*Stefan
"Pánové,myslím,že máme to co jsme hledali..Ta holka je dcera tý lovkyně..Mike sleduj každý její krok,zjisti kde bydlí a pak mi zavolej.." Poslal jsem Mika za tou holkou..
.
.
*Denise
"Děkuju ,že jsi mě doprovodil domů."Poděkovala jsem Justinovi. "Pujč mi tvůj telefon.." Dal ruku před sebe,abych mu dala telefon. "Proč chceš můj telefon??" Se zvednutým obočím jsem se ho zeptala. "Noo půjčíš mi ten telefon?Neboj hned ti ho vrátím.." No chvíly jsem na něho koukala jak dilina,ale pak jsem mu ho stejně dala.. "Na tady máš moje číslo,kdyby si mě potřebovala,nebo jenom kdyby si byla sama..."Podíval se na mě tak koketně a začal se usmívat. "No ..Díky ..Zrovna teď tu nikoho nemám.." Provokovala jsem ho,i když jsem moc nechtěla,ale prostě jsem to musela říct...
"Tak..Můžu dál?"Zeptal se mě. Ne,ne,ne řekni nee.. "Jo jasně" Pootevřela jsem dveře,aby šel dál.
"Chceš pití nebo tak něco?" Zeptala jsem se ho. A on se tak divně zarazil a koukal na mě jak já ani nevím na co.."Tak chceš?"Zeptala jsem se ho znova se zvednutým obočím.."Ehm..Ne díky" Nakonec z něho vypadlo."A odkaď jsi se přestěhoval?" Přisedla jsem si k němu na gauč. "No z Floridy,spolu ještě s Davem,Johnem,Paulen a Nickem" Kouknul se na mě a zase tak krásně usmál "Aha..A vy jste příbuzní?" "No ..My jsem kamarádi na život a na smrt..Něco jako bráchové."Usmál se na mě.On se smál pořád.Jeho úsměv byl tak okouzlují.A nejen jeho úsměv..Byl celej takovej ňuňatej..Musela jsem na něho koukat asi dlouho,páč mě vyrušil slovy "Co je?" Kouknul se na mě nechápavě. "Nic,jen si tě prohlížím.."Usmála jsem se na něho. A koukala se na něho dál a on dělal totéž. Jen tak jsme tam seděli a čuměli na sebe jak na Monu Lisu. Nevím proč,ale musela jsem si olíznout vrchní část rtu.A on se ke mě přiblížil a hladil mě na tváři bříškem od palce.Koukal mi do očí a chvíli zase na rty několikrát to zopakoval. "Tak už mi dáš konečně tu pusu?" Usmála jsem se na něho a on na mě taky a pak mě konečně políbil.Rukou jsem mu zatáhla za konečky vlasů a on mě přitiskl blíž k tělu.Začínali jsme se líbat vášněji a vášněji."Ne..Promiň já nemůžu.." Odtrhl se ode mě . "Udělala jsem něco špatně?" Nechápavě jsem se na něho podívala."Ne..Ne vůbec si to nevyčítej..Já ...Musím jít,kluci na mě čekají."Kouknul se na mě a dal mi pusu na čelo.Usmála jsem se na něho a on odešel.
O můj bože..Moje první slova,který zněly,když zavřel dveře.Musela jsem se smát jak beruška.Šla jsem nahoru do pokoje a šla rovnou ke skříni kde jsem si zvala věci na spaní.Pak šla do koupelny dala jsem si tam vanu.Byla jsem tam asi půl hoďky a pak jsem vylezla a v tom my někdo zavolal.Rychle jsem si obmotala ručník kolem sebe a šla..No spíš běžela,páč jsem si myslela,že je to Justin."Ano?" Řekla jsem."Ahoj kočko.."Řekl povědomý hlas..Byl to ten chlápek,co jsem ho potkala v parku.Jak ho jenom Justin nazval...Jo Stefan ..Stefan se jmenuje. "Co chceš Stefane?!"Pochvilce jsem mu odpověděla."Musíme se zase sejít..Máš tak krásný tělo.." Řekl a usmál se do telefonu.. "Nech mě být..!!" Zavěsila jsem mu. A vypla si telefon,aby mě už zase neotravolal.Oblékla jsem se a šla spát...