ten

211 29 14
                                    

"Harry!" Liamov výkrik sa miešal s hlasom Crystal, Ed nebol schopný slova. Avšak namiesto toho, aby sa stal svedkom tvrdého dopadu Harryho na zem, udialo sa niečo celkom iné.

Výkrik, ktorý sa dral z Harryho hrdla, z ničoho nič ustal, keď jeho padajúce telo tesne nad zemou spomalilo a ostalo doslova visieť vo vzduchu, akoby ho zospodu podopieralo čosi neviditeľné. Ed mal pocit, že sa mu sníva - bol si istý, že v skutočnosti kučeravec nepekne spadol na zem, že v tejto chvíli pred ním leží jeho zakrvavené, rozmliaždené telo a ten pohľad je natoľko nepekný, že ho jeho vlastný mozog klame a vnucuje mu pohľad na tohto lietajúceho Harryho, ktorému vlasy fúkajú od tváre a oblečenie sa nadúva smerom dohora, akoby stále padal, napriek tomu, že stojí, respektíve visí na mieste.

Zdalo sa, že Harry je rovnako prekvapený ako on, čo prezrádzali jeho vyvalené oči, keď vzápätí s žuchnutím dopadol na zem.

"Harry!" zopakoval Liam svoj ustarostený výkrik a síce stále liezol opatrne, no začal sa akosi viac ponáhľať, aby sa uistil, že je v poriadku.

"Ja sa asi poseriem," dostal zo seba kučeravec po tom, ako sa prevalil na chrbát a vzápätí sa pustil do hurónskeho rehotu. Crystal, ktorá vyzerala, že práve prežila menší srdcový infarkt, ho zľahka kopla do stehna, no Harry vyzeral, že to ani neregistroval, len sa ďalej smial. "Ja som superhrdina!"

"Si idiot!" zakričal mu Liam, ktorý ostal stáť na konári tesne nad zemou potom, čo videl, že Harry je celý.

"Bál si sa o mňa, kráľ kvetov?" zachechtal sa kučeravec potom, ako sa pomaly posadil a pozrel hore. Liam si tentokrát len zahryzol do pery, zrejme, aby zastavil akúkoľvek nepríjemnú poznámku na Harryho adresu.

"Čo si to urobil?" opýtal sa ho Ed, ktorý sa ešte stále nespamätal z toho, čo pred malou chvíľou videl.

"Ja neviem." Tentokrát už v Harryho hlase nebolo počuť žiaden náznak smiechu a úsmev mu zmizol aj z tváre. "Naozaj neviem. Nepremýšľal som nad tým, čo robím, bolo to automatické. Zrazu som ostal visieť." Mykol plecom a pozrel najprv na Eda, potom na Crystal, ktorá sa tvárila akosi ustarostene. Skôr, ako sa Ed stihol opýtať, čo je toho príčinou, opäť k nim doľahol Liamov hlas.

"Zdá sa, že z teba je kráľ vetrov. Tak vyleť naspäť a pomôž mi dostať tú vlajku."

"Jasné, Liam," prikývol Harry a postavil sa na nohy. "Je podľa vás viac cool Magneto alebo Superman?" spýtal sa hneď nato úplne vážnym tónom. "Nech viem, aký mám použiť štýl."

"Hlavne už poď," prevrátil očami Liam.

Harry nepotreboval viac, zavrel oči a ruky zovrel do pästí, načo sa Ed s Crystal stali svedkami, ako sa pomaly vzniesol do vzduchu, vzápätí znova otvoril oči a ladne zamieril k vlajke, lietajúc vzduchom akoby mal krídla.

"Zo všetkých štyroch má práve ten najväčší idiot tú najlepšiu schopnosť," poznamenal Ed len tak sám pre seba, keď sledoval, ako kučeravec schmatol vlajku a nato s ňou začal víťazoslávne poletovať kade tade, zjavne si užívajúc svoju novonadobudnutú schopnosť.

"Nezdá sa ti to čudné?" zareagovala Crystal a Ed si až vtedy uvedomil, že to povedal nahlas. Odtrhol zrak od Harryho, ktorý práve nad stromom robil všelijaké vývrtky, a pozrel na ustarostenú tvár Crystal.

"Že máme nadľudské schopnosti? Nezdá sa mi to čudné. Je to šialené. A stále nie som tak celkom presvedčený, že nesnívam."

"Áno, aj to. Ale..." Crystal sa odmlčala a Ed sa už-už chcel opýtať, čo tým myslela, no vtedy na trávniku pri nich pristál s hlasným žuchnutím Harry s vlajkou v ruke.

"Na pristávaní musím ešte zapracovať," skonštatoval pritom, ako sa dvíhal so zeme, oprašujúc si nohavice. "O čom je reč?"

"Nemyslím si, že je náhoda, že nás dali do jedného tímu," povedala Crystal potichu, akoby sa bála, že ju niekto okrem nich môže počuť. Edovi to predtým vôbec nenapadlo, no keď tie slová počul nahlas a začal nad nimi premýšľať, musel uznať, že niečo na tom bolo. Pokiaľ teda nebola ľudí so zvláštnymi schopnosťami plná škola, o čom pochyboval.

Crystal sa o svoj názor podelila aj s Liamom, ktorý sa k nim onedlho pridal a vyberal si z vlasov listy. "Myslíte, že je za tým Tomlinson?" opýtal sa, zvedavo hľadiac na ostatných.

"Podľa mňa áno." Ed prikývol a spomenul si na ráno, keď ich tréner oboznamoval s tým, čo ich dnes čaká a rozdeľoval ich do tímov. "Ak teda nenavštevujeme školu pre špeciálne nadané deti a Tomlinson nie je Profesor X." Nad jeho chabým pokusom o odľahčenie situácie sa nikto nezasmial, Crystal sa nesúhlasne mračila a Liam sa tváril zmätene.

Nakoniec to bol Harry, kto prerušil chvíľkové ticho, ktoré medzi nimi nastalo. "Neblbnite. Že to Tomlinson naplánoval? Ten má hlavu plnú medicinbalov a volejbalových sietí. Pochybujem, že vo voľnom čase plánuje, ako ovládne svet pomocou nás. Poďme mu radšej zaniesť tú vlajku."

Ani nepočkal na odpoveď a vybral sa krížom cez trávnik, aby sa mohol vrátiť na školský dvor, kde sa cvičenie ráno začalo a malo sa tam aj skončiť. Ostatní traja ho nasledovali, pričom Ed si nemohol pomôcť, hoci Harry ani Liam nevyzerali, že by Tomlinsona podozrievali, on sa nevedel zbaviť podobných myšlienok – a podľa toho, ako sa naňho Crystal pozrela to vyzeralo, že ona sa cítila rovnako.

Cestou okolo pňa si pozbierali veci, ktoré si tam museli odložiť, čo Ed prešiel poznámkou, že stále celkom nerozumie, prečo to bolo potrebné.

"Aby si nepodvádzal pri robení ohňa, idiot," odsekol Harry, vyťahujúc si cigaretu, aby si mohol zapáliť, pričom nezabudol s úškrnom dodať: "A vlastne si aj tak podvádzal."

Akonáhle šťukol zapaľovačom, plamienok sa nad ním zjavil len na zlomok sekundy a vzápätí preletel vzduchom smerom k Edovi, ktorý ho šikovne chytil do ruky a ladne ju prevrátil dlaňou nahor tak, aby ho držal zospodu, pričom celý čas nespúšťal zrak z kučeravca. "Ako si ma to nazval?" Pomaly nadvihol obočie a mierne naklonil hlavu na bok. "Idiot?!" Zároveň s tým, ako vyslovil to slovo, oheň v jeho dlani zintenzívnel a miesto malého plamienka z neho teraz bola guľa veľkosti grepfruitu.

"Nepredvádzaj sa," prevrátil Harry očami a lenivo mávol rukou, snažiac sa sfúknuť Edov oheň, no ten sa nenechal – miesto toho sa oranžové plamene v jeho ruke len zväčšili, zatiaľ čo vlasy mu viali vo vetre spôsobenom Harrym.

"Obaja prestaňte," zahriakol ich Liam a hoci na nich nepoužil nič zo svojej novoobjavenej schopnosti, poslúchli ho. Ed ešte raz na Harryho zazrel, no nakoniec nechal svoju ruku klesnúť a plameň zmizol a rovnako postupne slabol aj vietor okolo nich. Harry tiež mlčal a opäť sa pokúsil zapáliť si cigaretu, tentokrát úspešne. Dal si záležať, aby obláčik dymu vyfúkol rovno na Eda, ktorý sa ho pokúsil obísť a s tichým smiechom sa pobral za ryšavcom, ktorý nasledoval Liama a Crystal.

//

Neviem ako vy, ale ja tak akosi začínam shipovať Harryho s Edom. ;D


Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Sep 28, 2015 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

elements [SK]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ