Ufacık kum taneleri ayak uçlarımdan yukarı doğru kaymaya başladı.. Nasıl olurdu? Dibimdeki su parçasından gittikçe uzaklaşıyordum. O-L-A-M-A-Z! Kum taneleri beni sürüklüyordu. Nasıl olurdu? Bir kuvvet beni kendine çekiyordu. Hayır. Bu kadarı benim için bile fazla.Kumların arasında yuvarlanırken birden durdu. Kendimi öyle güçsüz hissediyordum ki. Kafamı yerden kaldırıp bakmaya cesaretim yoktu . Bir ses;
- Kanın ne kadar güzel kokuyor tatlım?
-...
-Bu güzel kanı sadece kendine saklamamalısın. Bencil olma lütfen..-Ne hakkında konuşuyorsunuz anlamıyorum.
Lanet olsun. Öyle bi etki altındaydım ki. Göz pınarlarımın önüne geçemedim.-Tatlım? Yüzüme bakmayacak mısın?Güzel gözlerini görmek isterim.
Neyle karşılaştığımı bilmeliydim. Kolumu sıkıyordu ve canım acıyordu. Anlamıştım. Damarlarımın peşindeydi!
- Canımı yakıyorsunuz!
Kaçmaya çalıştım en azından kolumu kurtardım. Var güçümle koşmak istedim..-Hey tatlım, bu kadar oyun yeter biraz kan görelim ha?
Bu şey kimdi? Neydi? Daha kendimi tanıyamazken.. Beni yerden yere sürüklüyordu. Yorgundum ve karşı koyamıyordum. Canım yanıyordu. Bir darbeyle avuç içimi parçaladı. Kan sıcak vücudumu tetkederken yaklaştı, eğildi. Gözlerimin derinliklerine baktı. Bu çok garipti. Onu tanıyor gibiydim. Bu tuhaf bi histi . Beni etkisine almıştı. Gözleri etkileyecek kadar kadar kan kırmızıydı. Benden çok da büyük sayılmayan çocuk bir vampirdi. İhtiyarın deyimiyle soğukkanlı. Elleri vücuduma değdikçe üşütüyordu. Dişleri ağzından taşıyordu. Saçları sarıydı(Medyaya bakın sevgili okurlar) Görüntüsü beni ürkütmeye yetmişti. Teni oldukça beyazdı. Gözlerini gözlerimden ayır mıyordu. .. Konuşmaya başladı.
-Gözlerin bir kurt kadar bal bir soğukkanlı kadar da kırmızı.. Tatlım oyun bitti. Kanının tadı hep merakımda olacak. Hoşçakal..
Gidişi bile ürkütücüydü. Ormanın sessizliğinde kaybolmuştu. Sanırım ihtiyar haklıydı. Ona inanmalıydım. Ama nasıl? Bu gerçekler canımı yakıyordu. Nasıl inana bilirdim cadılar , vampirler , kurt adamlara ? Kendim bile bir Bilinmezdimm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzdan Hayaller
ParanormalAllen kim olduğunu bilmeden yaşıyordu. Babasının bir vampiri öldürdüğünü öğrendiği gün hayatı tamamen değişti. Bu Allen'in kaçış ve kovalayış hikayesi.. (Bu kitap düzenlenmektedir.)