Multi Çınar'ın ikizi Çağla...
Bu kitapta beklentim büyük.Umarım beğenirsiniz:)1. Bölüm
Çağla'dan
Açıkçası moralimin sıfır olduğunu söylemeliyim.Annenizin hem sahibi,hem müdürü hemde rehber öğretmeni olduğu bir okula gittiniz mi hiç????
Annem son yaptıklarımızdan bıkıp son çare bizi okuluna almıştı.Bu yıl 12 kez okul değiştirmiştik.Kabul ediyorum biraz baş belasıyız ama bu yüzden onun okuluna gitmemiz gerekmezdi!
Lanet!
Okulun formasına bakıp yüzümü buruşturdum.Şort eteğide vardi ama ben dar pantolonlarını giymeyi tercih etmiştim.Çınar ile uyunlu giyip birbirimize sıkıntıyla baktık.
Babam ünlü bir iş adamıydı.Ayrıca holding'in baş varisiydi.Bu okuluda annem için yaptırtmıştı.
"Annemin gözü önünde şaka yapamayız artık.Unut bunu Çınar."dedim tam ağzını açarken.
"Bu kadar emin konuşunca sinir bozucu oluyorsun sevgili ikizim."diyerek gözlerini devirdi.Omzumu silkip alt kata indim.O da peşimden indi zaten.
"Anne,senin okuluna gitmemize hiç gerek yok yani.Zaten biz oraya göre fazla iyiyiz bence hala vazgeçebilirsin."
Dedim umutla."Boşa konuşmayın çocuklar.Şimdi,arabaya!"
Oflayarak dışarı çıktık.
Size biraz kendimden bahsedeyim.
Ben Çağla Seçkin.Ata ve Hale Seçkin'in kızı.Biliyorum soyismimiz ismimizle uyumlu değil.Ama bu benim değil ebeveynlerimin suçu...değil mi?
İkizim Çınar ise biricik koruyucum,kardeşim,her şeyim.Bana kalsa ona sevgi yumağı diyorum ama sevdiğim çocuğa lezbiyen olduğumu söylediğini hatırlayınca ona sevgi yumağı demeye korkuyorum.
Ben ve biricik ikizim,henüz lise 3 e gidiyoruz.Ancak 17 yaşındayız.Yani öyle sayılır.Nedeni ise Aralığın 24'ünde doğmamız.Böylece ailemiz bizi geç yazdırdı.
Sıkıntıyla önümde duran okula baktım.Oldukça sinir bozucu görünüyordu.
Arabadan inip Çınar'ın koluna girdim.Ve ne diyeceğinizi biliyorum.Bunlar neden benzemiyor diye düşünüyorsunuzdur.
Biz çift yumurta ikiziyiz.Ben annemin kopyasıyken o babamın bir kopyası.
Annemde arabadan inip o topuklularıyla beraber yanımızdan yürüdü.
Orta çağ işkence aletlerine benzeyen topuklulara bakıp yüzümü buruşturdum.Topuklu ayakkabılar yüzünden bir keresinde bileğimi kırmıştım.
Çok sık kullanmam o günden beri.Biz ilerlerken bahçede olan tek tük kişiler bize baktı.
Daha erkendi çünkü.Annem içeri girerken bizde Çınar'la dışarıda oturmayı tercih ettik.Çantamı çardağa bırakıp oturduğumda aynısını Çınar'da yaptı.
"Unutma,annemin okulunda olmamız bir şey değiştirmez Çağla.İkizler önce gelir.Bu kuralı çiğnersen,senin üzerinde yuvarlanırım ve buradada herkese leznolduğumu söylerim."
"Demek tehditte ediyoruz Çınar bey?Herşey karşılıklı unutma."
Cınar oflayıp etrafa bakarken gözleri bir yere takıldı.
Onun baktığı yere bakınca,bir kıza dalgın dalgın baktığını gördüm.Tam ayağa kalkıp giderken ayağımı kaldırıp yüzüne yaklaştırdım.Jimnastiğin faydaları.
"Kuralı unutma!Kardeşler önce gelir!"
Oflayıp geri oturdu.
Kötü kız kahkahalarımı attım.Tabii ki içimden.
"Hadi gidelim çağla."
Hadi gidelim osman aklıma gelmesiyle garip bir şekilde güldüm.Daha çok anırdım.
"Allahım,tipe bak lan.Olum hristiyan görse tövbe eder kaçar lan."
"Gerizekalı."
Deyip çantamı tek omzuma astım ve ayağa kalktım. Okula doğru ilerlerken buradan nasıl kurtulacağımı düşündüm