*Je to nuda..:D Ale budu ráda,když mi napíšete do komentářů Váš názor:)
Probudila jsem se,byla ještě noc,páč venku svítily lampy a ozařovaly mi pokoj. "Kurva..Co to?" S leknutím jsem nadskočila a rosvítila jsem lapičku co byla hned vedle moji postele,myslela jsem,že někoho vidím u skříně..No někoho..Stefana! Od tý doby,co jsem ho potkala v parku,vidím ho všude..!
Ale díky bohu se mi to jenom zdálo.Z toho kluka jsem měla fakt husinu.
Koukla jsem se na hodiny,bylo kolem třetí ráno..Vstala jsem,že se půjdu do kuchyně napít.Když jsem byla u ledničky,že si něco vezmu "A hele to by mohlo být dobrý.".Nátáhla jsem ruku.."Do prdele..Co to kurva bylo??" Leknula jsem se,div jsem neschodila celou ledničku na zem."Kterej vožralej kretén zabouchlal na to ono..Grr"Zlověstě jsem zavrčela.Nakonec jsem si vzala jenom rohlík a šla jsem zpátky do pokoje a sedla si na postel a začala jíst ten rohlík, co jsem si vzala z kuchyně.Nebyla jsem nějak extra unavená a tak jsem si vzala Ntb a přihlásila se na Fb a Tt. Samozřejmě tu nikdo nebyl..Taky jo,vždyť je už půl 4 ráno.Ještě,že zítra nemusím do školy.
"Ach joo.."Znuděně jsem prohlásila
.
.
*Stefan
"Už vím kde bydlí,ale myslím si,že nic neví." S velkým nadšením mi sdělil Mike.
"No výborně!"S ještě větším nadšením jsem se smál."Jsou to dva bloky od Parku..Ten béžovej barák s fontánou před ním." Dodal. Hned jak mi to řekl vydal jsem se za ní.
**
Docela slušnej barák.Pomyslel jsem si. Vyšplhal jsem na balkon.A uviděl tu holku,jak sedí na posteli a kouka na ..Asi to bude Facebook.Jen tak jsem tam stál a koukal na ni.Ani nevím proč.. Co takhle ji trošičku vystrašit?Pomyslel jsem si.
Zabouchal jsem na prosklené dveře od balkonu a rychla jsem vylezl na střechu.
Po dvou minutách konečně vylezla ven na balkon."Haloo??" Vystrašeně zavolala. Když byla na druhým konci balkonu,vlezl jsem ji do pokoje. A scoval se pod postel..Když se vrátila uložila notebook na stolek a potom šla spát.
Huu..ležím tu už asi 4 hodiny.. Po další hoďce už konečně vstala.Namířila si to rovnou do koupelny a pravděpodobně se začala sprchovat,páč jsem slyšel jak teče voda.Když jsem se kouknul tím směrem,zjistil jsem,že nechala otevřené dveře.Nedalo mi to a musel jsem se jít podívat.
Při pohledu na ní jsem se musel kousnout do spodního rtu.Ta její postava mě fakt dostávala..Když jsem se konečně vynadíval,tak jsem jí začal prohledávat pokoj,jestli něco najdu..Například nějakou knížečku do čeho si píše svoje tajemství nebo tak něco..Bohužel mě vyrušilo ticho,což znamenalo,že se dosprchovala.."Ale neee.."Řekl jsem docela hlasitě..A radši vzal roha.
*Denise
"Tati? To jsi ty?" Zeptala jsem se,ale odpověď jsem nedostala."Kurva,snad nejsem blázen,ale dám klidně ruku do ohně,že jsem slyšela jak tu někdo mluví.!" S těma slovama jsem došla až do pokoje. Docela jsem se zarazila,když jsem viděla,že dveře od balkonu jsou dokořán.Nechápala jsem to..Musela jsem je včera nedovřít a vítr to musel odevřít.
Tak jsem je potom zavřela.Najednou jsem si uvědomila,že jsem si včera vypla telefon,takže jsem šla ke stolu,kde ležel a zapla ho. Hned co jsem ho položila zpět na stůl přišly mi SMSky.
Justin: Ahoj Denny..Nechceš jít třeba do kina? Justin:)*
Strašně mě zahřálo u srdce,když jsem četla SMS od Justina..Něco mě k němu strašně láká..
Pak jsem si přečetla druhou SMSku,byla od táty
Daddy: Beruško,omlouvám se,ale přijedu až v pondělí..Jsem na jedné obchodní cestě v New Yorku. Můžeš prosím tě jít do sklepa a vyházet nepotřebné věci a máminy věci?Děkuju táta.
Docela mě zarazilo,že chce,aby jsem JÁ vyházela máminy věci..Ale tak co bych pro něho neudělala a stejně ty věci......Byly k ničemu.
Oblékla jsem se do pohodlných černých nasrávačkách a vzala si k nim fosforově růžové tílko.
A šla jsem na věc.
"To mi bude trvat hodiny.."Povzdechla jsem si,když jsem uviděla ten bordel.Začala jsem máminýma věcma.Přebírala jsem je a narazila na nějakou knížku..Vypadala tak staře,měla kůžecí kryt a byla taková neobvyklá,ani nápis neměla.Se samou zvědavostí jsem ji musela odevřít...Se zvednutým obočím jsem do ní koukala, co je to za blbost...Asi nějaká sci-fi..Knížku jsem dala ..No spíš hodila na stranu,ale ona spadla rozevřená někam úplně jinám.Když jsem jí zvedla byl v ní dopis a na tom dopise napsaný
*Pro Denise*