-2

305 8 3
                                    

Çınar Seçkin:
Sınıfa çıktığımızda yine 2-3 kişi olduğunu gördük.Sınıfta takılmak istemeyen ikizim yüzünden çantamızı bırakıp annemin odasına ilerledik.

Kapıyı çalmadan girip,dönen sandalyelere kurulup aptalca dönmeye başladık.

Annem dosyalarından başını kaldırıp bize baktı.

"Ee neler yaptınız?"

"Hiçbirşey."

Sıkıntıyla aynı anda nefesimizi verdik.Garip ama böyle durumlarda aynı hissediyorduk.

"Pekala,bir sorun olursa bana söyleyin.Ve,problem çıkarmayın."

"Üzgünüm anne ama problemsiz,belasız ve yaramazlık olmadan patlamamızı mı istersin?"

Annem gözlerini devirip elindeki dosyaya döndü.
"Bizim velimiz kim?"

"İkinizinde velisi benim"diyerek Çağla'yı başını kaldırmadan cevapladı.

Çağla ile birbirimize garip suratlar yapmaya başladık bir süre sonra.Garip ifadeler yaparken kapı tıklandı ve açıldı.

"Merhaba hocam."

"Merhaba Dorukcum.Birnproblem mi vardı?"

"Şey hayır,nasılsınız diye sormak istemiştim.Yardıma ihtiyacınız varmı?"

"Hayır Doruk'cum teşekkür ederim."diyerek gülümsedi annem mkapıda dikilen mavişe.

Çağla'ya bakınca donup o çocuğa baktığını fark ettim.

Biz erkekler aşağılık varlıklardık.Ve ben kardeşimi korumak istediğim için ayağına tekme attım.

Transtan çıkıp acıyla inleyerek yüksek sesle küfür etti.

Etti yüksek sesle küfür.

Küfür etti yüksek sesle.
Ne kadar sert vurduysam dogru düzgün lan demeyen kız bana "ananı sikim."demişti.
Annem dona kalınca bende dudaklarımı birbirine bastırdım.

Mavişinde benimle aynı olduğunu gördüm.Eğer gülseydim annem sadece Çağla'nın değil benimde ağzıma sıçardı.

"N-ne dedin Çağla??"dedi annem sinirden titreyerek.Otoritesi meydana çıkmıştı.

Annemin kırmızılaştığını gördüm.

Bu iyiye işaret değildi.

"Ne dedin dedim sana!"

"Ş-şey a-annecim ben d-dedim ki annen güzelmiş."

En son dayanamayıp mavişle hönkürerek gülerken annemle kız kardeşim bize ölümcül bakışlar atıyordu.

"Bunu evde babanla konuşacağız Çağla'cım."dedi annem elindeki kalemi sıkarak.

"Yerinde olsaydım ev hapsi verirdim annecim."dedim en masum ifademle.
Bu sefer tekmeyi ben yedim.

"Sen karışma Çınar."

"Neyse hocam ben çıkayım."dedi adının Doruk olduğunu öğrendiğim maviş.

"Çağla ve Çınar'ıda yaninda götürebilir misin?Aynı sınıftasınız hem."deyince Çağla'nın gözleri parladı.

Alayla ona bakıyordum.

Kız kardeşimin bir erkeğe yaklaşmasına izin verir miyim?
Nööö.

Erkek kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin