-10

121 4 1
                                    

Kıza dik dik bakmaya başladım.

"Bugün içinde anlatabilecek misin?"
Ofladı ve beni kolumdan tuttup sürükledi.
Kütüphaneye gelince etrafı kontrol etti ve bana döndü.

"Bak Çağla,Doruk gerçekten iyi biri değil.Bu anlatacaklarım herkesin bildiği şeyler değil.Dikkatli dinle.Senin üzerinde bırakacağı etkiler için özür dilerim.Eda öyle biri olmayı seçmedi Çağla.Doruk onu kullandı.Doruk kimseyi sevemez de.Takıntılıdır ama onda aşka dair herhangi bir şey yoktur.

Doruk aptal takıntısı yüzünden Eda'nın hayatını mahvetti.Emin ol Eda öyle biri değil.İlkokul dan tanıyorum onu.İçine kapanıktı ve bir tek benimle konuşuyordu.
Lisede buraya geldik.Yine etrafında bir tek ben vardım.Ama sessizliği Doruk'un dikkatini çekti.Onu takip etmeye başladı.O gün konservatuarım vardı.Bu yüzden Eda eve yalnız gitmek zorundaydı.Yolda giderken yine onu takip etmişti.Ama bu sefer sarhoştu.Belki ayık olsa asla yapamayacağı bir şey yaptı."

Gözlerimi yumdum.Bu zalimce değil miydi?

"Ona zorla sahip oldu.Eda'yı kullanmaya başlamıştı.Onu birlikte olurlarkeb çekilen videolar ile tehdit ediyordu.Eda'ya hepsi sahip oldular.Bir süre sonra anlayamadım.Eda bu işi kendi isteğiyle yapmaya başlamıştı ve gerçekten tanıyamıyordum.Doruk'un yanından ayrılmıyordu.Sonra bir gün siz geldiniz.Doruk görmüştü seni.O sıra da yanındaydım.

Seni izlerken telefonundan Eda'ya bir mesaj attı.Tam göremedim onu.Eda Doruk'a yaklaşmıyordu.Daha sonra Doruk'un müdürün odasına girişi, Çınar'ın sana vurması,senin küfürün...herşeyi gördüm ve o an anladım.Bunu anlayınca içten ice üzüldüm senin için.Senin hayatınıda alacaktı elinden.Sonun Eda gibi olacaktı.Ama ayrıldınız.Buna oldukça şaşırmıştım.Yanılıyorumdur diye gećiştirdim.Ama yanılmamışım.Doruk seni seviyor Çağla.Hastalıklı bir sevgi bu.Sana yapabileceği şeyler biz kızların yaşamaya korktuğu şeyler.Derslerde seni izliyor,seni takip ediyor ve senin ismini karalıyordu defterine.Yukarıda anlatamazdım.Çünkü oradaydı ve sana bakıyordu.Öylece.Öyle boş bakıyordu ki görseydin korkabilirdin.Bu yüzden uzaklaştırdım seni.Dikkat etmelisin.Yoksa senide Eda gibi yapacak."

♡♡♡
Koridorda yürürken herkes bana bakıyordu.Neden olduğunu anlamak zor değil.Yüzüm solmuştu.Üdt kata çıktım ve sınıfa girdim.

Sırama geçtiğimse etrafa bakma gereksinimi duydum.

Soluma bakınca ise onu gördüm.

Bana bakıyordu.

Oldukça boş bakıyordu ve böyle birinin sana baktığı görmek ürkütücüydü.

Gözlerini gözlerime dikip ayağa kalktı.Fakat bana doğru gelmedi.Sınıftan dışarı çıktı.

Peşinden gidecektim.Neden mi?çünkü malım.aptal merakım yüzünden yakında 'kızın artık masum değil anne s.s'diyerek gezmeye başlayabilirim.

Ama sınıfa giren Öğretmen ile dikkatimi oraya verdim.
●●●
Ders biyoloji olduğundan beynim kulağımdan akmaya başlamıştı bile.Tam kafamı sırama koyup uyuyacak iken kapı tıklandı ve açıldı.

"Hocam,Çağla Seçkin'i lobiye çağırıyorlar."
Diyen kıza baktım.
Hoca bana işaret verdiğinde ayağa kalkıp uyuşuk adımlarla kızı takip etmeye başladım.Girişe gelince bir güç bir anda beni kolumdan tutup hızla çekti ve kapıyı kapattı.

"Doruk!"

"Çağla!"diyerek taklit etti beni.
"Mal mısın yavrucum?"
Diyerek gözlerimi kıstım.

O ise sırıttı.bana adım adım yaklaştı ve kolları ile beni hapsetti.Kafasını biraz eğdi.

"Sence?"

Kolunun altından çıktım.

"Şey o zaman gidiyim ben eheheheh."

ben geri geri giderken üzerime gelmeye başladı.Gözleri kararmıştı ve bu hali korkunçtu.Kısacası götüm atıyordu.
●●●

"Çağla in şurdan uğraştırma beni!"
"İnmiycem!Pis sapık git şurdan!"

Ben olanları anlatayım.Hani en son götüm atıyo demiştim ya. ha işte o göt korkusuyla kütüphanenin tepesindeki rafa tırmandım ve oturdum.Allahtan genişti yani.

"Bak Çağla son kez söylüyorum in şurdan!"
"İn-mem!"

kısa bir süre onu böyle oyalayabileceğimi biliyordum.Hadi ama,en fazla ne yapabilir ki??En fazla bana tecavüz ederdi ve beni 5738 yerimden bıçaklayarak kitapların arasına atardı.Ama tabiiki önce bana ulaşması gerekiyordu.
Sinirlendiği belli oluyordu.

"Çağla insene şurdan!"
el hareketi çekip rafa yayıldım.

"öyle mi? görürsün sen."
Bir kaç kişiyi aradı.Kaşlarımı çatıp ona baktım.Ne yapıyordu?

İçreri Doruk'un arkadaşları girdiğinde yerimde dikleştim ve rafa yapıştım.

"Ne yapalım abi?"

"İndirim Çağla'yı sonra siktirin gidin."

"Bence sonrasında kalabilirler yani.Kalın yani.Kalmayanı siksinler ne diyim?" dedim ard arda.Hepsi bana garipçe baktı.
"İndirsenize şunu!"bunu dediğinde kafalar yavaşça Doruğa sonra aynı yavaşlıkta bana döndü.

●●●
"Ebesinin şeyini şey ettiğim bırak lan bacağımı!"
Şuan ki pozisyonum içler acısıydı.
Biri ayaklarımdan çekerken,diğeri ellerimi raftan uzaklaştırmaya çalışıyordu.Ayağımı yukara çekip hızla indirmeye çalıştım.Bende Çağla olduğuma göre bunları ağzına sıçarım arkadaş!

Bunun böyle olmayacağını anlayan diğer 2 kişi rafa çıkıp oradan iteklemeye başladılar beni.

Ve sonuç olarak beni düşürdüler.Yetmezmiş gibi üstüme düştüler.Ve Ben iptal.

Erkek kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin