Multi Çınar
Çağla Seçkin:
Okuldan nefret ediyorum.Ediyorum okuldan nefret.
Okuldan ediyorum nefret.Çünkü bugün pazartesi!
Bunun nasıl bir acı olduğunu tüm öğrenci kardeşlerim biliyordur.
Birde annem yüzünden 7 buçuk gibi okula gelmek beni deli ediyor ya.
Yüzümün halini merak ettiğim için tuvalete gitmeye karar verdim.
Aynanın önünde yüzümle oynarken kabinden gelen sesleri duydum.
"Kızıağm bak Çınar Seçkin ile çıkıyorum dedim sana!Neler elde edebileceğimi düşün yane."
Kaşlarımı çatıp dinlemeye devam ettim.
"Ayy ayrılır mıyım hiç kızım ben ondan?salak mıyım ben??"
Kabinin önüne gelip kapıyı tekmeledim.
Kapı açıldığında içeriden kahverengi saçlı cadı çıktı.
"Aa Çağla'cığm.Ne güzel bir sürpriz bu böyleeğ."
Ve ismimden soğudum.
"Sen ne zamandır buradaydın tatlıağm?""Karıştırdığın haltları anlayacak kadar uzun zamandır...Şimdi gidiyor ve kardeşimden ayrılıyorsun!Hemen!"
Alayla güldü.
"Dediğim gibi tatlım,ondan ayrılmam.Şimdi,defol okey?"Ağzının ortasına yumruğu geçirdim.Çığlık atarak yere düştü.
"Beni iyi dinle fahişe!Kardeşime bulaşırsan seni mahvederim!"
Sinirle çıktım banyodan."Bunu ödeyeceksin sürtük!"diye bağırmasını umursamadım.
Sınıfa dönüp başımı sıraya yaslayıp Çınar'a döndüm.
"Senin sevgilinin adı neydi Çınar?"
"Eda da ne oldu?"
"O kız iyi değil.Ondan ayrılır mısın lütfen?"
"Ne saçmaladığının farkındâ mısın Çağla?"
"Dediğimi yap olur mu?Nedenini anlayacaksın."
Kaşlarını çattı ve beni onayladı.♡♡♡
Öğle yemeğinde Doruk ile yemekhaneye inerken Eda Sürtüğü yolumuzu kesti."Dorukcum,sen aşağı in biz Çağla ile konuşacağız."bana bakınca onayladım.
"Peki,ben bi lavaboya gidiyorum.Birazdan gelirim."
Dedi.O giderken sürtüğe döndüm.
"Hatırlıyor musun?Sana sabah ödeyeceksin demiştim.Ödeme vakti geldi Masal Çağla Seçkin!"dedi ve yaklaşık 3 kişi bana doğru geldi. İkisi erkekti.
"Sen ona benden ayrılmasını söylesende seni dinlemedi.Çünkü beni seviyor.Hatta bana biricik ikizine verdiği değerden daha çok değer veriyor.Ne kadar kötü değil mi?"
Sözlerini bitirirken iki erkek benim yanıma gelip kollarımdan tuttu.Ne olduğunu anlamadan yanındaki kız ona çakıya benzer bir şey uzattı.Eda sırıtarak bana baktı.
"Çınar'ın benim olduğunu bilmeliydin tatlım."
Dedi ve çakıyı karnıma sokup çevirdi. Ben dona kalmışken sırıttı.Bir an bende sırıtmaya başladım.Şaşkın bir şekilde bana bakarlerken bir ayağımı ona diğerini yanındaki kızın karnına geçirdim.
"Tüh,yanlışlıkla oldu."
Kız üzerime yürürken Doruğun sesini duydum.
"Çağla!"
Korkuyla beni bırakıp kaçarlerken karnımda keskin bir acı belirmesiyle acıyla bağırdım.Doruk adımlarını hızlandırdı ve koşup beni kucağına aldı.
Alt kata inerken Doruğun arkadaşları ve sınıftan bir kaç kişide bizim peşimize takıldı.Doruk adının Alper olduğunu öğrendiğim kişiye annemi çağırmasını söyledi.Başka biride Çınar'ı ararken acı yavaşça azalıyordu.Revire gidince annem müdür yardımcısıyla yanımıza gelmişti bile.Ambulans çağırıldı ve müdür yardımcısı kameraları kontrol etmek için yanımızdan ayrıldığında bana telaşla bakan Çınar'ı gördüm.Ona acıyarak baktım.
Uyarıma rağmen o sürtükten ayrılmamıştı.
Yazık...Gerçekten çok yazık.