. Lacey je strašne vysoká. Má okolo metra osemdesiatpäť a strašne ju to vytáča, všetci sa jej smejú kvoli tomu. Videla som na Lacey, že chce plakať. Zvrtla sa a rozbehla sa na wc-ko.
,,Toto si ešte vybavíme." Povedala som jej a odišla za Lacey.,,Neznášam ju! Je to obyčajná namyslená potvora. Kebyže je na mojom mieste tiež by jej to nebolo príjemné. Verím, že Boh existuje a ten ju za to kruto potrestá!" To sú tie návaly hnevu. Poznám. Chudinka, viem, že je to pre ňu ťažké, ale neviem čo mám už s Larou urobiť.
,,Neboj sa, všetko bude dobré." Snažila som sa ju upokojiť.
,,Áno bude, keď dostane to čo si zaslúži." Povedala takým tónom, akoby niečo plánovala. Začínam sa toho obávať.Ahojte, tak tu je ďalšia časť. Dúfam, že sa páčila. V prvom rade by som sa chcela ospravedlniť, že som včera nevydala časť ako som sľúbila, ale mala som trochu nabitý program. Ak sa páčila táto časť, tak prosím dajte vote a koment (tem aj v tom prípade ak sa časť nepáčila). Ďalšia časť bude vo štvrtok. Tak zatiaľ pá.❤
ESTÁS LEYENDO
NEVIDITEĽNÁ (1.časť) ✔
Romance16-ročná Rebecca Starlingová je obyčajné dievča z bohatej rodiny. S rodičmi má skvelý vzťah, najmä s mamou. Jej mama je veľmi úspešná právnička, a otec vysoko uznávaný sudca. Po smrti jej milovanej babičky sa jej mama prestane starať o celú domácnos...