Multi doruk♡
Çağla'dan
Sınıfa geldiğimizde herkes gelmişti.Doruk bize boş yeri gösterirken Çınar ile oraya geçtik.Etrafıma bakınca Çınarı gözleriyle yemeye çalışan kızları gördüm.Alayla onlara bakarken sınıfa hoca girdi. Selamlaşma fastından sonra bizi fark etti ve ayağa kaldırdı.
"Çocuklar kendinizi tanıtin lütfen."
Bunalmış bir şekilde konuştuk.
"Ben Masal Çağla Seçkin.""Ben Atlas Çınar Seçkin."
İkimizinde aynı anda konuşması gariplerine gitmişti.
"Hangi okuldan geldiniz çocuklar?"
"Hatırlamıyorum.O kadar fazla oldu ki hepsini hatirlamak zor."
"Rehberlik hocasıyla bir bağlantınız var mı?"
"Kendisi annemiz oluyor."dedi Çınar benim yerime.
"Anladım teşekkürler.Oturun lütfen."diyerek sıcacık gülümsedi.Bizi sevgili sanan kızların rahatladıkları çok anlaşılıyordu.
Aynı şekilde rahatlayam erkeklerde vardı ama konumuz bu değil.
Dediğim gibi,kuralımız her daim kardeşler önce gelir olduğundan Çınar'ı kızlardan koruyacaktım.
Sıkıldığımı fark edince tırnaklarıma baktım.
Çınar'a bakınca kafasını sıraya koyup uyuduğunu fark ettim.bende başımı sıraya koyup uyumaya çalıştım.Daha sonra ise başardım ve rahatsız bir uykuya daldım.
♢♢♢
Kolumun dürtüklenmesiyle gözlerimi yavaşça araladım.
Doruğu görünce kalbimin ritmi değişti,mideme kramp girdi.Aptal aptal gülmek istedim ama çocuģun kaçmasını istemiyordum."Zil çaldıda,yemeğe inmek isteyebileceğini düşündüm."
"Teşekkür ederim ama yemekhane neredeydi?"
"İstersen seni götürebilirim."
"Bana uyar."diyerek gülünce güldü.
"Hadi kalk bakalım o zaman."
Ayağa kalktığımda girmem için kolunu uzattı.Koluna girip ilerlerken mavi gözleri bana döndü.
YERİM AMA!
"Hadi bana kendinden bahset."
"Ne gibi."
"Mesela neden okula dönem ortası geldiğini anlatabilirsin."
"Aslında şöyle...Ben ve kardeşim eşek şakaları ve yaramazlık yapmaya bayılırız.Her okulu değiştirdiğimizde oradakileri bıktırırız.Ama annem bu sefer buraya aldı bizi.Böylece bir şey yapamayacağımızı düşündü.Ve buradayız."
"Açıkçası seni normal kızlar gibi sanmıştım.Ama orada ettiğin küfürden sonra..."dedi ve güldü.Ve ben eridim.
"Çok küfür eden biri değilimdir.Ama öküz kardeşim abanınca canım acıdı."deyince gülümsedi.
"Sana tatlı olduğunu söyleyen oldu mu?"
Tamam sakinim.
Nah
Hayır çığlık atıp tepinmeyeceğim.
En azından okulda.
"Tabii ki oldu.Şu surata bakar mısın."dedim yüzümü göstererek.
Gülümseyerek ilerledi."Senin yaş kaç?"diye sordum.
"18 oldum."dedi.
"Sınıfta mı kaldın?"
"Hayır.Sadece dil eğitimi için ara verdim."
Kaşlarımı kaldırıp indirdim.Yemekhaneye gelince kollarımızı ayírıp bir tepsiyi kendine alıp birini bana uzattı.
Tepsiyi sıraya koyup çorba ve izmir köfte aldım.
Tepsiyi kaydırıp tatlımıda alınca Doruk'a döndüm.O da alınca salata bardan havuç alıp Doruk ile ilerledim.Gözlerim Çınar'ı ararken sabah ki kızla bir masada oturduğunu görünce Doruk ile oraya geçtik.
Çınar bize bakıp gülümsedi ve kıza geri döndü.Onlar konuşurken bizde sessizce yemeğimizi yiyorduk.
"Cumartesi boş musun?"
Aniden gelen soruyla şaşırsamda şoktan kısa sürede çıkıp Doruğa döndüm.
"Evet neden?""Pekii,dışarı çıkmak ister misin?"
"Neden olmasın."dedim gülümseyerek.
"Harika."dedi o da gülümseyerek.
Yemeğimize döndük.Arada benim ona attığım bakışlar ve onun bana attığı bakışlar hariç bir tek yemek yemiştik.Cumartesini iple çekiyorum!
Eve gidip annemle hemen tepinmem lazım!!!