5

272 10 2
                                    

 "Já..Já jsem upír." Nepodíval se mi ani do očí. Popadla jsem lampičku do ruky a vyděšeně jsem na něho řvala "Vypadni!" "Denisee já jsem pořád stejný" vstal z postele a ruce dal před sebe,jako že mi nic neudělá."Jdi pryč!"Zopakovala jsem. "Veř mi,nikdy bych ti neublížil.."Jeho oči mi koukali přímo na ty mé."Prosím ..Jdi pryč"Řekla jsem už s větším klidem a koukala někam jinám,ale jen ne na něho. A on odešel.... 

Byla jsem celá vyjukaná.Nemohla jsem tomu uvěřit.Ale odhodlala jsem se za ním. Cestou jsem si vzala ten nůž,který ležel na křesle(Justin ho tam asi položil)"Stůj" Zařvala jsem na něho z plného hrdla a nůž jsem si schovala za záda.

Jenom se otočil a v jeho očích jsem viděla tu naději,že ho asi obejmu nebo já nevím..Byl to zvláštní pohled."Ti kluci jsou taky upíři jako ty?"Dívala jsem se na něho."Jo jsou to upíři jako já.." "Kdy přesně jste přišli?"Přerušila jsem ho. "Asi před pěti měsíci." Podíval se na mě. "Kdy přesně!?"Zvedla jsem obočí a do očí se mi pomalu dostávaly slzy.Pokoušela jsem se zastavit a nebo nějak zadržet."Myslím,že to bylo 15.4." Podíval se na mě docela nechápavě. Slzy mi začali pomalu téct po tváři.Vytýhla jsem ten nůž co jsem ukrývala za zády."Co blbeš?" Docela vystrašeně se na mě podíval.

"Zabil si mi matku!Ten den zabili moji matku,ten den přišla první oběť tvz."vlčí smečky". Věděl kam směřuju."Ne já ji nezabil!Ani kluci!"Vyjekl na mě.

"Ha..A kdo teda?" Se zvednutým obočím a nožem jsem se na něho dívala.

"Stefan.."Odklonil svůj pohled na mě,někam jinám,jen ne na mě. 

"Stefan..Je.." Nestačila jsem do říct. "Upír.Vrah tvé mámy a vrah i těch ostatních,proto jsem nechtěl,aby si se sním vůbec bavila,stýkala.On je schopný všeho,dokud nenajde to co hledá." Vysvětlil mi a já položila nůž na stolek vedle a opřela jsem se o zeď.Prohrábla jsem si vlasy a přemýšlela."A co hledá..?" Dívala jsem se na strop a slzy mi stále tekly po tváři.

"Takovou věc.Hlídá to taková lovkyně upírů"Řekl. "Máma?" Řekla jsem nahlas. 

"Cožee?? Tvoje máma je lovkyně upírů??" Divil se.

"Byla...Teď to jsem já..Teda měla bych to být já.." Sice jsem neviděla jeho obličej,ale věděla jsem,že na mě kouká s otevřenou pusou.

"Tyy? Víš,že když to zjistí Stefan pokusí se tě zabít?? Stejně jak tvoji matku?"Šel ke mě a ruce mi dal na ramena.

"Já ..Já nevím co mám dělat."Koukla jsem se mu do očí.

"Neboj já tě ochráním.."Řekl a objal mě a já jeho po chvilce taky.Užívala jsem si jeho vůni.

"Nikdo ti neublíží a když jo,tak ho zabiju.To ti slibuju."Pošeptal mi do ucha. A pak se mi díval do očí a já ho musela opět políbit. Polibek byl čím dál tím vášnivější.Začala jsem mu strhávat triko a to doslova.A ten debil mi to oplatil,ale nějak jsem to neřešila a dál ho svlékala.Vzala jsem ho za ruku a   šla jsem sním ke mě do pokoje. Lehla jsem si na postel a on na mě,ale rukama se podpíral,aby mě nezalehl. Začal mě líbat na krku.Ale věděla jsem,že m ineublíží.Že mě miluje a já jeho.Pokračoval od mého krku až po moje ušní lalůčky.Sundal mi tepláky a snima i kalhotky a rozepnul si kalhoty a schodil je ze sebe.Pomalu do mě vnikl a jezdil sem a tam. "Ach..."Vzdechla jsem . 

Pomalu,ale jistě přidával na tempu.Naše vzdechy se rozlíhali po celém mém pokoji.

"Joo přidej..Fuck."Vyšlo z jeho úst.

Oba jsme se udělali na stejno."Bože ty si úžasná" Pošeptal mi do ucha a já se jenom zasmála a vstala z postele.

"Kam jdeš?Přece mě tu nenecháš samotnýho?"Udělal na mě ty jeho psí oči.

"Do sprchy"Jen jsem se na něho usmála a šla.

"Víš,že máš strašně úžasnej zadek?" I když jsem ho neviděla,věděla jsem přesně jak se u toho tváří a kouše se do spodního rtu.

Šla jsem dál a ignorovala ho.Vlezla jsem do sprchového koutu a užívala si jak mi kapky padaly na moji pokožku a já se prostě cítila volná."Ty idiote" S leknutím jsem nadskočila,páč Justin se připlížil ke mě a obejmul mě ve sprše.

"Nemohl jsem odolat..Promiň"Pošeptal mi do ucha.

Otočila jsem se k němu a něžně ho políbila.A nastalo druhé kolo.Nadzvedl mi zadek a já toho využila  a odmotala si nohy kolem jeho pasu a držela ho za krk a líbala dál.Mezitím on do mě opět vniknul a já na něm skákala jak na trampolíně(Sorry,ale já to musela napsat.:DDD)

Tohle trvalo asi dalších 15min.

*Dneska jsem přijela,tak jsem něco napsala,aby tady bylo aspoń něco:) A děkuju:) 

Ou,Shit..Kde žijí příběhy. Začni objevovat