Çağla
"Ve sonra beni dışarı davet etti!!!"diyerek bağırdığımda annemde benimle birlikte bağırdı. Annem otoriter olabilirdi ama bizi iyi anlardı."Hadi aşağı inelim.Belki baban gelmiştir."
2 katı 3'erli inerek aştığımda annem bana garip baktı.Normalde yuvarlanmam gerekiyordu.Yani sanırım.
Kapı çaldığında yardımcıya kalmadan kapıyı ben açtım.
Babamı görünce verdiğim tepki bol çığlıklıydı.
"BABACIK GELMİŞ!!!!"
Diyerek babamın üstüne atladım."Merhaba prensesim."
Diyerek beni öpünce direk yanağına gömüldüm.Babam iş için Italya'ya gitmişti ve 3 gündür yoktu.Bende onu özlemiştim normal olarak.
Çınar hızlı adımlarla babamın yanına gelip sarıldı.Heyecanla sordum.
"Şeker aldın mı???"
Gülerek başıyla onaylayınca tekrar çığlık atıp sırtına atladım. Şöför bavulları içeri getirdi.Tek bavulla giden babamın iki bavulla dönmesinin sebebi benim.Çünkü free shoptaki abur cuburlara bayılıyorum.Ba-yı-lı-yo-rum!
Yeni bavulu iceri doğru sürüklediğimde babam gülüyordu.Onlar koltuğa otururken bizde Çınar ile yerde oturmuş bavulu açıyorduk.
Babamlar konuşurken annem Doruk'tan bahsetti.Babamın yüzü düştü çünkü erkek arkadaşlarımı pek sevmiyordu...Beni paylaşmayıda.
"Ne randevusu bu Çağla hanım?"
Dedi babam şüpheyle.
"Sadece dışarı çıkıcaz baba."dedim gözlerimi devirerek.Daha sonra ćantayı açınca çığlık attım.<yine>
Disney store poşeti görünce bayılacak gibi oluyorum sandım.Peluş bir olaf,oldukça tatlı post-it ler not defterleri çıkınca bir an yine çığlık atmak istedim.Çamtanın içinde oreoya benzeyen ve içi oreo dolu olan iki teneke kutu vardı. İki kutu küçük 10lu nutellalar ve m&m makineleri görünce felç geçiriyorum sandım.Henüz Türkiye'de çıkmamış baby lips serisinden alan babama öpücük attım.Çınar'a ne aldığını görememiştim.
Hediye işlemi bitince annemle babamin ortasına oturdum.Çınar da yanımıza atlayınca ailem tamamlanmıştı.
Babam televizyona no escape i takıp yanımıza geldi ve gerilim dolu bir film izledik.Cumartesi...
(Kıyafetleri medyada.)
Heyecanla Doruğu beklemeye başlamıştım.Kapı çalınca önce koşarak kapıya gittim.Durup nefes aldım ve saçlarımı düzeltip kapıyı açtım.
Eheheh öldüm*-*
Bu nasıl bir tatlılık.
"Merhaba prenses."dedi muhteşem gülümsemesiyle.Bense donup kalmıştım.
Kaşlarını çattı.
"Çağla?"
Benden ses çıkmayınca elini gözümün önünde sallamaya başladı."Çağla?"irkilerek kendime geldiğimde gülümseyerek ona baktım.
"Gidelim mi?"
Başımla onaylayıp annemlere gittiğimizi bildirdim.
Doruk ile annemin selamlaşmasından sonra evden çıktık.elini uzatınca elini tuttum.Bana bakıp gülümsedi.yine.Bu çocuk niye bu kadar çok gülüyor ya.Sonra kızlar buna aşık olunca uğraşmak istemiyorum."Ee plan ne?"
Diye merakla sordum."Bilmem. Sana bıraktım."
"Avm?"diye heyecanla sormama heyecanıma güldü.Ne yani alışverişe bayılamaz mıyım?
"Gidelim bakalım."dedi ve siyah ve adını bilmediğim bir bmw nin yanına gelip kapımı açtı.Sırıtarak arabaya binip kemerimi taktım.
Önden dolanıp kendide bindi ve kemerini taktı.
Avmye gelince iner inmez elini tutup sürükledim.Bir an utandım ama takmamaya çalıştım.onu üst kata sürüklemeye başladım.Gülerek beni takip ediyordu.Üst kata çıkınca karşımda duran TopShop!a heyecanla ve aşkla baktım.içeri girdim ve onlarca kombin aldım.Herşey o kadar güzeldi ki kendimi tutamıyordum.Ellerimde bulunan poşetleri aldı ve ne kadar itiraz etsemde kıyafetlerimi ödedi.
''üzgünüm ama sıra bende prenses.'' dedi ve bu sefer o beni sürükledi.Sinemanın önüne gelince beraber film seçip filme girdik. izlediğimiz Film bir gerilim filmiydi.öyle sesler vardı ki kulaklarım sağır oldu sanmıştım ama harika bir filmdi.En harika kısmıda bu filmi Doruğun kollarında izlemekti.
film bitince bu sefer yemek katına çıkıp burger king aşkıma gittik.sade bir king chicken aldığımda Doruk'ta texas smokehouse istedi.Tepsilerimizi alıp tıkındıktan sonra Doruk beni oyuncakçıya sürükledi.Ben ne olduğunu anlamadan benim boylarımda bir oyuncak ayı aldı.Ben şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum.Ben 1.57 boylarında bir kızım Allah Aşkına ben bunu nasıl taşiyayım? Doruk bakışlarımı anlamış olacak ki güldü.
''merak etme ben sana yardım ederim prenses''
yanaklarını sıkmak istedim.Ve yaptımda.
'bu kadar tatlı olmamalısın.'' dedim.Demez olaydım.
off.Ne yaptım ben ya?Tepkime güldü ve ayıcığı yere bırakıp beni kendine çekip sıkıca sarıldı.
''benim prensesim olur musun?'' diye mırıldanınca kalakaldım.
bende onun gibi mırıldandım.
''seve seve.''